AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Babyen vår har noen fra HM og KappAhl som er arvet fra storebror, men synes de er så stive i stoffet. Kjøpte to søte til en grei pris fra Name It og er veldig fornøyd med stoffkvaliteten på disse, men syntes ikke det var så mange fine å velge mellom. Tar gjerne imot tips til hvor de selger myke pysjer med godt utvalg 😊 Gjerne med trykknapper! Anonymkode: 0ca8d...973
PurpleTuliip Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Spørs helt på alder på ungen, men jeg elsker KappAhl sine todelte.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 PurpleTuliip skrev (3 minutter siden): Spørs helt på alder på ungen, men jeg elsker KappAhl sine todelte. Liker best dress til baby, han er tre måneder gammel 😊 Anonymkode: 0ca8d...973
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Syns Lindex har myke, fine og praktiske pysjer til baby. Vi har også arvet noen fra Hust & Claire som er myke og gode. Anonymkode: d41a9...1f8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Liker veldig godt polarn o pyret. Foretrekker dog glidelås her. Anonymkode: 441e0...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Joha bambus pysjer er myke og gode. Hust&claire har også bambus Anonymkode: cc27f...654
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 Disse i bambus er supermyke og deilige😍 mykeste vi har! https://www.barnashus.no/reflex/bambus-pysjamas-heldress-thyme Anonymkode: bf8bd...8d5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 Reflex har noen fine! Og så har polarn o pyret noen veldig deilige😌 Anonymkode: 4af82...40b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 Vi brukte nesten utelukkende Lilleba pysjer til barna da de var mindre. Men jeg ser at nå er det flere som selger pysjer i bambusviskose (eller annen viskose). Om vinteren brukte vi nøstebarn sine ullpysjer. Men jeg vet ikke om noen av disse defineres som "godt utvalg". Anonymkode: 96353...8e1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 Jeg synes de med knapper fra HM er de mykeste, men bør vaskes et par ganger før de blir ok. Kjøp brukt så får du mykere pysjer 😁 Og bruk tøymykner (jeg bruker Neutral sin, ikke noe irriterende parfyme!). Tørketrommel og gir mykere klær men sliter litt på dem da. Anonymkode: d5fae...62e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 Liker de med knapper fra H&M (tror de er derfra). Du må hive dem i tørketrommelen, bruk gjerne luktnøytral og mild/sensitiv tøymykner også. Unngå alle glidelås-pysjer, de synes jeg er fryktelig stive. Tørketrommel sliter mer på klærne, men det er ikke lenge babyen passer klærne likevel. Det var bare med første ungen jeg var så veldig på at man måtte ha pysj. Med de neste ungene så har jeg hovedsakelig brukt utvaska eller utgulpa/flekkete bodyer til pysj. Det gjør bleieskift på kveld/natt så enklere enn med dressbeina, selv de med knapper helt ned. Baby liker også det best. På vinterstid kan vi dra på body og myk strømpebukse eller tynn bukse. Enkelt å dra buksa til knærne og skifte bleie, med mindre man bruker up&go. Anonymkode: 159d6...fd4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #12 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg synes de med knapper fra HM er de mykeste, men bør vaskes et par ganger før de blir ok. Kjøp brukt så får du mykere pysjer 😁 Og bruk tøymykner (jeg bruker Neutral sin, ikke noe irriterende parfyme!). Tørketrommel og gir mykere klær men sliter litt på dem da. Anonymkode: d5fae...62e AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Liker de med knapper fra H&M (tror de er derfra). Du må hive dem i tørketrommelen, bruk gjerne luktnøytral og mild/sensitiv tøymykner også. Unngå alle glidelås-pysjer, de synes jeg er fryktelig stive. Tørketrommel sliter mer på klærne, men det er ikke lenge babyen passer klærne likevel. Det var bare med første ungen jeg var så veldig på at man måtte ha pysj. Med de neste ungene så har jeg hovedsakelig brukt utvaska eller utgulpa/flekkete bodyer til pysj. Det gjør bleieskift på kveld/natt så enklere enn med dressbeina, selv de med knapper helt ned. Baby liker også det best. På vinterstid kan vi dra på body og myk strømpebukse eller tynn bukse. Enkelt å dra buksa til knærne og skifte bleie, med mindre man bruker up&go. Anonymkode: 159d6...fd4 De med knapper fra HM synes jeg også er stive 😅 Alltid brukt Neutral tøymykner og alle pysjene fra storebroren er godt tromlet over lang tid, men synes ikke de er så myke som jeg vil de skal være. Men de holder seg ganske godt da, det skal de ha. Anonymkode: 0ca8d...973
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #13 Skrevet 30. juli 2024 https://www.polarnopyret.no/barneklaer/klaer/nattoy?alder=0-1ar Anonymkode: ede95...78e
Paulinetta Skrevet 30. juli 2024 #14 Skrevet 30. juli 2024 Finnes ikke noe mykere enn Lilleba! Har flere til meg selv også, elsker dem!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #16 Skrevet 30. juli 2024 Vi kjøpte en brukt pysj fra lilleba som var supermyk. Har også en sommerpysj i lyocell (med glidelås da( fra polarn o pyret som er helt magisk digg, myk og stretchy (vet ikke om de i økologisk bomull er like digge) Anonymkode: 52aee...6f0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #17 Skrevet 30. juli 2024 Hust & Claire ull med silke/bambus på innsiden😊 Anonymkode: ff296...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå