Gå til innhold

Tarot 🔮

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen legge kort for kjærligheten min? Burde jeg la han gå? Eller er han den rette? Får vi barn sammen

Anonymkode: feab6...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan noen vite om dere får barn sammen når det ikke er fremtiden vi ser, men nå. Vi kan se potensiale, men ikke om dere holder sammen. Vi kan regne med dere holder sammen en tid hvis han er veldig fornøyd med det dere har, men du skal helst være fornøyd du også fremover og det vil alltid oppstå situasjoner som kan tære på kjærligheten. Hvis vi skulle sett at han var usikker i forholdet eller mistrivdes kunne vi jo ikke sagt det varte, men heller fortalt deg hva du kunne gjøre, om mulig, fått han til å trives bedre slik at han ble litt mer 'lovende', men gi deg garanti eller slikt for at det ble dere og tre unger er useriøst. Forøvrig kan vi ikke se på han, men bare deg til nøds, når du ikke vil oppgi navn og det betyr at vi kan se hvordan du tenker om dette selv, men det vet du jo selv og hva du tror, frykter og håper og drømmer om for fremtiden med han. Det vet du selv. Ved å skrive så mye behøver vi bare litt fri fantasi. Hvorfor ikke bare spørre om noen kan se på kjærlighet for deg, så slipper du unna 'du er usikker på forholdet og bla bla'.

Men jeg lurer på en ting; hvis du kan velge om du får gå fra han eller ikke, hvordan kan noen spørre hva som skjer? I det tilfelle det skal skje har du jo ikke en sjanse å kunne gå selv om du ønsker det? Du er låst til en mann du burde gå fra i verste fall...???

Du har enten påvirkningsmakt over livet ditt eller så er du styrt av tvang? Hva velger du? Å kunne påvirke dine muligheter fremover eller vente på at ting kanskje bare løser seg og dine drømmer blir oppfylt...helst fort? Slik at ventetiden ikke blir for lang?

Endret av Lawyam
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...