AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 Hei. Legen vår ønsker at jeg skal ta østrogen tabletter og testosteron gel i en måned før vårt neste forsøk? Det heter vel long estrogen and testosterone priming protocol på "fagspråket". Har noen erfaring? Anonymkode: 3673d...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Jeg tok testosteron gel før mitt ivf forsøk. Det er det eneste forsøket vi har hatt. Tok ikke østrogen. Forsøket var mislykket 😩 Men jeg leste litt om testosteron gel - det skal viss bedre eggkvalitet og øke kroppens egen produksjon av østrogen. Så da brukte jeg den etterpå, når vi prøvde selv. Smurte meg med den fram til eggløsning, og vipps så var vi gravide på egenhånd. Han ble født frisk og rask. Spol fram 1,5 år, og forsøk på søsken. Jeg hadde fremdeles den gelen, og tenkte det kunne ikke skade - ble gravid på nytt! Er i uke 8 nå. Tror den gelen hjalp, for jeg hadde en AMH på 1 før jeg ble gravid med sønnen min, altså to år siden. Jeg tok tilskudd av Q10 i tillegg begge gangene da, kanskje det har hjulpet. Testosteronen gav meg økt appetitt og høyere sexlyst. Ingen negative bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå