AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Brukt Fluoksetin i drøye to år. Bruker den pga PMDD, PTSD og har også ADHD (men medisinerer PMDD også med p piller som tar symptomene, så den er grei), bruker Concerta 18 mg for ADHD. Bruker kun 10 mg Fluoksetin pga bivirkninger, manglende orgasme og hårtap når jeg tar 20 mg. Har vært symptomfri tilnærmet, nå i overgang ferie til jobb har jeg fått økt angst. Også skjedd en del i familien, som trigger. Må jeg øke dose? Bytte medisin? Leve med hårtap? Kvinne 35 år, gift, to barn, i jobb. Anonymkode: 4e567...a2d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Høres litt ut som den økte angsten din er en midlertidig greie som kommer til å gå over. Kan du se det litt an? Anonymkode: 2481b...db3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres litt ut som den økte angsten din er en midlertidig greie som kommer til å gå over. Kan du se det litt an? Anonymkode: 2481b...db3 Ja kan det, men kjenner jeg ikke takler ha det sånn. Anonymkode: 4e567...a2d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja kan det, men kjenner jeg ikke takler ha det sånn. Anonymkode: 4e567...a2d Skjønner jo godt det, men tenker det vil gå over når dette med familien roer seg og du kommer tilbake i jobbrutinen igjen. Er det noe annet du kan gjøre for å føle deg litt bedre i mellomtiden? Eventuelt bare øke dosen for en kortere periode og redusere igjen om en tid (men det må vel legen din veilede deg på). Hvor lenge har du hatt økt angst? Anonymkode: 2481b...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå