Gå til innhold

Irriterende - hvorfor får man snap hele dagen fra de man har null interesse av, mens de du vil høre fra tar det lang tid.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere på snaplista mi. Svarer jeg først på ei melding så har vi det gående hele dagen. Til jeg ikke gidder å åpne på en stund. De tar ikke hintet at jeg ikke er interessert og at det blir litt mye. 

Det er vel 3-4 stk på snapchat som er der da.  

Så har jeg en jeg elsker å snappe med. Har holdt på med i 1,5 år snart. Hadde så mange fine og dype samtaler før og ja det var ingenting romantisk oss i mellom. Bare at jeg likte så godt å skrive med han. Følte han var ærlig og oppriktig med meg selv om jeg ikke var enig i alt. Men siste halvåret har det dabbet av. Det blir litt 1 gang om dagen og jeg har sluttet og skrive noe særlig mye og. Det blir bare kjipt og sende en mld det tar 1-2 dager å få svar på. Greit nok han kan ha godt lei av meg. Men skriver jeg ikke så skriver han eller sender bilder av hva han holder på med der han er. Men det kan ta 2-3 dager før det kommer noe. 

Så har jeg en jeg har begynt å flørte med på snap. Søt mann. Ser så snill ut. Og egentlig begynte vi å snappe i januar februar. Men så dabbet det av. greit nok det. Men han er sånn som innimellom ja si 1 gang i uka kan sende en mld og spørre hvordan det går. Ja ikke den store interessen antar jeg. 

Men jeg elsker å høre fra de to overnevnte men ikke de som bombardere mæ med snaps. 

Hvorfor er det sånn? 

Tenker at det må være en mekanisme som slår inn. Det er jo sånn hele tiden. 

Anonymkode: 72969...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi gode menn er ikke innholdsprodusenter på Snapchat.

Livet vårt inneholder ikke tid brukt på Snapchat. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Sander33 said:

Fordi gode menn er ikke innholdsprodusenter på Snapchat.

Livet vårt inneholder ikke tid brukt på Snapchat. 

Var det jeg skulle til å skrive selv.

Interessante mennesker har andre ting å gjøre enn å poste ting på sosiale medier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel lett å se den mekanismen? De som sender deg uinteressante snapper, bare for å holde deg varm, fremstår som kjedelige og desperate. De andre, som faktisk er gode på kommunikasjon, og har noe bra å komme med, har gjerne andre alternativer enn å være snapkjærester.

Anonymkode: e0451...525

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke snap og det gjør ikke mannen min heller. Hadde jeg vært singel hadde jeg ikke sjekket folk på snap. Hadde isåfall tidlig avtalt å ringes istedet å bli kjent sånn, fremfor å snappe...

Anonymkode: 2b8a9...4b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Bruker ikke snap og det gjør ikke mannen min heller. Hadde jeg vært singel hadde jeg ikke sjekket folk på snap. Hadde isåfall tidlig avtalt å ringes istedet å bli kjent sånn, fremfor å snappe...

Anonymkode: 2b8a9...4b9

Joda han jeg har tatt opp flørten med har jeg snakket med på tlf og cam for lenge siden.

Men fokuserer jeg på seksuelle ting da er han på med en gang.  Ellers er det mer stille type da.  Ja vi har prøvd å møtes og  men han køla til med avtalen så det ga jeg opp. Da må det i såfall være han som spør neste gang. Er bare for å ha noe hyggelig å vente på om dagen. Det er kjedelig. Ingenting skjer og venter på å komme i gang med jobb og hobbyer men juli er stille altså.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel en rød tråd her til at du ikke er så flink til å gi riktige.signaler. Snap er ikke rette plass å forvente at folk skal lese mellom linjene. 

Har fler søstre som er kall det falske. Superhyggelig,svarer på alle snapper og forventer at stakkaren skal skjønne at de ikke er intressert

Anonymkode: 41656...844

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er vel en rød tråd her til at du ikke er så flink til å gi riktige.signaler. Snap er ikke rette plass å forvente at folk skal lese mellom linjene. 

Har fler søstre som er kall det falske. Superhyggelig,svarer på alle snapper og forventer at stakkaren skal skjønne at de ikke er intressert

Anonymkode: 41656...844

Nei den skjønner jeg. Om jeg ikke er interessert så har jeg ikke noe imot dem som kompiser. Men har og sett at de som snapper hele dagen aldri har noe intensjoner om å møtes eller driver noe fremover så derfor har bare sett de som kompiser. 

Tenker de kanskje er bare ensomme eller noe. Hvem vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...