AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 Lurer på om det finnes organiserte turgrupper som foregår i oslo området? Kanskje via Turistforeningen eller lignende... Har prøvd å sjekke litt på nett rundt men finner lite tilbud for voksne og for enkle turer. Noen som vet? Anonymkode: 81d00...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Tjukkasgjengen, kanskje? Ikke heng deg opp i navnet, jeg har sett de her hvor jeg bor, og det er alle slags folk. De finnes mange steder i landet. Anonymkode: 57271...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tjukkasgjengen, kanskje? Ikke heng deg opp i navnet, jeg har sett de her hvor jeg bor, og det er alle slags folk. De finnes mange steder i landet. Anonymkode: 57271...378 Etter og ha sjekket nettsiden deres så ser jo dette veldig bra ut. Det var noe sånt jeg var på jakt etter. Tusen takk for svar. Dette skal jeg kanskje prøve ut i mitt nærområde 🙂 Anonymkode: 81d00...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Del Skrevet 30. juli 2024 Har sett at dnt har noe de kaller «nærturer». Søk på fb. Det ser forøvrig ut som d er mest for eldre kanskje ellers så har ofte frisklivssentralen i bydelene slikt. også organiserer av og til aktivitetssenteret 31B på Grønland turer. (Det er for alle uansett hvilken bydel man bor i) Anonymkode: d7171...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Del Skrevet 30. juli 2024 Takk for svar og tips. Skal sjekke ut dette også 🙂 Anonymkode: 81d00...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar og tips. Skal sjekke ut dette også 🙂 Anonymkode: 81d00...4e9 https://www.facebook.com/share/NvtXHJW9fvp7PiGe/?mibextid=LQQJ4d Anonymkode: d7171...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Del Skrevet 1. august 2024 Rapporter gjerne tilbake her om du prøver noen av forslagene? Anonymkode: d7171...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå