Gå til innhold

Spørsmål til jenter i 20-årene (og kun de)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personlig er 40 åringer for gamle for meg. Men de er nesten litt mer aktuelle for meg nå som jeg er i tidlig 30 årene enn da jeg var i 20 årene (da var det helt uaktuelt). I flesteparten av tilfellene vil jeg si at det bare er en fantasi for en mann på 40 å få napp på en 20 åring. Spesielt hvis hun er vakker, og i hvertfall ikke utelukkende for sex. Jeg vil nesten si at en mann på 40 har bittelitt større sjans for noe seriøst med en 20 åring enn et enkelt ligg. Fordelen hans over de yngre og kjekke mennene er eventuelt modenhet og stabilitet.

Sagt på en annen måte: Hvorfor i alle verden skulle en vakker dame på 20, med unge kjekke, kåte beilere, se seg fornøyd med en skallet, andpusten, svett, halvfeit 40 åring med hår på ryggen for et one night stand (situasjonen hvor utseende ofte er det viktigste).

Og før jeg blir skutt for å være overflatisk: Trådstarter - hvorfor vil du akkurat ha en ungjente i 20 årene for et ligg? Fordi de har så fine personligheter og dere klaffer så godt? Nettopp.

Anonymkode: 4c7cc...cb0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...