Gå til innhold

Spørsmål til jenter i 20-årene (og kun de)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare litt rart å ha behov for å blande seg inn i absolutt alt. 

Anonymkode: 165fc...6b1

Ja, som menn som absolutt må henge på kvinneguiden, f.eks......

Anonymkode: 0db51...843

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 25, men ikke singel. Jeg hadde personlig ikke satt pris på det, men folk er forskjellig. Har aldri vært interessert i tilfeldig flørting heller. 

Anonymkode: c886c...731

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, som menn som absolutt må henge på kvinneguiden, f.eks......

Anonymkode: 0db51...843

Eller menn som skal fortelle kvinner at de må fire på kravene, at de er for vrange, barnslige, har for høye krav osv 😅

Anonymkode: 63b0a...cc4

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bare litt rart å ha behov for å blande seg inn i absolutt alt. 

Så du synes at det bare skal være unge kvinner i 20-årene her som skal måtte forsvare seg for menn som er dobbelt så gamle som dem om hvorfor de ikke vil date dem? Ja, jøss. 

Anonymkode: eb0e8...4b6

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Samtidig den største og mektigste skuespilleren på jord. Det er riktig at det harseleres om hans unge damer, men ikke lat som det har fått noen konsekvenser for han. Han er klodens mest ettertraktede skuespiller.

Det spiller vel ingen rolle? Han klarer ikke å bygge relasjoner, har verken kone eller barn, og er blitt gammel. 

Anonymkode: d910c...fe0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Velkommen til voksenlivet 🙂 Mange folk blander seg inn i ting hele tiden. Og på mange måter så kan det være veldig fint, fordi det skapet mangfold i diskusjoner og bidrar til å få synspunkter som man kanskje ikke har reflektert over før. Ofte da det legges begrensninger på diskusjoner så handler det ofte om at forfatteren ønsker synspunkt som samvarer med egne meninger 👀

Poenget er at vi alle har vært 20. Vi husker hvordan det var. Enkelte av oss har vært i slike forhold da vi var i 20-årene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Eller menn som skal fortelle kvinner at de må fire på kravene, at de er for vrange, barnslige, har for høye krav osv 😅

Eller menn som skal fortelle kvinner at de EGENTLIG føler noe annet, vil ha noe annet og trenger noe annet, enn de TROR de føler, vil ha og trenger :D :D 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samtidig den største og mektigste skuespilleren på jord. Det er riktig at det harseleres om hans unge damer, men ikke lat som det har fått noen konsekvenser for han. Han er klodens mest ettertraktede skuespiller.

Han har fortsatt mye innflytelse, det er jo en del av det opprinnelige poenget med hvorfor han er attraktiv for disse jentene i utgangspunktet. Selv om du overdriver med ‘største og mektigste og mest ettertraktede skuespiller på jord’ lol.

Det er ikke fullstendig ødeleggende for omdømmet hans, men noe negativt er det. Det virker som at sånn oppførsel blir dømt hardere nå enn før. 

Anonymkode: d54ff...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt æsj.

Ja, er noen kjekke 40-åringer der ute, men felles for de alle som går etter oss i 20-årene er at de jakter så lavt som mulig og velger kvanitet foran kvalitet. De er også ofte veldig opptatt av alder.

Grensa mi går ved 36 ish. Vil ikke ha en mann som er mye eldre enn meg. Mesteparten av menn er ekle uansett. 

Anonymkode: 7c834...3df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå er jeg i forhold da, men syntes det var interessant å diskutere temaet. På samme måte som at jeg syntes krigen i Ukraina er interessant å diskutere, uten at jeg har tenkt til å gå i krig med Ukraina 😅 Men menn på 40 år syntes jo damer på 25 år ser like bra ut som menn på 25 år gjør. Eller egentlig bedre vil jeg si! 

Tipper du ikke hadde sagt æsj om Stian Blipp forsøkte å sjekke deg opp? (34 år)

Anonymkode: e3c07...0a1

Vet du jeg har blitt sjekket opp av flere kjendiser og jo jeg tenker fortsatt æsj. Ikke Stian Blipp da, men flere i samme kategori. En blir litt satt ut og får gode historier å fortelle videre, men det er det. Ene endte faktisk opp med en veldig pen kjendis dame (over hans liga men fortsatt PÅ SIN EGEN ALDER). Vet heller ikke hvorfor du drar inn kjendiser når du ikke er en. Styrtrike menn som ikke er kjendis vil også kunne få napp hos yngre, det ser vi hele tiden. Ikke nødvendigvis av norske jenter, men generelt i verden.

Anonymkode: 1c479...2c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke Stian Blipp da

Googlet denne Stian Blipp, han er visstnok gift med ei som er to år eldre enn ham. 😅 Så TS, du har et snodig poeng mtp. han. Han kunne sikkert funnet seg en tjueåring, men mange kjekke eller gjennomsnittelige menn foretrekker en kvinne i samme generasjon. Referanser og erfaring har mye å si. Om man er på utkikk etter mer enn et trofe', vel å merke. 

Klart man er mer tiltrekkende i den alderen om man i utganspunktet er attraktiv. Men om du kunne velge basert på det overfladiske, hadde du virkelig valgt en utrent 20 åring med et uheldig utseende fremfor ei trent, objektivt vakker dame på din egen alder? 

Anonymkode: 55fe0...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

(Med den tittelen bør andre klare å la være å klikke på linken, og ikke svare på spørsmålet - eller starte masse krangler om temaet)

Damer/jenter i 20-årene (Velg hva dere foretrekker): Hvordan ville dere reagert om dere ble sjekket opp av en skikkelig kjekk fyr på rundt 40 år i real life, altså ikke på Tinder, Happn osv. Siden folk liker forskjellige typer, tenk dere til en kjendis dere syntes er attraktiv i den alderen, men da uten kjendis-statusen. Hvordan ville dere reagert? Sett at du da er singel, og at det ikke var snakk om noe varig forhold hvor du måtte ta hensyn til alder for livet videre. 

Jeg tror mange menn, kjekke eller ei, vil vegre seg veldig for å sjekke opp en dame i 20-årene, med mindre de er på grøftefylla. Rett og slett fordi det vil være ganske ubehagelig å bli skikkelig brutalt avvist pga man er for gammel. Så egentlig tror jeg ikke så mange menn gjør et ærlig og seriøst forsøk på å sjekke opp yngre damer. Men samtidig så vet jeg om en god knipe som har hatt både seksuelle forhold og seriøse forhold hvor aldersforskjellen har vært stor. 

Bør menn på 40 bare stikke av? Eller går det helt uproblematisk om de ser bra ut og er hyggelige? 

Og til eventuelt sure mennesker som vil gjøre dette til en krangel om aldersforskjell, så sier jeg kjør på! Bare lag en egen tråd først ☺️ 

Husk at KG ikke reflekterer virkeligheten, og at du må ta svarene her med en klype salt. Du får nok ikke høre det du vil høre. 

Dersom du er over gj. snittet kjekk og har høy sosial status skal du ikke se bort fra at det er mulig.

Sjekk ut i det virkelige liv og ikke KG er litt tips. Bare husk at du må forvente avvisning og respektere at et nei er et nei. 

Anonymkode: 056fd...eb3

Skrevet

Jeg vet om et par menn i 30-40 års alderen som går etter yngre damer og har en sånt "rapper" image med lenker rundt halsen og vide bukser. Men det blir veldig "pick me" og "hello fellow kids" Trist og midtlivskriseaktig.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt uinteressant med en som er så mye eldre, og jeg hadde heller aldri inngått noe useriøst uansett. Uten at jeg gidder å lese tråden så stiller jeg spørsmål ved hvorfor en mann i 40-åra kun er ute etter å sjekke opp damer i 20-åra. Spesielt.

• Liker 2
Skrevet
Disney Adult skrev (26 minutter siden):

Det er helt uinteressant med en som er så mye eldre, og jeg hadde heller aldri inngått noe useriøst uansett. Uten at jeg gidder å lese tråden så stiller jeg spørsmål ved hvorfor en mann i 40-åra kun er ute etter å sjekke opp damer i 20-åra. Spesielt.

Det handler vel om at det er "cred" ( de tror andre menn synes det er bra) og så tror de at de selv er unge, eller de nekter å innse at de er straks 40. midtlivskrise. Forvirring. Mental umodenhet. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en på 36 da jeg var 24, men det var en jeg møtte via bekjente,og hvor vi ble kjent med hverandre som venner uten intensjon om romanse. Jeg så på han som for gammel, han så på meg som for ung, men begge utviklet følelser.

Datet en på 47 da jeg var 28, så jeg er absolutt ikke fremmed for å være med eldre menn. Men da menn jeg blir godt kjent med først, som utvikler seg til noe mer. Å bare bli sjekket opp av en som er 10+ år eldre er stort sett enten creepy eller komisk.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er definitivt et hensyn man må ta, og derfor man ikke skal misbruke en posisjon, som bla.a. metoo handlet om. Men du ser ikke for deg litt worst case scenario også da? Jeg mener, om en fyr på 40 år f.eks hadde truffet på ei på 25 år ved en ladestasjon for elbiler - eller en annen random plass i samfunnet. Og han hadde sagt noe sånt som at "Jeg syntes bare du har du hadde så sinnsykt pene øyne. Mulig dette er litt kleint, men jeg måtte bare si noe. Dersom du kunne tenkt deg til å stikke ut en gang for å ta et par glass vin og bli kjent eller noe, så er snappen min: randomfyr. Tenk litt på det, legg meg til om du føler for det, har du lyst har du lov." 

Er det så farlig syntes du? 

Hadde en random fyr kommet bort til meg og bedt meg på date og adde meg på sosiale medier så er det en fare for at jeg hadde knekt sammen i latter. Det lyser ekstremt høy på seg selv, og så selvgod og vant til å få det som han vil. Den selvtilliten er så stor at den hadde gjort meg tørrere enn sahara på ett halvt sekund. Det minner meg mest om b-kjendiser som bruker "vet du ikke hvem jeg er" som sjekkereplikk.

Anonymkode: 25828...bc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo stor forskjell på ei jente på 20 og ei på 29. Jeg er 29 og kan godt svare

Tidlig i 20årene datet jeg en mann som var tidlig i 40 årene. Vi hadde derfor rundt 20 års forskjell. Og det funka rett og slett ikke for han var mye yngre enn meg mentalt sett. Og idag ser jeg at det hadde uansett blitt for stor forskjell, selv nå om jeg skulle vært med en på 40.

Det har ikke noe med å være hyggelig eller se bra ut å gjøre, men at aldersforskjellen blir for stor. Jeg vil ikke være 40 med en mann som snart er pensjonist og som dør før jeg blir pensjonist! Jeg ser etter forhold som varer, og vil ikke kjøre på med noe kortvarig bare fordi "alle forhold går over uansett" 

Anonymkode: f0d84...477

• Liker 2
Skrevet

Menn på 40+... 

Majoriteten er i fast forhold og har barn. Sjekker dem unge kvinner så er dem på jakt etter en ukomplisert tilfeldig elskerinne. Hvorfor skal disse kvinnene like det? 

Så har vi neste gruppe. Som har 50/50 omsorg for barn fra et tidligere forhold. Skjønner ikke helt hvorfor dem bevist skal søke mye yngre kvinner, men tilbudet å bli ung stemor, flytte inn i hans bolig og betale han for å bo der samtidig som å gjøre husarbeid, passe på ungene hans... Supert tilbud. 

Så har du dem som har vesentlige utfordringer i livet. Rus, psykiatri, psykisk sykdom med mer. 

Til sist noen evige ungkarer og rundbrennere. 

Jepp, en flott gjeng. Løp å kjøp jenter som er i starten av voksen livet. Ikke se på dem i deres alder som i gjennomsnitt har mer å tilby... 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Fremmed fugl said:

Menn på 40+... 

Majoriteten er i fast forhold og har barn. Sjekker dem unge kvinner så er dem på jakt etter en ukomplisert tilfeldig elskerinne. Hvorfor skal disse kvinnene like det? 

Så har vi neste gruppe. Som har 50/50 omsorg for barn fra et tidligere forhold. Skjønner ikke helt hvorfor dem bevist skal søke mye yngre kvinner, men tilbudet å bli ung stemor, flytte inn i hans bolig og betale han for å bo der samtidig som å gjøre husarbeid, passe på ungene hans... Supert tilbud. 

Så har du dem som har vesentlige utfordringer i livet. Rus, psykiatri, psykisk sykdom med mer. 

Til sist noen evige ungkarer og rundbrennere. 

Jepp, en flott gjeng. Løp å kjøp jenter som er i starten av voksen livet. Ikke se på dem i deres alder som i gjennomsnitt har mer å tilby... 

Du glemte: 

Oj, jeg har blitt 45 år og nå har jeg lyst på barn, så da må jeg finne meg en ung og fruktbar kvinne...  som må ta seg av barna og huset fordi jeg merker at jeg har ikke så mye energi lengre, så jeg skal i hvert fall ikke hjelpe til med noe som helst. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå er det jo stor forskjell på ei jente på 20 og ei på 29. Jeg er 29 og kan godt svare

Tidlig i 20årene datet jeg en mann som var tidlig i 40 årene. Vi hadde derfor rundt 20 års forskjell. Og det funka rett og slett ikke for han var mye yngre enn meg mentalt sett. Og idag ser jeg at det hadde uansett blitt for stor forskjell, selv nå om jeg skulle vært med en på 40.

Det har ikke noe med å være hyggelig eller se bra ut å gjøre, men at aldersforskjellen blir for stor. Jeg vil ikke være 40 med en mann som snart er pensjonist og som dør før jeg blir pensjonist! Jeg ser etter forhold som varer, og vil ikke kjøre på med noe kortvarig bare fordi "alle forhold går over uansett" 

Anonymkode: f0d84...477

Jeg og. Jeg vil ha en som jeg kan bli gammel med 🙂 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...