Gå til innhold

Spørsmål til jenter i 20-årene (og kun de)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og hvem ligner du på? Er du like høy, trent og kjekk som Brad Pitt da han var 40 kan det godt hende du får deg en 20åring til sengs...  

Anonymkode: 4ee4f...4ce

Det er dette menn hopper galant over i slike diskusjoner - menn over 40 ser sjeeelden ut som Brad Pitt hehe. Men uhorvelig mange ser ut til å tro det. 

Anonymkode: 35790...a2d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 20 syntes jeg menn på 26 var urgamle og ikke hadde fått til noe når de ikke eide hus, hadde utdanning osv 😅

Anonymkode: f8fed...bd4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva hadde du tenkt da om du ble sjekket opp av noen du syntes er veldig uattraktiv som var like gammel som deg? Sikkert samme følelsen som noen du syntes er for gammel

Vet du hva, nei!! I alle dager. Det er et maktforhold der som gjør det  mer ukomfortabelt. Maks aldersforskjell noen av mine venninner synes var greit i starten av 20årene var 5år. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå over 30.. 

Men da jeg var 21/22 møtte jeg en mann som var 20 år eldre enn meg, vi tok vel på mange måter kontakt med hverandre. Kjemien merket vi begge øyeblikkelig. 

I starten var det bare ”for moro” og ikke noe seriøst, men vi utviklet følelser begge to. Det ble en humpete start, mye fordi vi begge fryktet reaksjoner fra andre. 

Etter et par år ble vi samboere, men jeg valgte etterhvert å forlate forholdet av flere grunner. Jeg hadde aldri gått tilbake til han den dag i dag, men savner han. Og jeg vet at han angrer på mye, og savner meg.  

Anonymkode: bfc22...5a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

(Med den tittelen bør andre klare å la være å klikke på linken, og ikke svare på spørsmålet - eller starte masse krangler om temaet)

Damer/jenter i 20-årene (Velg hva dere foretrekker): Hvordan ville dere reagert om dere ble sjekket opp av en skikkelig kjekk fyr på rundt 40 år i real life, altså ikke på Tinder, Happn osv. Siden folk liker forskjellige typer, tenk dere til en kjendis dere syntes er attraktiv i den alderen, men da uten kjendis-statusen. Hvordan ville dere reagert? Sett at du da er singel, og at det ikke var snakk om noe varig forhold hvor du måtte ta hensyn til alder for livet videre. 

Jeg tror mange menn, kjekke eller ei, vil vegre seg veldig for å sjekke opp en dame i 20-årene, med mindre de er på grøftefylla. Rett og slett fordi det vil være ganske ubehagelig å bli skikkelig brutalt avvist pga man er for gammel. Så egentlig tror jeg ikke så mange menn gjør et ærlig og seriøst forsøk på å sjekke opp yngre damer. Men samtidig så vet jeg om en god knipe som har hatt både seksuelle forhold og seriøse forhold hvor aldersforskjellen har vært stor. 

Bør menn på 40 bare stikke av? Eller går det helt uproblematisk om de ser bra ut og er hyggelige? 

Og til eventuelt sure mennesker som vil gjøre dette til en krangel om aldersforskjell, så sier jeg kjør på! Bare lag en egen tråd først ☺️ 

Anonymkode: e3c07...0a1

Møtte min make ved 22 han var da 43, vi er lykkelig gift og har idag 3 barn (snart 4), 11 år senere 💕 Alltid hatt preferanser for voksne menn, skikkelige menn. 
Du merker hvilke av damene som er interessert ;) kjør på livet er nå! 

Anonymkode: 69ef3...2a5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men menn på 40 år syntes jo damer på 25 år ser like bra ut som menn på 25 år gjør. Eller egentlig bedre vil jeg si! 

Kvinner på 40 år synes menn på 25år ofte ser like bra ut som kvinner på 25år. Hva vil du frem til. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

De får seg dame på egen alder, men de vil ikke ha. De mener at jevnaldrende damer er stygge, rynkete og gamle, og at "kvinner eldes som melk, menn som vin". 

Anonymkode: d910c...fe0

Lol, menn eldes som vin. Finnes jo ikke noe styggere enn en gammel gris som vil ha ung jenter😂

Anonymkode: ee302...879

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Pedo er litt vell ekstremt når du er 23.. du er ikke et barn.. men det sier jo litt om modenheten. Men ja det er rart når noen på over 40 prøver seg på de I tidlig 20 årene. 

Anonymkode: ccc40...34

Modenheten til en 23 åring og en 40 åring er heller ikke ment å være den samme. Altfor forskjellige stadier i livet. Som 23 åring finner jeg fortsatt ut av livet, en 40 åring kan snart planlegge pensjonisttilværelsen😆

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg i slutten av tyveårene, så det er en aldersforskjell som kanskje hadde vært aktuell om alt annet hadde klaffet, men det er veldig på grensa. Noe uforpliktet har jeg lite interesse for p.d.d. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså det kan skje, men er til sjeldenheten at jeg ønsker å date en som er så mye eldre. Når jeg var 24 var jeg på date med en på 40. Hadde vi matchet bedre kunne vi holdt på lenger. Når jeg var 27 datet jeg en på 43 i syv månder. 

Anonymkode: 8a6e4...86b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, nettopp. Som jeg påpekte istad, kommer an på statusen og utseende på mannen. Kvinnfolk er jo helt Adolf nå om dagen når det gjelder seleksjon, men som du riktig påpeker, Brad Pitt er ikke hvilken som helst 61-åring. Han får lett babes på under halvparten av hans alder.

Du har også Keanu Reaves som ser veldig bra ut for alderen sin. Ralph Macchio fra Karate Kid og Cobra Kai.

Så har man selvsagt Tom Cruise. 

I tillegg til George Clooney som er 63 år. 

Trenger ikke en gang nevne Chris Hemsworth. En del 19-årige russebabes hadde såkket han tørr hele kvelden - blow job style - om han gikk ut på byen i Oslo.  Så heldigvis trenger man ikke å høre på de krekene her på KG hva de mener er "æsj" med tanke på alder.

Alder er ingen hindring så lenge status, penger, utseende er på plass. Det er det Adolf Selection Babes liker nå om dagen.

Anonymkode: aab50...ee8

De liker hvertfall ikke menn med denne holdningen.

Anonymkode: c84f8...5e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 23 ble jeg forsøkt sjekket opp av en fyr på  32, jeg husker ikke hvordan han så ut (så sikkert helt normal ut) men jeg husker jeg tenkte "æææsj gammel gris!".

Da jeg var 25 forelsket jeg meg i en fyr som var 33 men jeg var VELDIG skeptisk til å innlede et forhold, 8 år aldersforskjell av MYE og til tider følte jeg at vi tilhørte forskjellige generasjoner - forskjellige barndomsminner og forskjellig ungdomstid (TV-programmer, verdenshendelser, mote, musikk mm). Jeg sier "følte" men jeg føler til tider det fremdeles, for jeg endte opp med å gifte meg med han på 33, og nå er han i 40-årene og har blitt grå i både hår og skjegg, med rynker og pondus og generelt "gubbete". At jeg i 20-årene skulle ha falt for en fyr på 40+ finner jeg lite sannsynlig, og at jeg hadde villet innlede et forhold med en så gammel mann anser jeg som helt uaktuelt.

Og så snakker jeg bare om forhold, fordi jeg aldri har hatt ONS eller FF eller noe sånt, og det var de færreste av jentene jeg kjente som hadde det. Men det var alltid en eller to i gjengen/klassa/jobben som levde den livsstilen og knullet en ny C-kjendis (ofte godt opp i årene) hver helg. Ofte i bytte mot en sponset helkveld på byens beste restaurant og en haug drinker etterpå. Så du kan jo ha flaks og komme over en av de jentene. 

Anonymkode: c0c77...231

Skrevet

Jeg har aldri syntes menn som er mer enn 10 år gamlere enn meg er kjekke. Hvis en mann på over 30 år hadde prøvd seg på meg da jeg var 20, så hadde jeg ikke likt det. Det hadde vært ganske creepy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig ubehagelig, men man tør jo ikke annet enn å være hyggelig. Så de tror sikkert jeg er flørter 😶

Anonymkode: d2f64...5a6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å lære å svare når forbudet ble lagt ned....

Jeg er 48, MEEEEN har selv vært 20 og blitt sjekket opp av en i 40-årene. Det er alltid lov å spørre, men ta et nei for et nei. Et spørsmål er smigrende, mas er patetisk. 

Anonymkode: fd404...fc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Modenheten til en 23 åring og en 40 åring er heller ikke ment å være den samme. Altfor forskjellige stadier i livet. Som 23 åring finner jeg fortsatt ut av livet, en 40 åring kan snart planlegge pensjonisttilværelsen😆

En 40 åring har ganske lenge til pensjonstid da.   En på 40 er umoden om man søker etter de tidlig i 20årene og  Som 28 åring synes Jeg det begynner å være en stor forskjell imellom oss som er I midten til  slutten av 20årene og dere som er under 25, men synes å kalle de på 40 som går etter de I 20årene for pedo er alt for ekstremt igjen. En på 40 som aktivt går Etter folk under 25 er fortsatt veldig rart.

Anonymkode: ccc40...34b

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min er 20. Hun og venninnene ler av menn i 40-åra som prøver å sjekke dem opp. På byen, på jobb, på sosiale medier. Er helt sykt hvordan menn i 40-50 åra holder på. Søker opp på sosiale medier og legger til etter å ha handlet i butikken de jobber i blant annet. 

Anonymkode: 6a4ad...f84

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er i begynnelsen av 20 årene. Avviser menn i 40 årene, da det for meg blir altfor gammelt. Sikkert litt forskjellig fra person til person det der. Synes det er like pinlig å se damer på over 40 legge seg etter unge  gutter..

Anonymkode: c1ce3...302

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gammel er du da innen 10-30 år?

Anonymkode: 70f6b...6d4

Om 10 år er jeg 31

Anonymkode: 45cae...d70

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket det, for alle venninnene mine hadde dødd av latter 😵 Det hadde vært noe å prate om i mange måneder. Jeg lå med en på 30 da jeg var 18, og selv om han så bra ut er det bare ekkelt å tenke på, mange år etter. Der og da var der også ekkelt og noe jeg aldri ville ha gjort om igjen. 

Anonymkode: 6910e...453

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...