AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #81 Skrevet 30. juli 2024 Det er tydeligvis problematisk for TS & co. å godta at mange kvinner i 20-årene faktisk synes at menn i 40-årene er "gubber" som det er fullstendig uinteressant (og uønsket) å bli sjekket opp av. Anonymkode: 0db51...843 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #82 Skrevet 30. juli 2024 Det er ikke en hemlighet at det er ganske ekkelt med gamle gubber og unge jenter. Om du er så sikker på at det er attraksjon så la jenta ta kontakt med deg,. Anonymkode: 14cba...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #83 Skrevet 30. juli 2024 Å dra inn kjendiser blir irrelevant når du snakker om vanlige menn som leter etter noen 20+ år yngre. Folk som Brad Pitt har hatt personlige trenere, kostholdseksperter, stylister og make-up artister i mange år. Jobben deres er å holde seg godt, det er også ofte kirurgi. Det er også en kulturendring hvor det er mindre akseptabelt med store aldersforskjeller nå. Leo DiCaprio er en vits pga datingvanene sine, selv om det alltid er noen <25 som er villig til å date ham. Men utseendet er ikke hovedfaktoren, det er status og mulighetene/exposure som han kan tilby. Anonymkode: d54ff...ef1 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #84 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor trekker du inn kjendisstatus? Det har jo ingenting å si for den vanlige mannen i gata? Du nevner også at det ikke er snakk om varig forhold, så da er du ute etter sex med en som er halvparten så gammel som deg? Som kunne vært datteren din? De fleste unge kvinner er lite interessert i såpass eldre menn, det er faktisk "æsj" for dem. Ikke for alle, men for mange. Tenk hvor mye oppmerksomhet unge kvinner får fra både unge og gamle, noen menn er hyggelige og høflige, men endel er ufin, ekkel og vulgær, og prøver gjerne å være fysiske ved å ta på, stryke på ol, og dette kan fort bli skremmende og svært ubehagelig for dem. Så hvorfor utsette dem for det ubehaget, bare fordi du/dere har lyst på et ligg med dem? Det er ikke nødvendigvis galt å ta kontakt med en ung kvinne på en høflig, rolig og ydmyk måte, og vær veldig tydelig på at du/dere respekterer dem og deres grenser. Og ikke minst, takle et evt avslag på en fin måte! Dette er noe av det viktigste! Veldig mange menn blir fort stygg, ufin og truende når de får et avslag og mange jenter/kvinner våger ikke å avvise i frykt for hvordan mannen tar det, og ender dermed opp i en situasjon hun absolutt ikke vil være i. Og i verste fall så vet ikke mannen dette fordi han ikke leste tegnene, men bare "grabbet" med seg kvinnen i tro om at hun var villig. Hvorfor trekker du inn bror? Hva er relevansen? Det spiller ingen rolle at det ikke er faren, de fleste vil uansett ikke ha seg med noen som kunne vært faren, fordi menn i fars alder er "gamle". Så ikke bli en sånn gris. Anonymkode: 04bca...04f Vær den grisen du er tenker nå jeg. Den som intet våger intet vinner. Jeg ønsker selv at kvinnen er en skikkelig gris 😅 og heldigvis er det noen av dere! I alle aldre ❤️ Men TS, av en eller annen grunn ser jeg for meg at det ville være en bedre strategi å heller la en ung dame sjekke deg opp enn motsatt. Hilsen gammel gris som har funnet en ung gris Anonymkode: 515af...f8c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #85 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): (Med den tittelen bør andre klare å la være å klikke på linken, og ikke svare på spørsmålet - eller starte masse krangler om temaet) Damer/jenter i 20-årene (Velg hva dere foretrekker): Hvordan ville dere reagert om dere ble sjekket opp av en skikkelig kjekk fyr på rundt 40 år i real life, altså ikke på Tinder, Happn osv. Siden folk liker forskjellige typer, tenk dere til en kjendis dere syntes er attraktiv i den alderen, men da uten kjendis-statusen. Hvordan ville dere reagert? Sett at du da er singel, og at det ikke var snakk om noe varig forhold hvor du måtte ta hensyn til alder for livet videre. Jeg tror mange menn, kjekke eller ei, vil vegre seg veldig for å sjekke opp en dame i 20-årene, med mindre de er på grøftefylla. Rett og slett fordi det vil være ganske ubehagelig å bli skikkelig brutalt avvist pga man er for gammel. Så egentlig tror jeg ikke så mange menn gjør et ærlig og seriøst forsøk på å sjekke opp yngre damer. Men samtidig så vet jeg om en god knipe som har hatt både seksuelle forhold og seriøse forhold hvor aldersforskjellen har vært stor. Bør menn på 40 bare stikke av? Eller går det helt uproblematisk om de ser bra ut og er hyggelige? Og til eventuelt sure mennesker som vil gjøre dette til en krangel om aldersforskjell, så sier jeg kjør på! Bare lag en egen tråd først ☺️ Anonymkode: e3c07...0a1 Jeg er 30 år i dag, men gikk inn i et forhold med en slik mann når jeg var 25 år. Vil i ettertid ikke anbefale andre å gjøre det samme, høy aldersforskjell (med mannen som eldst) øker risikoen for sjalusi og kontrollerende oppførsel, samt risikoen for psykisk og fysisk vold. Anonymkode: 90db7...9a7 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #86 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): (Med den tittelen bør andre klare å la være å klikke på linken, og ikke svare på spørsmålet - eller starte masse krangler om temaet) Damer/jenter i 20-årene (Velg hva dere foretrekker): Hvordan ville dere reagert om dere ble sjekket opp av en skikkelig kjekk fyr på rundt 40 år i real life, altså ikke på Tinder, Happn osv. Siden folk liker forskjellige typer, tenk dere til en kjendis dere syntes er attraktiv i den alderen, men da uten kjendis-statusen. Hvordan ville dere reagert? Sett at du da er singel, og at det ikke var snakk om noe varig forhold hvor du måtte ta hensyn til alder for livet videre. Jeg tror mange menn, kjekke eller ei, vil vegre seg veldig for å sjekke opp en dame i 20-årene, med mindre de er på grøftefylla. Rett og slett fordi det vil være ganske ubehagelig å bli skikkelig brutalt avvist pga man er for gammel. Så egentlig tror jeg ikke så mange menn gjør et ærlig og seriøst forsøk på å sjekke opp yngre damer. Men samtidig så vet jeg om en god knipe som har hatt både seksuelle forhold og seriøse forhold hvor aldersforskjellen har vært stor. Bør menn på 40 bare stikke av? Eller går det helt uproblematisk om de ser bra ut og er hyggelige? Og til eventuelt sure mennesker som vil gjøre dette til en krangel om aldersforskjell, så sier jeg kjør på! Bare lag en egen tråd først ☺️ Anonymkode: e3c07...0a1 Hei ts. Jeg er 23 og hadde syns at dette hadde vært helt greit hvis det var en fin og hyggelig mann. Har tidligere hatt et forhold til en mann som var 28 år eldre enn meg. Husker fortsatt første gangen jeg så han, syns han var en helt utrolig kjekk mann. Vi hadde det kjempefint mens vi var sammen. Jeg har også i ettertid blitt sjekket opp / flørtet med av menn som har vært omtrent samme alder som han var. Det er ikke alltid at det har vært noen som jeg kunne tenkt meg å hatt et forhold til, men syns allikevel det er hyggelig og får meg til å føle meg fin. Så lenge man ikke er upassende i språket eller oppfører seg på en ubehagelig måte så syns jeg det er greit. Fordi jeg har dessverre opplevd de også, som kommer med veldig seksuelle kommentarer eller forsøker å ta på meg. Det er ikke greit. Anonymkode: 68b2b...9a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #87 Skrevet 30. juli 2024 Sorry, kvinne 32 som svarer her 😅 men det skjedde med meg på sommerfest. Mann på 40, jeg var 21. Vi endte opp som samboere i 4 år og er fortsatt veldig glad i han mange år etter bruddet. Blir så irritert av «han kunne vært faren din», - han er IKKE faren min, så hva er problemet?! Samme som en skriver over her, skal man si om jevnaldrende menn/gutter « Men han kunne jo vært broren din!» det er en bemerkning/argument helt uten substans. Anonymkode: 18ce7...666 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #88 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sorry, kvinne 32 som svarer her 😅 men det skjedde med meg på sommerfest. Mann på 40, jeg var 21. Vi endte opp som samboere i 4 år og er fortsatt veldig glad i han mange år etter bruddet. Blir så irritert av «han kunne vært faren din», - han er IKKE faren min, så hva er problemet?! Samme som en skriver over her, skal man si om jevnaldrende menn/gutter « Men han kunne jo vært broren din!» det er en bemerkning/argument helt uten substans. Anonymkode: 18ce7...666 Det er bare en enkel måte å forsvare sine grenser på, og ikke minst forsvare en dømmende holdning for dem som ikke deler denne grensen. Er helt enig med deg Anonymkode: 515af...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #89 Skrevet 30. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: De får seg dame på egen alder, men de vil ikke ha. De mener at jevnaldrende damer er stygge, rynkete og gamle, og at "kvinner eldes som melk, menn som vin". Anonymkode: d910c...fe0 Min personlige tanker om dette, som kjenner både mange menn og kvinner i 40-årene, er at menn forfaller fortere, er oftere overvektige, tar mindre vare på seg selv, kler seg dårligere, har dårligere hud, styggere tenner. Kvinner er bedre til å ta vare på seg selv, trene, kle seg godt og rett og slett ha utstråling i hverdagen. Menn stiller langt mer krav til kvinner, mens kvinner stiller alt for få krav til menn. 3 hours ago, AnonymBruker said: Menn flest ser ikke ut som Brad Pitt, har utstrålingen eller karismaen han har. Derfor rart å trekke inn ham i en diskusjon der du spør om det er ekkelt å bli sjekket opp av en 40åring når man er 20. Når du snakker om modenhet og personlighet ifh alder er et sporty og "ungt" sinn et stort pluss når man blir eldre. Men ikke når man mangler modenhet og klokskap samtidig. Å oppføre seg som man er 30 når man er 43 f.eks, ved å f.eks dra på fylla hver helg, er ikke alltid så sjarmerende eller tiltrekkende. Jan Thomas ser yngre ut, men pga fillers og operasjoner har han mistet mye karisma og sjarme. Herlig personlighet da. Anonymkode: 35790...a2d Enig med deg! Noor, som hun heter som har barn med Al Pacino, har jo, ved å få barn med han, sikret seg økonomisk for livet og i tillegg, så bare den statusen med "jeg har barn med Al Pacino" og den fremtreden i kjendislivet. Folk flest kan ikke tilby dette til en kvinne. En normal 83-åring har ingenting interessant som en 29-åring ønsker. Jeg er så lei av at "Ja, men den og den kjendis har.. så da burde jeg også." Vel, menn flest er ikke som Al Pacino eller Brad Pitt og må stille forventningene deretter. Jan Thomas ser ut som alderen sin, men at han har tatt for mye operasjoner og fillers. Jeg får litt fnatt av å se på han.. men han har en fantastisk utstråling og sjarm! Virkelig flott mann 🙂 2 hours ago, AnonymBruker said: Hjelper ikke hva seriøse studier viser til. Kvinner i 20årene er ikke interessert. Det komiske er at utrolig mange av mennene som tror de har sjans på ei i 20 årene enten har altfor oppblåst ego, er overvektige eller tror damer i 20årene er interessert i en fyr som ikke tar vare på kroppen. Anonymkode: 35790...a2d Jepp! "Ja, men syns... fordi det sier studiene." Vel, super at menn syns det, men en relasjon går to veier. Det hjelper ikke å trygle og trakassere kvinner i 20-årene bare fordi at det er det du foretrekker. 🙂 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er dette menn hopper galant over i slike diskusjoner - menn over 40 ser sjeeelden ut som Brad Pitt hehe. Men uhorvelig mange ser ut til å tro det. Anonymkode: 35790...a2d På samme måte med Leonardo Dicaprio. Han ser ikke godt ut, men det er noe med statusen som tiltrekker de unge damene. Det er en måte å få navnet sitt publisert, å tiltrekke interesse fra andre og da tja, holder man ut. 1 hour ago, AnonymBruker said: Datteren min er 20. Hun og venninnene ler av menn i 40-åra som prøver å sjekke dem opp. På byen, på jobb, på sosiale medier. Er helt sykt hvordan menn i 40-50 åra holder på. Søker opp på sosiale medier og legger til etter å ha handlet i butikken de jobber i blant annet. Anonymkode: 6a4ad...f84 Vi pleide også å le av det. Var noe av det mest tragiske vi visste om. 1 hour ago, AnonymBruker said: Å dra inn kjendiser blir irrelevant når du snakker om vanlige menn som leter etter noen 20+ år yngre. Folk som Brad Pitt har hatt personlige trenere, kostholdseksperter, stylister og make-up artister i mange år. Jobben deres er å holde seg godt, det er også ofte kirurgi. Det er også en kulturendring hvor det er mindre akseptabelt med store aldersforskjeller nå. Leo DiCaprio er en vits pga datingvanene sine, selv om det alltid er noen <25 som er villig til å date ham. Men utseendet er ikke hovedfaktoren, det er status og mulighetene/exposure som han kan tilby. Anonymkode: d54ff...ef1 100 %! 12 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry, kvinne 32 som svarer her 😅 men det skjedde med meg på sommerfest. Mann på 40, jeg var 21. Vi endte opp som samboere i 4 år og er fortsatt veldig glad i han mange år etter bruddet. Blir så irritert av «han kunne vært faren din», - han er IKKE faren min, så hva er problemet?! Samme som en skriver over her, skal man si om jevnaldrende menn/gutter « Men han kunne jo vært broren din!» det er en bemerkning/argument helt uten substans. Anonymkode: 18ce7...666 Jeg er enig i at jeg syns ikke det er et godt argument med at "han kunne vært faren din" fordi at han er ikke det. Det er bedre å si "jeg syns det er ekkelt", "jeg syns det er ubehagelig", "jeg opplever det på denne måten.." fordi at man snakker om sin egen subjektive opplevelse av noe. Anonymkode: 63b0a...cc4 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #90 Skrevet 30. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er i begynnelsen av 20 årene. Avviser menn i 40 årene, da det for meg blir altfor gammelt. Sikkert litt forskjellig fra person til person det der. Synes det er like pinlig å se damer på over 40 legge seg etter unge gutter.. Anonymkode: c1ce3...302 Veldig enig. Anonymkode: 63b0a...cc4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #91 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er 30 år i dag, men gikk inn i et forhold med en slik mann når jeg var 25 år. Vil i ettertid ikke anbefale andre å gjøre det samme, høy aldersforskjell (med mannen som eldst) øker risikoen for sjalusi og kontrollerende oppførsel, samt risikoen for psykisk og fysisk vold. Anonymkode: 90db7...9a7 Dette er min erfaring også. Jeg har vært i et forhold med en slik mann da jeg var 19. Han var kontrollerende, sjalu og psykisk voldelig - for han forsto veldig godt at han ikke var "the top" utseende- og aldersmessig for jenter som meg, og innbilte seg hele tiden at jeg ville forlate ham for en yngre, penere mann eller være utro. Anonymkode: d910c...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #92 Skrevet 30. juli 2024 miSs. skrev (8 timer siden): Sorry for at jeg klikka meg inn til tråden din, siden jeg ikke er i 20 årene men 36😅 menn som er 20 år eldre enn meg er like gamle som faren min…Så eh nei takk 😂 Hvorfor føler folk som deg alltid en trang til å svare på når du er bedt å holde deg unna? Anonymkode: 165fc...6b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #93 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leo DiCaprio er en vits pga datingvanene sine Samtidig den største og mektigste skuespilleren på jord. Det er riktig at det harseleres om hans unge damer, men ikke lat som det har fått noen konsekvenser for han. Han er klodens mest ettertraktede skuespiller. Anonymkode: 165fc...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #94 Skrevet 30. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor føler folk som deg alltid en trang til å svare på når du er bedt å holde deg unna? Anonymkode: 165fc...6b1 Det er et diskusjonsforum så da vil folk svare. Man kan ikke legge noen tøyler på om noen skal få lov til å uttale seg om noe eller ikke, på samme måte som folk sitter og leker etter studier etter det som passer meningen man selv har istedenfor å se på et større bilde og ta med det hele, samlede bilde av saker. Anonymkode: 63b0a...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #95 Skrevet 30. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Samtidig den største og mektigste skuespilleren på jord. Det er riktig at det harseleres om hans unge damer, men ikke lat som det har fått noen konsekvenser for han. Han er klodens mest ettertraktede skuespiller. Anonymkode: 165fc...6b1 Nei. 🤣 Herregud, nei, det er han virkelig ikke. Han var den en gang i sin tid, men absolutt ikke nå! Anonymkode: 63b0a...cc4 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #96 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et diskusjonsforum så da vil folk svare. Man kan ikke legge noen tøyler på om noen skal få lov til å uttale seg om noe eller ikke, på samme måte som folk sitter og leker etter studier etter det som passer meningen man selv har istedenfor å se på et større bilde og ta med det hele, samlede bilde av saker. Anonymkode: 63b0a...cc4 Bare litt rart å ha behov for å blande seg inn i absolutt alt. Anonymkode: 165fc...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #97 Skrevet 30. juli 2024 Mer enn ti år eldre, er for mye.. Anonymkode: be263...a28 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #98 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. 🤣 Herregud, nei, det er han virkelig ikke. Han var den en gang i sin tid, men absolutt ikke nå! Anonymkode: 63b0a...cc4 Du følger tydeligvis ikke med. Anonymkode: 165fc...6b1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #99 Skrevet 30. juli 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du følger tydeligvis ikke med. Anonymkode: 165fc...6b1 Jeg vil heller si at det er du som ikke følger med 😉 Storhetstiden til Leonardo Dicaprio er over og det er helt greit. Anonymkode: 63b0a...cc4 4 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #100 Skrevet 30. juli 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Bare litt rart å ha behov for å blande seg inn i absolutt alt. Anonymkode: 165fc...6b1 Velkommen til voksenlivet 🙂 Mange folk blander seg inn i ting hele tiden. Og på mange måter så kan det være veldig fint, fordi det skapet mangfold i diskusjoner og bidrar til å få synspunkter som man kanskje ikke har reflektert over før. Ofte da det legges begrensninger på diskusjoner så handler det ofte om at forfatteren ønsker synspunkt som samvarer med egne meninger 👀 Anonymkode: 63b0a...cc4 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå