Gå til innhold

Spørsmål til jenter i 20-årene (og kun de)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 28 og kunne datet noen på 40 om kjemien stemte. Hadde foretrukket å date noen under 35 fordi sannsynligheten for å ha masse til felles ville nok vært større. For noen år siden typ 20-25 hadde 40 vært alt for mye. Det er stor forskjell på meg og mine venner nå vs tidlig 20 årene. Synes selv som 28 åring at 20-23 åringer er veldig små og begynte å merke det allerede som  25-26 åring. Som noen før her har skrevet.. hva legger du I 20 årene?

Anonymkode: ccc40...34b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns 30 er gammelt 😝 Pappa er 45 😅

Anonymkode: 45cae...d70

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes bare det er creppy/pedo vibe når jeg blir sjekket opp av 40 år gamle menn. Tenker de er ikke er mye gode  eller at noe er galt med dem som ikke får seg dame på egen alder. Ler mye av dem med venninnene mine da. Er 23! 

Anonymkode: ee302...879

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Seriøse studier viser jo at menn fra 20-50 år alle syntes damer ser best ut når de er tidlig i 20-årene. Det betyr jo ikke at de vil ha et forhold med noen på den alderen, men de fleste hadde nok takket ja til weekend på et hotellrom. Så om "å gå etter dem" betyr å ønske å ha sex med dem, så tror jeg vel heller det er normalen, men at manglende selvtillit gjør at de ikke forsøker på det. Er jo en grunn til at de som har status og kan velge fritt, ofte ender opp med yngre damer. Så i dine øyne er det da noe galt med veldig mange musikere, skuespillere etc. 

Anonymkode: e3c07...0a1

I gjennomsnitt så er menn som har vesentlig yngre dame:

- Mindre pene en gjennomsnittet

- Har lavere utdanning en gjennomsnittet

- Har lavere inntekt en gjennomsnittet

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde blitt litt alienated hvis en dude i 40 åra prøvde å rizze meg, er jo dobbelt så gammel liksom.

Handler jo ikke bare om utseende heller, må jo være en connection også, og man har jo ikke så mye felles når man er 40 og i 20 åra.

Det mest sexy er uansett å act your age.

K23

Anonymkode: ae72f...fbb

Bare denne posten (hun er 23år) gjør at man kan tenke deg modenheten til menn i 40årene som går etter forhold med folk i den alderen. 

Anonymkode: 35790...a2d

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29, så sikkert «for gammel» for TS, men husker tilbake 5-10 år, alltid syntes det var ekkelt. Samboeren min er året yngre enn meg

Anonymkode: 5ad03...38e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, synes bare det er creppy/pedo vibe når jeg blir sjekket opp av 40 år gamle menn. Tenker de er ikke er mye gode  eller at noe er galt med dem som ikke får seg dame på egen alder. Ler mye av dem med venninnene mine da. Er 23! 

Pedo er litt vell ekstremt når du er 23.. du er ikke et barn.. men det sier jo litt om modenheten. Men ja det er rart når noen på over 40 prøver seg på de I tidlig 20 årene. 

Anonymkode: ccc40...34b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er definitivt et hensyn man må ta, og derfor man ikke skal misbruke en posisjon, som bla.a. metoo handlet om. Men du ser ikke for deg litt worst case scenario også da? Jeg mener, om en fyr på 40 år f.eks hadde truffet på ei på 25 år ved en ladestasjon for elbiler - eller en annen random plass i samfunnet. Og han hadde sagt noe sånt som at "Jeg syntes bare du har du hadde så sinnsykt pene øyne. Mulig dette er litt kleint, men jeg måtte bare si noe. Dersom du kunne tenkt deg til å stikke ut en gang for å ta et par glass vin og bli kjent eller noe, så er snappen min: randomfyr. Tenk litt på det, legg meg til om du føler for det, har du lyst har du lov." 

Er det så farlig syntes du? 

Mine jenter og deres venninner hadde skjønt:

- At du kun er ute etter sex med en mye yngre kvinne

- At komplimentet ikke er alvorlig

- At du kulturelt tilhører en annen generasjon enn dem

Du hadde plassert deg inn i en lang rekke av menn i generasjonen til deres foreldre som prøver seg for sex. Bare at du hadde gjort det på et ekstra upassende sted. Hun ena hadde nok bare avsluttet ladningen og dratt, hun andre hadde nok sagt ifra tydelig og gjort seg klar til å grisebanke deg hvis du fortsatte å prøve deg (nei hun hadde ikke brudd seg om hvis du er mye større en henne, hun hadde mentalt vært KTS). 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du er ikke Al Pacino. :)  

Anonymkode: 63b0a...cc4

Dette. I tillegg synes jeg det er ekkelt med eldgamle, rynkete kjendiser og unge damer. Da jeg var 20, opplevde jeg menn på 40-50 som prøvde seg, som ekle og påtrengende. Hadde null interesse av gamle menn. Nå har jeg ei datter på 19, som opplever mye av det samme. Hun synes det er utrolig ekkelt og slitsomt, og er interessert i jevnaldrende gutter. Noe som er naturlig og best for å få forholdet til å vare.

Anonymkode: d910c...fe0

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Datteren min er i 20-årene. Hun snakker ofte om ekle eldre menn som løper etter henne og venninnene.

Og ts, vær klar over at disse jentene ikke har lært at det er best å være tydelig enda. De tror de er snille ved å avvise med å gå rundt grøten og hinte. Hver gang hun kommer med en sånn historie sier jeg at det snilleste er å være tydelig, men hun forteller igjen og igjen om omskrivninger, og om menn som dermed henger på som klegger.

Anonymkode: 98499...f5d

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De får seg dame på egen alder, men de vil ikke ha. De mener at jevnaldrende damer er stygge, rynkete og gamle, og at "kvinner eldes som melk, menn som vin". 

Anonymkode: d910c...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg synes er verst. Det faktum at en 40 åring (som da inkluderer 49 åringer) skal sjekke opp en 20 åring (som inkluderer damer på 20) for å ligge. Men du spør altså om attraktiviteten i å både være så mye eldre og i tillegg bare for sex. 

Jenter kan få tilfeldig sex med hvem de vil, hvem f**n velger en mann i 40 årene? Det låter som en ønskedrøm av typen utopi. Beklager for å knuse drømmen din altså,TS

Anonymkode: a4843...b51

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Seriøse studier viser jo at menn fra 20-50 år alle syntes damer ser best ut når de er tidlig i 20-årene. Det betyr jo ikke at de vil ha et forhold med noen på den alderen, men de fleste hadde nok takket ja til weekend på et hotellrom. Så om "å gå etter dem" betyr å ønske å ha sex med dem, så tror jeg vel heller det er normalen, men at manglende selvtillit gjør at de ikke forsøker på det. Er jo en grunn til at de som har status og kan velge fritt, ofte ender opp med yngre damer. Så i dine øyne er det da noe galt med veldig mange musikere, skuespillere etc. 

Seriøse studier 😂 høres ut som du vet hva du snakker om

Anonymkode: 23a6d...f91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Men for de som faktisk ender opp i en relasjon med noen 10-15-20 år yngre enn seg selv, så måtte de jo tross alt spørre. Så klart helt greit at man syntes det er "æsj", men fremdeles er det jo en ærlig sak å ta kontakt på en høflig måte. Også er det jo tross alt ikke faren deres, og folk på 40 år har jo forskjellig personlighet og utseende. Noen kan se ut som og oppføre seg som de er 50 år, andre kan se ut og oppføre seg som de er 32 år. Jan Thomas er f.eks 57 år, tipper de færreste ville gjettet det. Brad Pitt er 61 år - jeg tipper han selv uten kjendisstatus ikke hadde hatt særlig tungt for å finne seg en søt 30-åring uten på byen i Oslo 😅

Menn flest ser ikke ut som Brad Pitt, har utstrålingen eller karismaen han har. Derfor rart å trekke inn ham i en diskusjon der du spør om det er ekkelt å bli sjekket opp av en 40åring når man er 20. 

Når du snakker om modenhet og personlighet ifh alder er et sporty og "ungt" sinn et stort pluss når man blir eldre. Men ikke når man mangler modenhet og klokskap samtidig. Å oppføre seg som man er 30 når man er 43 f.eks, ved å f.eks dra på fylla hver helg, er ikke alltid så sjarmerende eller tiltrekkende. 

Jan Thomas ser yngre ut, men pga fillers og operasjoner har han mistet mye karisma og sjarme. Herlig personlighet da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr som var 20 år eldre enn meg da jeg var 23-25. Let ne tell you, høyere alder betyr faen meg ikke mer modenhet. Aldri vært borti en så barnslig, hjelpesløs mannebaby. Innså da at menn som var mye eldre enn meg og som prøvde seg på smårips, gjorde det nettopp fordi de ikke var voksne nok i hodet til å være sammen med noen på sin egen alder.

Jada, jeg er for gammel for tråd-regelen din, men det bryr jeg meg visst ikke om😅

K36

Anonymkode: eb0e8...4b6

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns 30 er gammelt 😝 Pappa er 45 😅

Anonymkode: 45cae...d70

Gammel er du da innen 10-30 år?

Anonymkode: 70f6b...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes bare det er rart om de prøver seg. Man er på så totalt ulike steder i livet og jeg har aldri verden lyst til å bli sammen med noen som er så mye eldre enn meg. Om de er kjendiser eller ei har null og niks å si.

Ville også opplevd det som ubehagelig å bli sjekket opp på randome steder. 

K21

Anonymkode: d098f...bc1

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var sammen med en fyr som var 20 år eldre enn meg da jeg var 23-25. Let ne tell you, høyere alder betyr faen meg ikke mer modenhet. Aldri vært borti en så barnslig, hjelpesløs mannebaby. Innså da at menn som var mye eldre enn meg og som prøvde seg på smårips, gjorde det nettopp fordi de ikke var voksne nok i hodet til å være sammen med noen på sin egen alder.

Jada, jeg er for gammel for tråd-regelen din, men det bryr jeg meg visst ikke om😅

K36

Anonymkode: eb0e8...4b6

Dette!

Bare det faktum at det er unge jenter man kan ha tilfeldig sex med som TS drømmer om vitner om umodenhet. 

De fleste kvinner i alderen 24 år og oppover, som er ferdig med å studere ser vel etter noe forpliktende. 

Anonymkode: a4843...b51

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke hva seriøse studier viser til. Kvinner i 20årene er ikke interessert. Det komiske er at utrolig mange av mennene som tror de har sjans på ei i 20 årene enten har altfor oppblåst ego, er overvektige eller tror damer i 20årene er interessert i en fyr som ikke tar vare på kroppen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt sjekket opp av flere menn som er minst dobbelt så gammel som meg. Felles er at de har virket desperate. De har gitt seg når jeg har sagt at jeg foretrekker gutter på ca min egen alder fremfor de som er like gamle som faren min. Kjendis eller ei.

Du bør være klar over at du kommer til å bli sett på som litt patetisk og at vi ler av eldre menn på jakt etter unge jenter.

Ville holdt meg til damer egen alder hvis jeg var deg.

Anonymkode: b5dcb...58a

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...