AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #21 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Brad Pitt er en egen liga så det blir bare en helt håpløs sammenligning. Hva hadde du sagt om en dame på 60 sjekket deg opp? 😆 Regner med du er i 40 årene selv siden det er du som som spør. Blir vel bittelitt ekkelt gjør det ikke? 😆 Anonymkode: b37f5...e54 Og ja, jeg hadde tatt Carola 😅 Eller Jennifer Aniston. Nærmer seg 60 begge to. Anonymkode: e3c07...0a1 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #22 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): (Med den tittelen bør andre klare å la være å klikke på linken, og ikke svare på spørsmålet - eller starte masse krangler om temaet) Damer/jenter i 20-årene (Velg hva dere foretrekker): Hvordan ville dere reagert om dere ble sjekket opp av en skikkelig kjekk fyr på rundt 40 år i real life, altså ikke på Tinder, Happn osv. Siden folk liker forskjellige typer, tenk dere til en kjendis dere syntes er attraktiv i den alderen, men da uten kjendis-statusen. Hvordan ville dere reagert? Sett at du da er singel, og at det ikke var snakk om noe varig forhold hvor du måtte ta hensyn til alder for livet videre. Jeg tror mange menn, kjekke eller ei, vil vegre seg veldig for å sjekke opp en dame i 20-årene, med mindre de er på grøftefylla. Rett og slett fordi det vil være ganske ubehagelig å bli skikkelig brutalt avvist pga man er for gammel. Så egentlig tror jeg ikke så mange menn gjør et ærlig og seriøst forsøk på å sjekke opp yngre damer. Men samtidig så vet jeg om en god knipe som har hatt både seksuelle forhold og seriøse forhold hvor aldersforskjellen har vært stor. Bør menn på 40 bare stikke av? Eller går det helt uproblematisk om de ser bra ut og er hyggelige? Og til eventuelt sure mennesker som vil gjøre dette til en krangel om aldersforskjell, så sier jeg kjør på! Bare lag en egen tråd først ☺️ Anonymkode: e3c07...0a1 Hvorfor trekker du inn kjendisstatus? Det har jo ingenting å si for den vanlige mannen i gata? Du nevner også at det ikke er snakk om varig forhold, så da er du ute etter sex med en som er halvparten så gammel som deg? Som kunne vært datteren din? De fleste unge kvinner er lite interessert i såpass eldre menn, det er faktisk "æsj" for dem. Ikke for alle, men for mange. Tenk hvor mye oppmerksomhet unge kvinner får fra både unge og gamle, noen menn er hyggelige og høflige, men endel er ufin, ekkel og vulgær, og prøver gjerne å være fysiske ved å ta på, stryke på ol, og dette kan fort bli skremmende og svært ubehagelig for dem. Så hvorfor utsette dem for det ubehaget, bare fordi du/dere har lyst på et ligg med dem? Det er ikke nødvendigvis galt å ta kontakt med en ung kvinne på en høflig, rolig og ydmyk måte, og vær veldig tydelig på at du/dere respekterer dem og deres grenser. Og ikke minst, takle et evt avslag på en fin måte! Dette er noe av det viktigste! Veldig mange menn blir fort stygg, ufin og truende når de får et avslag og mange jenter/kvinner våger ikke å avvise i frykt for hvordan mannen tar det, og ender dermed opp i en situasjon hun absolutt ikke vil være i. Og i verste fall så vet ikke mannen dette fordi han ikke leste tegnene, men bare "grabbet" med seg kvinnen i tro om at hun var villig. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): 1. Men han er IKKE faren din. Og en fyr på din alder er heller IKKE din bror. Dere må slutte med dette latterlige "kunne vært faren min" argumentet, når han tross alt IKKE er faren din, og din jevnaldrende er heller IKKE broren din. 2. De fleste forhold går i dass uansett. Anonymkode: aab50...ee8 Hvorfor trekker du inn bror? Hva er relevansen? Det spiller ingen rolle at det ikke er faren, de fleste vil uansett ikke ha seg med noen som kunne vært faren, fordi menn i fars alder er "gamle". Så ikke bli en sånn gris. Anonymkode: 04bca...04f 14 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #23 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Seriøse studier viser jo at menn fra 20-50 år alle syntes damer ser best ut når de er tidlig i 20-årene. Det betyr jo ikke at de vil ha et forhold med noen på den alderen, men de fleste hadde nok takket ja til weekend på et hotellrom. Så om "å gå etter dem" betyr å ønske å ha sex med dem, så tror jeg vel heller det er normalen, men at manglende selvtillit gjør at de ikke forsøker på det. Er jo en grunn til at de som har status og kan velge fritt, ofte ender opp med yngre damer. Så i dine øyne er det da noe galt med veldig mange musikere, skuespillere etc. Anonymkode: e3c07...0a1 Jeg skrev hva jeg tenkte når jeg var i 20årene om menn som gikk etter mye yngre damer. Forsåvidt synes jeg fortsatt det er ekkelt enten du er Brad Pitt eller Ola Nordmann. Rett og slett fordi man er ganske umoden i 20årene i forhold til 40årene. Anonymkode: 1769d...1d9 4 3
Anonym2007 Skrevet 30. juli 2024 #24 Skrevet 30. juli 2024 Hva vil du frem til TS? Tror du at du har sjangs på 20 åringer?🤣 De er jo barn i forhold til en 40 åring… synes det er nasty. Tviler på at de fleste 20 åringer er interessert i en 40 år gammel «gubbe» når det finnes så mange kjekke gutter på deres egen alder. Når jeg var i 20 årene og ble «sjekket opp» av eldre menn syntes jeg det var veldig ubehagelig og ville bare komme meg bort så fort som mulig. 19 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #25 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og ikke minst, takle et evt avslag på en fin måte! Anonymkode: 04bca...04f Gjelder ikke det alle aldre? Anonymkode: e3c07...0a1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #26 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Og hvem ligner du på? Er du like høy, trent og kjekk som Brad Pitt da han var 40 kan det godt hende du får deg en 20åring til sengs... Anonymkode: 4ee4f...4ce Kanskje jeg er det? Og nå var det jo ikke snakk om Brad Pitt som 40-åring, men som 61-åring. Og du leser feil, det var aldri 20-åring, men i 20 årene - altså også 29 år. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skrev hva jeg tenkte når jeg var i 20årene om menn som gikk etter mye yngre damer. Forsåvidt synes jeg fortsatt det er ekkelt enten du er Brad Pitt eller Ola Nordmann. Rett og slett fordi man er ganske umoden i 20årene i forhold til 40årene. Anonymkode: 1769d...1d9 Jeg tror mange 29-åringer fint kunne fungert i et forhold med noen på 40 år altså. Er selv sammen med ei 8 år yngre enn meg, og vi har vært i lag i 14 år. Anonym2007 skrev (21 minutter siden): Hva vil du frem til TS? Tror du at du har sjangs på 20 åringer?🤣 De er jo barn i forhold til en 40 åring… synes det er nasty. Tviler på at de fleste 20 åringer er interessert i en 40 år gammel «gubbe» når det finnes så mange kjekke gutter på deres egen alder. Når jeg var i 20 årene og ble «sjekket opp» av eldre menn syntes jeg det var veldig ubehagelig og ville bare komme meg bort så fort som mulig. Again - vi snakker om 20-årene, ikke 20-åringer. At du syntes det er nasty er din mening, null stress det. Noen 40-åringer er gubber, andre er det ikke. Og mange i 20-årene ender jo opp i forhold med noen eldre, også 11+ år eldre (som jo er et alternativ i denne diskusjonen). Noen liker mer erfarne menn seksuelt. Andre møter bare på en bra fyr, selv om han er litt eldre, og bryr seg ikke om det. Hva hadde du tenkt da om du ble sjekket opp av noen du syntes er veldig uattraktiv som var like gammel som deg? Sikkert samme følelsen som noen du syntes er for gammel. Skal man i så fall mene at folk må skjønne at de er lite pene, og ikke forsøke å sjekke opp pene jenter? Anonymkode: e3c07...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #27 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gjelder ikke det alle aldre? Anonymkode: e3c07...0a1 Selvsagt, men eldre menn kan fort bli mer skremmende enn jevnaldrende, ikke at de nødvendigvis mener det. Det har noe med maktforholdet, og at man er oppdratt til å være høflig mot dem som er eldre, altså voksne folk bla. Anonymkode: 04bca...04f 3 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #28 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvsagt, men eldre menn kan fort bli mer skremmende enn jevnaldrende, ikke at de nødvendigvis mener det. Det har noe med maktforholdet, og at man er oppdratt til å være høflig mot dem som er eldre, altså voksne folk bla. Anonymkode: 04bca...04f Det er definitivt et hensyn man må ta, og derfor man ikke skal misbruke en posisjon, som bla.a. metoo handlet om. Men du ser ikke for deg litt worst case scenario også da? Jeg mener, om en fyr på 40 år f.eks hadde truffet på ei på 25 år ved en ladestasjon for elbiler - eller en annen random plass i samfunnet. Og han hadde sagt noe sånt som at "Jeg syntes bare du har du hadde så sinnsykt pene øyne. Mulig dette er litt kleint, men jeg måtte bare si noe. Dersom du kunne tenkt deg til å stikke ut en gang for å ta et par glass vin og bli kjent eller noe, så er snappen min: randomfyr. Tenk litt på det, legg meg til om du føler for det, har du lyst har du lov." Er det så farlig syntes du? Anonymkode: e3c07...0a1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #29 Skrevet 30. juli 2024 Ser du ut som Brad Pitt? Hadde du prøvd å sjekke meg opp hadde jeg bare tenkt «æsj ekkelt». Heldigvis har de eldste pushet max 30. Prøv deg heller på de på din egen alder som holder seg godt (såfremt du ser godt ut selv) om du ønsker napp. Anonymkode: 1c479...2c8 12
Anonym2007 Skrevet 30. juli 2024 #30 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje jeg er det? Og nå var det jo ikke snakk om Brad Pitt som 40-åring, men som 61-åring. Og du leser feil, det var aldri 20-åring, men i 20 årene - altså også 29 år. Jeg tror mange 29-åringer fint kunne fungert i et forhold med noen på 40 år altså. Er selv sammen med ei 8 år yngre enn meg, og vi har vært i lag i 14 år. Again - vi snakker om 20-årene, ikke 20-åringer. At du syntes det er nasty er din mening, null stress det. Noen 40-åringer er gubber, andre er det ikke. Og mange i 20-årene ender jo opp i forhold med noen eldre, også 11+ år eldre (som jo er et alternativ i denne diskusjonen). Noen liker mer erfarne menn seksuelt. Andre møter bare på en bra fyr, selv om han er litt eldre, og bryr seg ikke om det. Hva hadde du tenkt da om du ble sjekket opp av noen du syntes er veldig uattraktiv som var like gammel som deg? Sikkert samme følelsen som noen du syntes er for gammel. Skal man i så fall mene at folk må skjønne at de er lite pene, og ikke forsøke å sjekke opp pene jenter? Anonymkode: e3c07...0a1 Det er jo litt forskjell på 11 års forskjell i alder og 20 år..Men for meg fremsto det som at 40 åringen ønsket en dame i tidlig 20 årene. jeg hadde følt at det var mer normalt å bli sjekket opp av en på min egen alder og ikke like ubehagelig. Uansett utseende. Jeg mener at man må ha såpass selvinnsikt (når man er i 40 årene), at man vet noenlunde hvor på skalaen man ligger (utseendemessig) og ut ifra det prøve å finne noen som er på samme «nivå». En kan jo godt prøve seg på de «fineste damene», men om en ikke har utseende med seg tror jeg det kan bli vanskelig. Spesielt hvis en bare skal sjekke opp på byen typ. Snakker du om deg selv her, eller 40-åringer generelt? Ønsker du å prøve å sjekke opp jenter i 20 årene for å se om du har sjangs? Eller for å prøve å få til et varig forhold? Jeg tenker uansett at dersom en ønsker en yngre partner? så må man jo bruke normal tilnærming uansett. En vil jo fort se om damen er interessert eller ikke. Mtp blikkontakt osv. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #31 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser du ut som Brad Pitt? Hadde du prøvd å sjekke meg opp hadde jeg bare tenkt «æsj ekkelt». Heldigvis har de eldste pushet max 30. Prøv deg heller på de på din egen alder som holder seg godt (såfremt du ser godt ut selv) om du ønsker napp. Anonymkode: 1c479...2c8 Nå er jeg i forhold da, men syntes det var interessant å diskutere temaet. På samme måte som at jeg syntes krigen i Ukraina er interessant å diskutere, uten at jeg har tenkt til å gå i krig med Ukraina 😅 Men menn på 40 år syntes jo damer på 25 år ser like bra ut som menn på 25 år gjør. Eller egentlig bedre vil jeg si! Tipper du ikke hadde sagt æsj om Stian Blipp forsøkte å sjekke deg opp? (34 år) Anonymkode: e3c07...0a1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #32 Skrevet 30. juli 2024 Stor forskjell på en dame på 20 og 29. Jeg er 29 nå. Kunne datet eller hatt en forhold til en mann på 40, men når jeg var 20 syntes jeg selv en mann på 25 var for gammel. Jeg har hatt to useriøse forhold med menn som var 10-15 år eldre enn meg. Vi møttes naturlig gjennom kurs og venner og jeg ble kjent med personligheten deres før jeg vurderte dem som partner. Utseende spilte liten rolle av samme grunn. En kjekk eller en fysisk uattraktiv mann på 40 er derfor likegyldig for meg. Det er kompetanse, forståelse, intelligens og en behagelig væremåte som spiller en rolle for meg. En mann på byen på 40 er for meg fullstendig uinteressant. Da vil det være vanskelig å se forbi det ytre (alder). I de to forholdene med eldre menn har jeg dessuten vært pådriver eller vi har begge vist interesse. Jeg har synes som andre her inne det er litt skummelt/ubehagelig om menn som er mye eldre enn meg har tatt første iniativ. Jeg hatt tidligere hatt problemer med et seriøst forhold med en såpass mye eldre mann. Jeg var rett og slett litt flau over aldersforskjellen og så aldri på den som potensielle livspartnere. Dessuten ville de ha barn og hele pakka, mens jeg var på et annet sted. Samtidig er det bedre med menn på 40 som vil ha barn (selv om jeg ikke ønsker det) enn de som lever som de er 25. Det positive tingen med menn på 40 er vel at de er litt tryggere, mindre på byen, sosialt reflekterte og roligere. Anonymkode: 71327...e91 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #33 Skrevet 30. juli 2024 En venninne (tidlig 20årene)hadde "sjans" på en viss 49år gammel amerikansk kjendis som hopper fra modell til modell (og er kjent for å dumpe modellen når de fyller 25år, iykyk). De var begge på hans yacht i Italia for noen år siden. Tiltross for at denne mannen er rik, kjekk, sjarmerende osv kunne det ikke falle henne inn å finne på noe med den mannen da han var over dobbelt så gammel som henne. Så joda, si at ingen hadde sagt nei til Brad Pitt(feks) om han hadde prøvd seg, men jeg skriver dette for å poengtere at jo, det finnes flotte kvinner i 20årene som hadde sagt nei til han eller noen lignende pga alder. Uansett, er det ikke gøyere å si at man kunne ligget med Blipp (lol) og takket nei, enn å faktisk gjøre det fordi han er "kjekk kjendis"? Anonymkode: 4ed2c...4ed 11 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #34 Skrevet 30. juli 2024 28 år, og gift med en mann på 37, her! Hvis en på 40 hadde sjekket meg opp nå, hadde det vært småekkelt, for det er alltid ekkelt å måtte avvise. Om jeg var singel hadde det fortsatt vært ekkelt, da jeg egently syntes mannen va aaaaaltfor gammel da vi ble sammen (da var vi 24 og 33 år, og jeg husker jeg tenkte "Hva er galt med deg siden du interesserer deg i meg?"). Hvis jeg kunne fått ham 9 år yngre, så hadde jeg helst ønsket det. Aldersforskjellen vises, selv om han trener og holder seg (godt!) i form. Vi har snakket om utfordringene som kommer, slik som begrensing på hvor gammel han er når vi får barn, når han blir pensjonist, om han blir gammel og skrøpelig. Det er ikke gøy å tenke på at jeg sannsynligvis må leve min gamle alderdom uten ham. Anonymkode: 94019...873 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #35 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 1. Men han er IKKE faren din. Og en fyr på din alder er heller IKKE din bror. Dere må slutte med dette latterlige "kunne vært faren min" argumentet, når han tross alt IKKE er faren din, og din jevnaldrende er heller IKKE broren din. 2. De fleste forhold går i dass uansett. Anonymkode: aab50...ee8 Lol, det er stooor forskjell på noen på en jevnaldrende brors alder og en fars. Hvis en fyr kunne vært pappaen min så er det kvalmt. Når han og pappa kan sitte og mimre over felles ting. Æsj. Anonymkode: b5d6e...94c 9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #36 Skrevet 30. juli 2024 Da jeg var 20 år kategoriserte jeg menn i 30-årene og 40-årene som sjekket meg opp som kryp. Syns det var direkte motbydelig, at de var virkelighetsfjerne og direkte patetiske, gamle griser vi gjorde skikkelig narr av dem og kalte dem ting rom pedofile svin til ansiktet deres. Anonymkode: 63b0a...cc4 9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #37 Skrevet 30. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Da jeg var 20 år kategoriserte jeg menn i 30-årene og 40-årene som sjekket meg opp som kryp. Syns det var direkte motbydelig, at de var virkelighetsfjerne og direkte patetiske, gamle griser vi gjorde skikkelig narr av dem og kalte dem ting som pedofile svin til ansiktet deres. Anonymkode: 63b0a...cc4 * ble en r et sted istedenfor en s😅 Anonymkode: 63b0a...cc4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #38 Skrevet 30. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er ingen aldersforskjell. Al Pacino som er 84 år gammel spermet ei som knapt nok er 30 år og det ble barn ut av det til og med. Som alltid, det er status på mannen som avgjør. Anonymkode: aab50...ee8 Du er ikke Al Pacino. Anonymkode: 63b0a...cc4 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #39 Skrevet 30. juli 2024 Jeg er 29 år og dater en på 40 år. Jeg tenker at det er stor forskjell på ei på 22 år og en på 29 år- som meg. Så hva du legger i "20 årene" har mye å si.. Anonymkode: f22df...656 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #40 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde blitt litt alienated hvis en dude i 40 åra prøvde å rizze meg, er jo dobbelt så gammel liksom. Handler jo ikke bare om utseende heller, må jo være en connection også, og man har jo ikke så mye felles når man er 40 og i 20 åra. Det mest sexy er uansett å act your age. K23 Du burde seriøst avfølge Fetisja, eller flytte til Amerika. Anonymkode: 5f200...ce1 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå