AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 (Med den tittelen bør andre klare å la være å klikke på linken, og ikke svare på spørsmålet - eller starte masse krangler om temaet) Damer/jenter i 20-årene (Velg hva dere foretrekker): Hvordan ville dere reagert om dere ble sjekket opp av en skikkelig kjekk fyr på rundt 40 år i real life, altså ikke på Tinder, Happn osv. Siden folk liker forskjellige typer, tenk dere til en kjendis dere syntes er attraktiv i den alderen, men da uten kjendis-statusen. Hvordan ville dere reagert? Sett at du da er singel, og at det ikke var snakk om noe varig forhold hvor du måtte ta hensyn til alder for livet videre. Jeg tror mange menn, kjekke eller ei, vil vegre seg veldig for å sjekke opp en dame i 20-årene, med mindre de er på grøftefylla. Rett og slett fordi det vil være ganske ubehagelig å bli skikkelig brutalt avvist pga man er for gammel. Så egentlig tror jeg ikke så mange menn gjør et ærlig og seriøst forsøk på å sjekke opp yngre damer. Men samtidig så vet jeg om en god knipe som har hatt både seksuelle forhold og seriøse forhold hvor aldersforskjellen har vært stor. Bør menn på 40 bare stikke av? Eller går det helt uproblematisk om de ser bra ut og er hyggelige? Og til eventuelt sure mennesker som vil gjøre dette til en krangel om aldersforskjell, så sier jeg kjør på! Bare lag en egen tråd først ☺️ Anonymkode: e3c07...0a1
miSs. Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 Sorry for at jeg klikka meg inn til tråden din, siden jeg ikke er i 20 årene men 36😅 menn som er 20 år eldre enn meg er like gamle som faren min…Så eh nei takk 😂 23 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Eh, jeg avviser selvsagt da jeg ikke har daddy issues. Utad høflig, men egentlig ler jeg meg skakk av gubber som innbiller seg at det ikke betyr noe at de er gamle nok til å være faren min. Patetisk! Altså, pappa er i 40-årene. Æsj! Anonymkode: bc6f5...11d 30 1 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Det finnes sikkert like mange svar som det fins folk. For meg er det litt gammelt ja. Men er ikke det fint da, alder kan man ik gjøre noe med. Vært verre hvis jeg sa det var fordi nesen din var for kort,. Anonymkode: 5e1a5...035 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Jeg hadde blitt litt alienated hvis en dude i 40 åra prøvde å rizze meg, er jo dobbelt så gammel liksom. Handler jo ikke bare om utseende heller, må jo være en connection også, og man har jo ikke så mye felles når man er 40 og i 20 åra. Det mest sexy er uansett å act your age. K23 Anonymkode: ae72f...fbb 24 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 miSs. skrev (1 time siden): Sorry for at jeg klikka meg inn til tråden din, siden jeg ikke er i 20 årene men 36😅 menn som er 20 år eldre enn meg er like gamle som faren min…Så eh nei takk 😂 1. Men han er IKKE faren din. Og en fyr på din alder er heller IKKE din bror. Dere må slutte med dette latterlige "kunne vært faren min" argumentet, når han tross alt IKKE er faren din, og din jevnaldrende er heller IKKE broren din. 2. De fleste forhold går i dass uansett. Anonymkode: aab50...ee8 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Skrevet 30. juli 2024 Har skjedd flere ganger at menn i alderen av pappa skal sjekke meg opp. Vær gang tenker jeg æsj gammel 40åring. Anonymkode: bbdf1...2a8 28 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Skrevet 30. juli 2024 Når jeg var i 20årene syntes jeg det var kjempeekkelt når menn som var mye eldre enn meg(mer enn ca 5-7 år) viste meg oppmerksomhet. Tenkte mitt om at det måtte være noe galt med dem som gikk etter damer som var mye yngre enn dem selv. Anonymkode: 1769d...1d9 29 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg var i 20årene syntes jeg det var kjempeekkelt når menn som var mye eldre enn meg(mer enn ca 5-7 år) viste meg oppmerksomhet. Tenkte mitt om at det måtte være noe galt med dem som gikk etter damer som var mye yngre enn dem selv. Anonymkode: 1769d...1d9 Det er ingen aldersforskjell. Al Pacino som er 84 år gammel spermet ei som knapt nok er 30 år og det ble barn ut av det til og med. Som alltid, det er status på mannen som avgjør. Anonymkode: aab50...ee8 3 5
lillebamsemums Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 (endret) Jeg er 25 så det hadde vært 15 år forskjell. Jeg tror ikke jeg hadde taklet det så godt, man er jo veldig forskjellige faser av livet 😅. Samboeren miner 5 år eldre, og jeg husker at jeg syntes det var skummelt i starten pga jeg følte at han var alt for gammel 😂 hadde da kun holdt på med de som var på samme alder eller 1 år eldre tidligere. Men vi har nå vært sammen i 3 år nå. men tror det er veldig vane sak, så lenge interessen er der og man trives så har vel ikke alder så mye og si? Er veldig normalt i dag med 10 års mellomrom +/- Endret 30. juli 2024 av lillebamsemums 3 2
miSs. Skrevet 30. juli 2024 #11 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1. Men han er IKKE faren din. Og en fyr på din alder er heller IKKE din bror. Dere må slutte med dette latterlige "kunne vært faren min" argumentet, når han tross alt IKKE er faren din, og din jevnaldrende er heller IKKE broren din. 2. De fleste forhold går i dass uansett. Anonymkode: aab50...ee8 Du skjønner vel da hva jeg mener? Bror greia er det du som nevner, har ikke sagt at jeg kaller folk på min egen alder for bror. Men ja, hvis jeg ikke er interessert i vedkommende så blir de fort til en kompis eller bror👍 At de fleste forhold går i dass er noe annet igjen. Her snakker vi om aldersforskjell. 5 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #12 Skrevet 30. juli 2024 TS her: Men for de som faktisk ender opp i en relasjon med noen 10-15-20 år yngre enn seg selv, så måtte de jo tross alt spørre. Så klart helt greit at man syntes det er "æsj", men fremdeles er det jo en ærlig sak å ta kontakt på en høflig måte. Også er det jo tross alt ikke faren deres, og folk på 40 år har jo forskjellig personlighet og utseende. Noen kan se ut som og oppføre seg som de er 50 år, andre kan se ut og oppføre seg som de er 32 år. Jan Thomas er f.eks 57 år, tipper de færreste ville gjettet det. Brad Pitt er 61 år - jeg tipper han selv uten kjendisstatus ikke hadde hatt særlig tungt for å finne seg en søt 30-åring uten på byen i Oslo 😅 Anonymkode: e3c07...0a1 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #13 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når jeg var i 20årene syntes jeg det var kjempeekkelt når menn som var mye eldre enn meg(mer enn ca 5-7 år) viste meg oppmerksomhet. Tenkte mitt om at det måtte være noe galt med dem som gikk etter damer som var mye yngre enn dem selv. Anonymkode: 1769d...1d9 Seriøse studier viser jo at menn fra 20-50 år alle syntes damer ser best ut når de er tidlig i 20-årene. Det betyr jo ikke at de vil ha et forhold med noen på den alderen, men de fleste hadde nok takket ja til weekend på et hotellrom. Så om "å gå etter dem" betyr å ønske å ha sex med dem, så tror jeg vel heller det er normalen, men at manglende selvtillit gjør at de ikke forsøker på det. Er jo en grunn til at de som har status og kan velge fritt, ofte ender opp med yngre damer. Så i dine øyne er det da noe galt med veldig mange musikere, skuespillere etc. Anonymkode: e3c07...0a1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #14 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her: Men for de som faktisk ender opp i en relasjon med noen 10-15-20 år yngre enn seg selv, så måtte de jo tross alt spørre. Så klart helt greit at man syntes det er "æsj", men fremdeles er det jo en ærlig sak å ta kontakt på en høflig måte. Også er det jo tross alt ikke faren deres, og folk på 40 år har jo forskjellig personlighet og utseende. Noen kan se ut som og oppføre seg som de er 50 år, andre kan se ut og oppføre seg som de er 32 år. Jan Thomas er f.eks 57 år, tipper de færreste ville gjettet det. Brad Pitt er 61 år - jeg tipper han selv uten kjendisstatus ikke hadde hatt særlig tungt for å finne seg en søt 30-åring uten på byen i Oslo 😅 Anonymkode: e3c07...0a1 Du glemmer at det er litt generasjonsforskjell på gen z og gen x/millennials og at det ikke er så trendy å ligge rundt uten mening lenger. De fleste på min alder foretrekker å finne en fast og stabil partner og ikke ligge med tilfeldige 40 åringer. Anonymkode: ae72f...fbb 10 17
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #15 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her: Men for de som faktisk ender opp i en relasjon med noen 10-15-20 år yngre enn seg selv, så måtte de jo tross alt spørre. Så klart helt greit at man syntes det er "æsj", men fremdeles er det jo en ærlig sak å ta kontakt på en høflig måte. Også er det jo tross alt ikke faren deres, og folk på 40 år har jo forskjellig personlighet og utseende. Noen kan se ut som og oppføre seg som de er 50 år, andre kan se ut og oppføre seg som de er 32 år. Jan Thomas er f.eks 57 år, tipper de færreste ville gjettet det. Brad Pitt er 61 år - jeg tipper han selv uten kjendisstatus ikke hadde hatt særlig tungt for å finne seg en søt 30-åring uten på byen i Oslo 😅 Anonymkode: e3c07...0a1 Ja, nettopp. Som jeg påpekte istad, kommer an på statusen og utseende på mannen. Kvinnfolk er jo helt Adolf nå om dagen når det gjelder seleksjon, men som du riktig påpeker, Brad Pitt er ikke hvilken som helst 61-åring. Han får lett babes på under halvparten av hans alder. Du har også Keanu Reaves som ser veldig bra ut for alderen sin. Ralph Macchio fra Karate Kid og Cobra Kai. Så har man selvsagt Tom Cruise. I tillegg til George Clooney som er 63 år. Trenger ikke en gang nevne Chris Hemsworth. En del 19-årige russebabes hadde såkket han tørr hele kvelden - blow job style - om han gikk ut på byen i Oslo. Så heldigvis trenger man ikke å høre på de krekene her på KG hva de mener er "æsj" med tanke på alder. Alder er ingen hindring så lenge status, penger, utseende er på plass. Det er det Adolf Selection Babes liker nå om dagen. Anonymkode: aab50...ee8 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #16 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du glemmer at det er litt generasjonsforskjell på gen z og gen x/millennials og at det ikke er så trendy å ligge rundt uten mening lenger. De fleste på min alder foretrekker å finne en fast og stabil partner og ikke ligge med tilfeldige 40 åringer. Anonymkode: ae72f...fbb Tror ikke forskjellen er så stor som du tenker på det altså. Litt forskjell er det kanskje, men mange millenials som ikke ønsket å ligge rundt. Og via sport har jeg kontakt med en del gutter/menn i 20-årene, de ligger i alle fall masse rundt. Men kanskje det er med 40-åringer da 😅 Men klart, det er jo ikke for alle å eksperimentere seksuelt med forskjellige folk, men hvem det er som ønsker det, det finner man jo bare ut om man spør. Bruker man apper så blir aldersforskjellen fort ekskludert uansett, fordi man bruker da sin egen sterotype oppfatning på alder, og hva det representerer - men så er mennesker forskjellige. Anonymkode: e3c07...0a1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #17 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): TS her: Men for de som faktisk ender opp i en relasjon med noen 10-15-20 år yngre enn seg selv, så måtte de jo tross alt spørre. Så klart helt greit at man syntes det er "æsj", men fremdeles er det jo en ærlig sak å ta kontakt på en høflig måte. Også er det jo tross alt ikke faren deres, og folk på 40 år har jo forskjellig personlighet og utseende. Noen kan se ut som og oppføre seg som de er 50 år, andre kan se ut og oppføre seg som de er 32 år. Jan Thomas er f.eks 57 år, tipper de færreste ville gjettet det. Brad Pitt er 61 år - jeg tipper han selv uten kjendisstatus ikke hadde hatt særlig tungt for å finne seg en søt 30-åring uten på byen i Oslo 😅 Anonymkode: e3c07...0a1 Brad Pitt er en egen liga så det blir bare en helt håpløs sammenligning. Hva hadde du sagt om en dame på 60 sjekket deg opp? 😆 Regner med du er i 40 årene selv siden det er du som som spør. Blir vel bittelitt ekkelt gjør det ikke? 😆 Anonymkode: b37f5...e54 11 10
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #18 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror ikke forskjellen er så stor som du tenker på det altså. Litt forskjell er det kanskje, men mange millenials som ikke ønsket å ligge rundt. Og via sport har jeg kontakt med en del gutter/menn i 20-årene, de ligger i alle fall masse rundt. Men kanskje det er med 40-åringer da 😅 Men klart, det er jo ikke for alle å eksperimentere seksuelt med forskjellige folk, men hvem det er som ønsker det, det finner man jo bare ut om man spør. Bruker man apper så blir aldersforskjellen fort ekskludert uansett, fordi man bruker da sin egen sterotype oppfatning på alder, og hva det representerer - men så er mennesker forskjellige. Anonymkode: e3c07...0a1 Syns det virker som litt denial her 💀 Jocks er jo kjent for å embrace liggekulturen, men du må huske at de ofte player bare fordi de kan. Vanskeligere for en på 40 å playe en på 20. Anonymkode: ae72f...fbb 4 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #19 Skrevet 30. juli 2024 For meg hadde det vært uinteressant uansett utseende, dersom mannen var over 40. Men vet jo at det fins eksempler på at det funker. Kjenner ei som var 16 da hun ble sammen med en på 40+. Nå er hun over 40 og han nærmer seg pensjonsalder. De er gift og har unger. Er ikke creepy nå, men var jo definitivt det den gangen de ble sammen. Men vet jo at du snakker om kvinner i 20-årene, og det er jo noe annet. Anonymkode: 51176...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #20 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Brad Pitt er en egen liga så det blir bare en helt håpløs sammenligning. Hva hadde du sagt om en dame på 60 sjekket deg opp? 😆 Regner med du er i 40 årene selv siden det er du som som spør. Blir vel bittelitt ekkelt gjør det ikke? 😆 Anonymkode: b37f5...e54 Så du tror ikke det finns folk som ikke er kjendiser, som ser ut like bra som Brad Pitt? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syns det virker som litt denial her 💀 Jocks er jo kjent for å embrace liggekulturen, men du må huske at de ofte player bare fordi de kan. Vanskeligere for en på 40 å playe en på 20. Anonymkode: ae72f...fbb Denial fordi man har en diskusjon? Så klart er det vanskeligere for en på 40 å ligge rundt enn en på 20, så klart handler det mest om alder og attraktivitet, men også hvor ofte man står i den situasjonen at man treffer andre som søker f.eks et seksuelt forhold. Damer på 40 søker i langt større grad noen å dra på hyttetur med og plukke bær 😅 Men sier man at dagens 20-åringer ikke ligger rundt, så er jo det en generalisering som er ganske så upresis tipper jeg. Diverse stats på kjønnssykdommer indikerer jo også virkelig det. Anonymkode: e3c07...0a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå