AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #1 Skrevet 30. juli 2024 Var på besøk hos typen i helgen som var. På søndag rundt lunsjtider satt han seg på hjemmekontoret for å ta seg av noe utestående på jobben. Jeg slappet av litt på sofaen, og gikk så til kjøkkenet for å hente meg en kopp kaffe. På kjøkkenet fikk jeg ideen om å lage en kopp til min utkårede og. Jeg lager klar en kopp til han og noen kjeks og tar med til kontoret. Døren er ikke lukket, men helt inntil karmen. Når jeg åpner døren får jeg øye på samboeren sittende i datastolen å runker. Pulten og dataskjermen peker mot vinduet, så fra døren ser jeg hva han ser på. To asiatiske transkjønnede som har seg med hvarandre. Han sa til og med nei til morgensex med meg for bare noen timer siden. Kjenner jeg blir forbanna. Lukket bare døren igjen, han satt med ryggen til med headset på så han merket ikke at jeg så han en gang. Kunne han ikke bare ha ventet til jeg dro hjem senere på kvelden?! Verdt å dumpe over dette eller ta prat? Møttes for 2 år siden og vert sammen/eksklusive i 1.5år. Anonymkode: 04da2...0c5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Skrevet 30. juli 2024 100% enig i at han kunne ventet til du hadde dratt hjem. Gitt settingen, at du var der på helgebesøk og hadde tilbydd han sex like før, så er det noen røde flagg der om han ikke forstår at du blir såret. Hadde ikke svart det samme dersom dere var samboere. Som mann er det helt normalt at av og til vil man bare ha en utløsning, og ikke alt ''styr'' med å ligge i lag. Anonymkode: 2552c...035 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Skrevet 30. juli 2024 Nei, en sånn mann ville ikke jeg hatt gitt. Jeg hadde gått og aldri kommet tilbake. Og det HELT uavhengig av om hele Kvinneguiden påstår det er «normalt». Anonymkode: c9a0b...35f 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Skrevet 30. juli 2024 Det blir for dumt. En ting blir en kjapp runk i dusjen framfor parsex man kanskje ikke har helt energi til, men å lage seg ei historie med "hjemmekontor-oppgaver" mens den kåte kjæresten på besøk venter tålmodig på at man blir ferdig med "jobb", det går ikke an. Anonymkode: 27d20...a8d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Det synes hadde jeg aldri fått ut av hodet og fullstendig mistet tenningen. Det finnes en tid og sted for alt, her var ALT feil. Anonymkode: de0d9...5b5
Chantielle Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg