AnonymBruker Skrevet 1. august #21 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 23.59): Margit som navn til jente? Det er oppkalling etter min bestemor Anonymkode: 8cc2f...7fb ikke fan Anonymkode: 395a8...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #22 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 9.40): Helt ok. Liker Margot enda bedre Anonymkode: f9318...449 Margot vil alltid være denne damen... Anonymkode: 6445f...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. august #23 Del Skrevet 1. august (endret) Veldig koselig navn 🥰. Etter P3-Adelina kalte hunden sin det, så har det blitt ytterligere én fin assosiasjon Endret 1. august av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beepbeep Skrevet 8. august #24 Del Skrevet 8. august Elsker det navnet! Min oldemor het det, og var ei herlig, klok, søt dame. Så det spiller nok også inn for min del 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #25 Del Skrevet 9. august Både Margit og Margot gir meg assosiasjoner til gamle tanter. Da liker jeg to andre navn som har blitt nevnt bedre: Magrit og Margrethe. Anonymkode: 8eaf1...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minan Skrevet 17. august #26 Del Skrevet 17. august Jeg er så lei meg for at jeg ikke fikk ei jente som jeg kunne kalle Margot, mitt absolutte yndlingsnavn! Margit er også veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. august #27 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 23.59): Margit som navn til jente? Det er oppkalling etter min bestemor Anonymkode: 8cc2f...7fb Det er et flott navn, og absolutt gammelt nok til å plukkes opp av den gamle navne-skuffen I løpet av noen år skal du se at det kommer mange flere som heter det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #28 Del Skrevet 20. august Passer bra med navnetrendene for tida - i min omgangskrets heter alle barna Olav og Astrid og tilsvarende navn, og flere har også mer sjeldne navn som føles litt gammeldagse ut nå før de sikkert blir mer vanlige. Anonymkode: a8ca0...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #29 Del Skrevet 20. august Kjempefint, jeg kjenner mange gamle damer som heter Margit, og en ung kvinne. Anonymkode: 03050...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. august #30 Del Skrevet 20. august Kjempefint navn. Så fint at jeg kunne ha valgt det til min egen datter. Hvis jeg hadde hatt en, da😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #31 Del Skrevet 21. august Hannah80 skrev (16 timer siden): Kjempefint navn. Så fint at jeg kunne ha valgt det til min egen datter. Hvis jeg hadde hatt en, da😉 Kanskje en vakker dag du vil få en datter 😊 Anonymkode: baccc...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå