AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Del Skrevet 29. juli Margit som navn til jente? Det er oppkalling etter min bestemor Anonymkode: 8cc2f...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Del Skrevet 29. juli Jeg likte det godt 😊 Anonymkode: 2d0fb...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Del Skrevet 29. juli Første bossen i Elden Ring Anonymkode: d651b...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. juli #4 Del Skrevet 29. juli Fint navn det Margit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Del Skrevet 29. juli Liker det absolutt ikke. Anonymkode: 22248...d9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Del Skrevet 29. juli Fint Samme med Margot. Anonymkode: e2d6f...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Del Skrevet 29. juli Gammel dame navn..Liker det ikke. Anonymkode: 3304b...1f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Del Skrevet 29. juli Synes det er kult, Margrete er og fint😃 Anonymkode: ac029...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Del Skrevet 30. juli Mamma heter Margit🥰 Anonymkode: 4d479...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Del Skrevet 30. juli Tenker på den søte rollefiguren Aud Schønemann spilte i Fredrikssons fabrikk. Elsket den serien da jeg var liten. Anonymkode: 630ee...0dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Del Skrevet 30. juli Pent navn. Velkjent, samtidig som det ikke er så vanlig på små barn. Anonymkode: f286c...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Del Skrevet 30. juli Fint navn. Liker også Margaret. Anonymkode: 17134...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Del Skrevet 31. juli Veldig fint! Liker også Magrit. Anonymkode: 543d5...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Del Skrevet 31. juli Jeg liker ikke det navnet. Jeg vet om en slektning som heter det, hun var ikke fornøyd med navnet sitt. Anonymkode: ae6d8...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 31. juli #15 Del Skrevet 31. juli Jeg liker Margit, flott navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Del Skrevet 31. juli Det er et fint navn. Det minner meg om den eldre generasjonen for jeg kjenner bare eldre mennesker som heter det. Så bare bra om navnet kommer tilbake igjen. Anonymkode: 71ed2...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Del Skrevet 31. juli den eneste Margit jeg kjenner er en flott dame men navnet er på en måte litt gamnelsolid og litt "traudig" for min smak.. Anonymkode: 6445f...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. juli #18 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 23.59): Margit som navn til jente? Det er oppkalling etter min bestemor Anonymkode: 8cc2f...7fb Litt gammelmodig men koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. juli #19 Del Skrevet 31. juli Jeg hadde en i slekten som het det, synes det er fint med navn som kommer igjen ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Del Skrevet 31. juli Helt ok. Liker Margot enda bedre Anonymkode: f9318...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå