Revmester Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Hei, jeg startet å date en jente for noen uker siden. Og det er lenge siden jeg har hatt så god kjemi med noen. Men det er ett problem. Etter at vi begynte å ha sex, har jeg slikket henne mye. Veldig mye. Kanskje alt for mye. Problemet er nå at jeg har fått syreskade på tunga. Jeg sliter med å fortelle det til henne, fordi jeg ikke ønsker å såre hennes følelser, ved at hun tror det kanskje er noe feil med vaginaen hennes. Men hun merke nok at jeg trekker meg litt mer unna slikking nå. For det er det jeg lurer på, er problemet at hun har for lav pH-verdi nedentil (hun smaker normalt.), eller er problemet at jeg har slikket henne for mye? Er det noen med lignende erfaringer? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Aldri fått noen form for skade av mye slikking. Du kan vel foreslå at dere begge tester dere. Anonymkode: 12d7f...6fa 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Du har vel heller fått herpes. Anonymkode: abdb9...2f0 3
Revmester Skrevet 29. juli 2024 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har vel heller fått herpes. Anonymkode: abdb9...2f0 å fyfaen, er ikke det kronisk?
Revmester Skrevet 29. juli 2024 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri fått noen form for skade av mye slikking. Du kan vel foreslå at dere begge tester dere. Anonymkode: 12d7f...6fa Ja, jeg blir vel nødt til å ta det opp med henne
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 Syreskade? Jeg ler. Unnskyld. Men du vet at underlivet består av slimhinner, på samme måte som munnen din? du har ikke fått syreskade, hjelpes.. Neppe har du fått herpes eller noe annet smittsomt heller. Ta en pause fra oralsex, og evt andre ting du putter i deg som kan være årsaken. Du trenger ikke si det til henne, si at du har brent deg og derfor har vondt i munnen. btw- Det sure miljøet sørger for at det ikke blir bakterieoppvekst av ugunstige bakterier der bede. Det skal være lav pH. Anonymkode: 2eda8...3ce 9 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 For noen uker siden? Jøss, dere har virkelig stått på i løpet av ukene. Syreskade du. 😅 Anonymkode: 15fba...39d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 Dette må være tull. Anonymkode: c6041...198 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #9 Skrevet 29. juli 2024 Vet at kvinners underliv har litt lav PH for å unngå sykdom osv. Men aldri hørt om noen som får syreskader ved stilling. 😆 Anonymkode: e8ee1...65c
Meowmere Skrevet 29. juli 2024 #10 Skrevet 29. juli 2024 Kanskje du har fått sopp på tunga. Hvordan ser tunga ut? 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #11 Skrevet 29. juli 2024 Så du har skiftet fil, ble ni år eldre på et år, og har blitt god på "gamet" siden sist gang. Anonymkode: 15fba...39d 9
Macro Skrevet 29. juli 2024 #12 Skrevet 29. juli 2024 Min har fått dette en gang jeg var nybarbert. For han slikker omtrent hele greia. Legens konklusjon var masse smårisp på tunga.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #13 Skrevet 29. juli 2024 Kjønnssykdom eller sopp Anonymkode: fdfa2...d39
Sander33 Skrevet 30. juli 2024 #14 Skrevet 30. juli 2024 Gnagsår tenker jeg. Ta det litt rolig, si du har fått gnagsår på tunga. Må heles, før hun kan få mer..
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2024 #15 Skrevet 30. juli 2024 Syreskade av å slikke fitte faktisk? det stemmer ikke.. da har jeg vært tannløs som 30 åring😅
Even Tuell Skrevet 30. juli 2024 #16 Skrevet 30. juli 2024 23 hours ago, Revmester said: Hei, jeg startet å date en jente for noen uker siden. Og det er lenge siden jeg har hatt så god kjemi med noen. Men det er ett problem. Etter at vi begynte å ha sex, har jeg slikket henne mye. Veldig mye. Kanskje alt for mye. Problemet er nå at jeg har fått syreskade på tunga. Jeg sliter med å fortelle det til henne, fordi jeg ikke ønsker å såre hennes følelser, ved at hun tror det kanskje er noe feil med vaginaen hennes. Men hun merke nok at jeg trekker meg litt mer unna slikking nå. For det er det jeg lurer på, er problemet at hun har for lav pH-verdi nedentil (hun smaker normalt.), eller er problemet at jeg har slikket henne for mye? Er det noen med lignende erfaringer? På forhånd takk! Det er riktignok lav pH der nede, men ikke så lav. Vi snakker ikke saltsyre-nivå heller liksom. Om det skulle vært så lav pH at du fikk etseskader på tunga av å slikke henne, så hadde hele hun etsa bort for lenge siden. Hun er tross alt i kontakt med seg selv hele tiden ... du er bare der når dere har sex. I følge google har en fitte pH rundt 4.5 Til sammenligning har Pepsi Max rundt 2.5... 100 ganger surere. Du har mest sannsynlig dratt på deg en kjønnsykdom ... eller fått utbrudd av noe du allerede var smittet med. Oppsøk lege og ta en test. Det er fullt mulig å bli smittet ved oralsex og få sykdommer i munn/hals som normalt er "der nede". Gonore i halsen er en ting som finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå