Gå til innhold

Nerve i klem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mest sannsynlig fått en nerve i klem, og har mistet mye følelse i den ene leggen. Jeg har ingen smerter, hevelse eller andre symptomer, så jeg mistenker ikke noe alvorlig. 
Er det noen her som opplevde det samme, som husker hvor lang tid det tok før følelsen kom tilbake? Kan feks kjenne at det klør, men når jeg «klorer» så lindrer det ikke kløen 😩

Anonymkode: 5614f...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg trodde det var nerve i klem, men det viste seg å være lite b-12 OG isjas. Gå til legen og ta blodprøver, så evnt en tur til kiropraktor e.l.

Anonymkode: 0099c...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg trodde det var nerve i klem, men det viste seg å være lite b-12 OG isjas. Gå til legen og ta blodprøver, så evnt en tur til kiropraktor e.l.

Det kom brått etter en spesifikk aktivitet, og B12 hos meg har alltid vært høy, isjias er det heller ikke, for jeg kjenner igjen hvor de smertene ville vært, dette er helt smertefritt. Men takk for tipsene 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kom brått etter en spesifikk aktivitet, og B12 hos meg har alltid vært høy, isjias er det heller ikke, for jeg kjenner igjen hvor de smertene ville vært, dette er helt smertefritt. Men takk for tipsene 😊 

Ok, men gå til en kiropraktor eller fysioterapeut da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...