AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg har mest sannsynlig fått en nerve i klem, og har mistet mye følelse i den ene leggen. Jeg har ingen smerter, hevelse eller andre symptomer, så jeg mistenker ikke noe alvorlig. Er det noen her som opplevde det samme, som husker hvor lang tid det tok før følelsen kom tilbake? Kan feks kjenne at det klør, men når jeg «klorer» så lindrer det ikke kløen 😩 Anonymkode: 5614f...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Jeg trodde det var nerve i klem, men det viste seg å være lite b-12 OG isjas. Gå til legen og ta blodprøver, så evnt en tur til kiropraktor e.l. Anonymkode: 0099c...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg trodde det var nerve i klem, men det viste seg å være lite b-12 OG isjas. Gå til legen og ta blodprøver, så evnt en tur til kiropraktor e.l. Anonymkode: 0099c...1ec Det kom brått etter en spesifikk aktivitet, og B12 hos meg har alltid vært høy, isjias er det heller ikke, for jeg kjenner igjen hvor de smertene ville vært, dette er helt smertefritt. Men takk for tipsene 😊 Anonymkode: 5614f...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Del Skrevet 30. juli 2024 Dra til legen, sånn at du ikke selvdiagnostiserer. Det tar tid å gro nerver. https://lommelegen.dagbladet.no/nervesystemet/artikkel/nerveskader-i-armer-og-bein/69117320 Anonymkode: f4af4...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kom brått etter en spesifikk aktivitet, og B12 hos meg har alltid vært høy, isjias er det heller ikke, for jeg kjenner igjen hvor de smertene ville vært, dette er helt smertefritt. Men takk for tipsene 😊 Anonymkode: 5614f...752 Ok, men gå til en kiropraktor eller fysioterapeut da. Anonymkode: 0099c...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå