Gå til innhold

Depresjon forsvant, lurer jeg meg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke helt hva jeg skulle ha til overskrift, så da ble det sånn😂

men jeg har i litt over et år slitt veldig med depresjon. Et ork å rydde, vaske, være med barna, finne på ting og alt. Eneste som har gitt meg litt energi, er de få gangene jeg har møtt venner.(er alenemor, så sjeldent jeg før tid til det). 
nylig fikk jeg kontakt med en mann, og etter det har det skjedd noe med meg. Jeg føler fortsatt den tomheten inni meg, men jeg både rydder, vasker og leker med barna mer. Klarer liksom å legge fra meg telefonen mye mer enn jeg har gjort…

er dette normalt?😅

etter mitt forrige forhold ble jeg gal og trodde og tror til tider fortsatt at jeg er en narsissist. Og dette skremmer meg også til den retningen, for jeg tenker sånn «kanskje jeg er glad fordi jeg har fått meg en ny supply?» men da hadde jeg visst om det vel?😅

Anonymkode: 2eebd...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke undervurdere hva en partner har å si. Kan ikke skjønne at man kan være deprimert i et forhold heller. Da har man jo i alle fall noen som bryr seg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et skikkelig boost forrige gang jeg ble forelsket og gikk inn i et forhold. Sluttet å røyke, begynte å trene og tok tak i helsen min på flere andre måter også. Bare nyt det og dra nytte av det så mye du kan. Ikke ødelegg for deg selv med grubling.

Anonymkode: 882f6...855

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Visste ikke helt hva jeg skulle ha til overskrift, så da ble det sånn😂

men jeg har i litt over et år slitt veldig med depresjon. Et ork å rydde, vaske, være med barna, finne på ting og alt. Eneste som har gitt meg litt energi, er de få gangene jeg har møtt venner.(er alenemor, så sjeldent jeg før tid til det). 
nylig fikk jeg kontakt med en mann, og etter det har det skjedd noe med meg. Jeg føler fortsatt den tomheten inni meg, men jeg både rydder, vasker og leker med barna mer. Klarer liksom å legge fra meg telefonen mye mer enn jeg har gjort…

er dette normalt?😅

etter mitt forrige forhold ble jeg gal og trodde og tror til tider fortsatt at jeg er en narsissist. Og dette skremmer meg også til den retningen, for jeg tenker sånn «kanskje jeg er glad fordi jeg har fått meg en ny supply?» men da hadde jeg visst om det vel?😅

Anonymkode: 2eebd...300

Tja, kanskje du skal undersøke det? Har hørt at narcissister fint kan innrømme at de er det. Ref en psykiater som nettopp besøkte podcasten til Wolfgang.... ja, en kjent norsk podcaster. 

Anonymkode: 33c67...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...