Yran Skrevet 13. november 2002 #1 Skrevet 13. november 2002 Vi vurderer, men veier litt frem og tilbake, vi har to friske raske barn på 6 og 8 år, men jeg har alltid hatt et ønske om 3 barn. Det blir å begynne på "skrætsj" igjen nå som ungene har blitt så store, men kjempekoselig også. Noen som er samme situasjon/på vippen, men som ikke har kommet igang enda? YRAN
Ann Forup Skrevet 14. november 2002 #2 Skrevet 14. november 2002 he he nej kan ikke sige at jeg er på vippen er ved at få nr 4 efter 12år pause har ellers 3 jenter fra før, fik først 2 stk med 4 års mellemrum men så kom nr 3 bare så pludselig 14 måneder efter det var meget hårdt, men havede der været nogel flere år imellem så havede det nok været lettere, jeg kan bare sige til dig hvis du gerne vil ha flere så sæt igang :D min stedsøn er i dag 11 og glæder sig til at få en lille bror, tror ikke du vil få nogel problemer med dine unger heller de er så store nå at de nok også vil synes det er spændene... lykke til
tvillingmamma´n Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 Jeg er absolutt i gang Har en gutt på 10 år, en gutt på 5 år og tvillinggutter på 8 mnd. Det har vært som å begynne på nytt alle gangene da det er så stor aldersforskjell på dem. Kan vel være både og det, men det aller aller beste er jo at de eldste har vært ferdig med bleier når de yngste kommer. Vet jo ikke helt hvordan det er å få barn med tett mellomrom, men føler i allefall at jeg har fått nyte spedbarnstiden veldig i og med at de eldste har vært så store. Så uansett hva dere velger så tror jeg at man her inne vil få forskjellige synspunkter på det. Lykke til med avgjørelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå