AnonymBruker Skrevet 29. juli #21 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva kommer til å skje mellom meg og eksen? Anonymkode: 0ebc4...5c3 Jeg får opp at du er på et mellomnivå og ikke må gi deg. Noen ganger kan man havne på en «middelvei» der man verken ser start eller mål eller vet hvor man egentlig skal. Målet, eller avslutningen er ikke det viktigste her, men dagliglivet her og nå. Hvilke små gleder finner man, hvilke utfordringer eller omstendigheter ønsker du å løse eller forandre på? Start med det konkrete som er innenfor din makt, ikke det som er utenfor din makt. Brikkene vil falle på plass hvis man starter på det som er rett foran seg. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #22 Del Skrevet 29. juli Hvordan ser bosituasjonen vår ut om et år? frida Anonymkode: 6d567...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #23 Del Skrevet 29. juli Vil jeg og samboer klare å holde sammen? Vil vi gå et bedre samliv? Anny Anonymkode: 6bf8d...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullebudeia Skrevet 29. juli #24 Del Skrevet 29. juli Hvordan ser den økonomiske situasjonen min ut i løpet av den neste tiden? - tullebudeia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #25 Del Skrevet 29. juli Vil jeg finne kjærligheten?Hvordan er bo situasjonen om ett år? Hilsen Kajsa Anonymkode: 1c526...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #26 Del Skrevet 29. juli Millaca skrev (15 minutter siden): Hvordan blir de to neste årene for meg og familien min? Camilla Jeg ser at det er mye potensial her. Potensiale for en ny start eller begynnelse. Det er du som står med makten for hvordan det skal gå. Makten er din og det er opp til deg å utøve den. Kan enten bety at man skal skjære gjennom og ta en avgjørelse (eller motsatt: velge en gang for alle å ikke gjøre noe som man har grublet på). 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #27 Del Skrevet 29. juli Hvordan ser jobbsituasjonen min ut i tiden fremover? Bente Anonymkode: a542f...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet 29. juli #28 Del Skrevet 29. juli Vil jeg klare å få kontroll på mine bekymringer? Mari 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 29. juli #29 Del Skrevet 29. juli Hvordan vil karrieren min utvikle seg framover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #30 Del Skrevet 29. juli Vil eg greie å få meg ein jobb eg trives i i løpet av dei neste åra? Kristin Anonymkode: 6a959...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #31 Del Skrevet 29. juli Vil jeg klare meg i situasjonen og utfordringen jeg står i? Takk Molly Anonymkode: c1fd7...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #32 Del Skrevet 29. juli Bør jeg skifte beite karrieremessig eller ser du noe positivt fremover på stien jeg allerede er på? Hvordan blir økonomien fremover? - Maja Anonymkode: 6e922...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 29. juli #33 Del Skrevet 29. juli Han vingler, vil ha meg i det ene øyeblikket og er kald i det andre. Aldersforskjellen er betydelig(15 år). Blir det oss, eller bare leker han seg på bekostning av mine følelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #34 Del Skrevet 29. juli Blir økonomien vår bedre? Anonymkode: 21e76...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #35 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir økonomien vår bedre? Anonymkode: 21e76...385 Hilsen Sofie Anonymkode: 21e76...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #36 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvordan ser økonomien min ut for fremtiden ? KRISTIN Anonymkode: 1bbf9...d81 Det er på tide å se på strukturene du har bygd rundt deg. Hvor vil det lekke på en regnværsdag? Hva kan du gjøre for å forbedre sikkerhetsnettet ditt? Har du noen gode vaner du vil fortsette med? Eller noen uvaner du vil kvitte deg med? Ta dette som et tegn på å se på strukturene rundt deg. Legg merke til egen atferd, og tenk gjennom områder der du er fornøyd og ikke. Fokus: sette grenser for seg selv, ha det godt innenfor de grensene. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #37 Del Skrevet 29. juli Nonish91 skrev (30 minutter siden): Hvordan ser det ut for meg innen et år? 🥹 Det er en sannhet som ligger der som skal frem. Det kan være ting du trenger å åpne øynene for og ta inn som en forutsetning for endring. Å undersøke på ekte, å oppsøke informasjon eller innsikt. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #38 Del Skrevet 29. juli Hvordan ser fremtiden ut for familien vår? Går vi mot ett samlivsbrudd eller vil det bli bedre? Kan du se giftemål? ida Anonymkode: b35c7...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #39 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Får jeg ny jobb? Knomy. Anonymkode: 33a60...1d5 Jeg får opp at det er lov å være trist, lov å sørge. At du ikke må være redd for å kjenne på ekteheten i triste følelser for å komme deg videre. Av og til må man tape tre for å vinne to. Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #40 Del Skrevet 29. juli Hvordan er min bosituasjon om 6-12 måneder? Anonymkode: 18a02...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå