AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Del Skrevet 29. juli Sitter oppe med tarotbunken i kveld og har tid til å trekke kort hvis noen ønsker. Tar kun imot åpne spørsmål. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Del Skrevet 29. juli Glemte å si: du må gi meg et navn eller alias. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 29. juli #3 Del Skrevet 29. juli Hvordan vil økonomien utvikle seg det neste året for min del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Del Skrevet 29. juli Kommer jeg til å trives i den nye jobben? Og kommer lønningen til å gå betydelig opp etterhvert? marty Anonymkode: cf2b2...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Del Skrevet 29. juli Hva kommer til å skje mellom meg og eksen? Anonymkode: 0ebc4...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kommer til å skje mellom meg og eksen? Anonymkode: 0ebc4...5c3 Petra Anonymkode: 0ebc4...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 29. juli #7 Del Skrevet 29. juli Hvordan blir de to neste årene for meg og familien min? Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Del Skrevet 29. juli Hvordan ser økonomien min ut for fremtiden ? KRISTIN Anonymkode: 1bbf9...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Del Skrevet 29. juli Guddla skrev (5 minutter siden): Hvordan vil økonomien utvikle seg det neste året for min del? Jeg tror du har behov for endringer. Det kan handle om å avslutte noe, starte noe nytt eller gjøre endringer i egen adferd. Noen ting skal bli helt ferdig, lukka kapittel. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kommer jeg til å trives i den nye jobben? Og kommer lønningen til å gå betydelig opp etterhvert? marty Anonymkode: cf2b2...879 Vekst er sårbart. Det å være glimrende på en arena lar seg ikke umiddelbart oversette til en annen arena. Det kan være hardt, men også bli helt gull. Hvis man tar seg tid til å kjenne på at det er ok å streve, og at mestring tar tid. Hvis man klarer å legge merke til små fremskritt som virkelig gir uttelling. Å ta seg tid til å kjenne på sårbarhet i noen situasjoner og kjenne at det er ok. På lang sikt vil suksess være tilgjengelig, men ikke umiddelbart. Å oppnå gjennom strev. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 29. juli #11 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror du har behov for endringer. Det kan handle om å avslutte noe, starte noe nytt eller gjøre endringer i egen adferd. Noen ting skal bli helt ferdig, lukka kapittel. 🌜 Anonymkode: 4d776...a99 Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 29. juli #12 Del Skrevet 29. juli Hvordan ser det ut for meg innen et år? 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Del Skrevet 29. juli Får jeg ny jobb? Knomy. Anonymkode: 33a60...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Del Skrevet 29. juli Passer jeg og kjæresten min sammen, og har vi en fremtid sammen? Hillary Anonymkode: 9df23...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 29. juli #15 Del Skrevet 29. juli (endret) Ser du barn i nær fremtid? Endret 29. juli av Hurrahei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 29. juli #16 Del Skrevet 29. juli Vil framtiden min se bedre ut enn nå . Cecilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #17 Del Skrevet 29. juli Hvordan kommer skolestarteren til å finne seg til rette i nytt miljø? Ellen Anonymkode: f4e36...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Del Skrevet 29. juli Amalie - bør vi mot samlivsbrudd? Anonymkode: e8442...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #19 Del Skrevet 29. juli Hvordan vil jeg bli som mor? Sabine Anonymkode: e9f05...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #20 Del Skrevet 29. juli Hva kan jeg forvente av denne høsten? Pelle Anonymkode: c668c...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå