Gå til innhold

Naboen sitter ute og ser på dataen sin(?)

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen i naboleiligheten har titt og stadig sittet ute i sommer. Det er jo for så vidt bra det, men jeg kan ikke skjønne at han må ha med datamaskinen sin hele tiden? Hva er da poenget med å sitte ute i solen når han bare skal se på den dagen lang? Hadde jeg aldri giddet. Da hadde jeg heller sittet inne for meg selv i fred, ikke sittet ute til spott og spe for hele nabolaget. Elsker å sitte ute selv, men jeg sitter da ikke med en skjerm foran ansiktet. Blir helt oppgitt over folk noen ganger. Skal ikke legge skjul på at han ikke er den slankeste karen heller, for å si det veldig pent. Merkelige vaner folk legger til seg! 

Anonymkode: 64054...039

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🧌

Anonymkode: c630b...6f8

• Liker 32
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi får vel være merkelige da. Som om vi bryr oss om sånne som deg, ts.

Anonymkode: da243...046

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Naboen i naboleiligheten har titt og stadig sittet ute i sommer. Det er jo for så vidt bra det, men jeg kan ikke skjønne at han må ha med datamaskinen sin hele tiden? Hva er da poenget med å sitte ute i solen når han bare skal se på den dagen lang? Hadde jeg aldri giddet. Da hadde jeg heller sittet inne for meg selv i fred, ikke sittet ute til spott og spe for hele nabolaget. Elsker å sitte ute selv, men jeg sitter da ikke med en skjerm foran ansiktet. Blir helt oppgitt over folk noen ganger. Skal ikke legge skjul på at han ikke er den slankeste karen heller, for å si det veldig pent. Merkelige vaner folk legger til seg! 

altså..ja? 

Anonymkode: a0605...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

"Til spott og spe" du liksom. Som om et eneste veltilpasset, friskt menneske tenker det er noe galt ved å sitte ute med PC-en sin. Absolutt ingen andre i nabolaget ville tenkt dette var det spor unormalt.

Anonymkode: 4536d...fa1

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne gjort det samme. LUKSUS! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han jobber. Det kunne kanskje du prøvd en gang, TS?

Anonymkode: 42f2c...0f4

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor gidder du titt og stadig stalke naboen din ??? Hadde jeg aldri giddet lol

Anonymkode: 19e0d...da7

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar gjerne med meg pc ut og jobber. Hvorfor er det å sitte ut å være til spott og spe?

Anonymkode: a556e...ee3

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare du som synes det er et problem. Uvisst av hvilken årsak.

Hva har kroppsfasongen hans med resten å gjøre?

Dette er vel en tulletråd, begynner skoleferien å bli litt langdryg?

Anonymkode: 65820...495

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar gjerne med meg pc ut og jobber. Hvorfor er det å sitte ut å være til spott og spe?

Anonymkode: a556e...ee3

Og det skal du bare fortsette med!👍🙂

Her jeg bor har jeg sett ei nabo sitte ute med sin pc, og det er bare koselig å se at noen av de som bor her har begynt å bruke uteplassen vår mye mer enn tidligere. 

Ang ts sitt HI så fremstår det som mobbing av en person og ts håper vel at noen skal tro det er skrevet av enn annen person enn hen selv. Kvinneguiden burde enten utestenge vedkommende eller sende bekymringmelding til Helse og politi, for nå begynner det å bli mange av disse trådene.

Anonymkode: 6abd8...708

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sitter jo med en skjerm foran trynet selv og skriver dette innlegget. Hvorfor ikke gjøre det ute i sola? Hvorfor er det bedre å gjøre det i stua?

Anonymkode: 43ab1...fe3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Dataen", hvor gammel er du? 😆

Anonymkode: 16674...c00

• Nyttig 1
Skrevet

Her har du ikke helt skjønt hva som foregår. Skjermen er der bare fordi han smugtitter på deg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber? Leser aviser? Ser på film? 

Anonymkode: dc771...82a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Få deg et liv og slutt å bry deg om hva andre driver med 🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:ler: 
Alt folk skal bry seg om. Hadde det vært noe bedre om han satt der og stirret tomt ut i lufta, eller glaner på naboene og bryr seg om hva de gjør- slik du tydeligvis gjør??

Jeg kan fint ta med meg pc`n ut jeg istedenfor å sitte inne med den. Da slår jeg 2 fluer i en smekk :) Synes forøvrig det er kjedelig å sitte ute uten å ha noe å se på. jeg liker ikke å lese bøker.

Har forøvrig en nabo selv, skulle ønske han tok med seg pc`n sin ut,  istedefor å glo ihjel både oss og alle som måtte gå forbi.

Anonymkode: e934a...f0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde han gått rundt naken i borettslaget hadde jeg forstått frustrasjonen

Anonymkode: 98cd4...f23

Skrevet

Nyeste episoden i KG-serien "Rare ting naboene gjør". Hvor mange episoder har vi kommet til nå?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...