AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Vi har vært sammen i mange år nå og er i begynnelsen av førtiårene. Jeg har egentlig ikke vært sammen med noen andre enn ham. Hver morgen når vi våkner så kommer han og legger seg inntil meg og holder og klemmer lett på brystene mine. Akkurat som om de var en stressball eller noe. Det gjør meg jo egentlig ingenting, men jeg har begynt å tenke litt på om det er en vanlig ting menn gjør? Eller er det bare gubben som er puppefiksert? Hvilke erfaringer har dere? Anonymkode: 718a3...bde
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Tror han det er rundstykker til frokost? Anonymkode: 49030...59a 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Synes det er koselig, jeg 🥰 Anonymkode: f75fd...09c 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Skrevet 29. juli 2024 Jeg er mann (første halvdel av 30-årene) og gjør egentlig mye av det samme. Ikke som noe ufravikelig morgenrituale jeg blir stressa uten, men jeg legger meg ofte inntil dama når vi begge har våknet og da tar jeg gjerne et tak i en pupp eller to og holder der. Jeg liker pupper, som heterofile menn flest, men er ellers ikke noe mer eller mindre puppefiksert enn menn flest. Det er et naturlig sted å holde og litt gøy fordi pupp, og det faller seg naturlig når jeg ellers ligger naken tett inntil henne. Det ligger rett og slett ikke noe mer i det enn som så. Hadde hun ytret eller på annen måte signalisert noe ubehag rundt det her hadde jeg sluttet, det er ikke akkurat noen kampsak for meg. Men hun synes bare det er hyggelig. Anonymkode: 46bc2...fbb 5 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 Og jeg knar litt forsiktig, altså, ikke bare holder hånden der. Legger ikke mer eller mindre tanke i det enn når jeg kysser henne i nakken eller stryker henne litt i håret. Eller på låret. Eller klemmer litt til mens jeg holder rundt henne. Ingen fiksering ut over det normale. Anonymkode: 46bc2...fbb 2 1
Mardina Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 Jeg hadde elsket å startet dagen med litt puppekos og en varm kropp inntil jeg 🥰 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 Mannen min elsker puppene mine, og han gir de mye oppmerksomhet hver dag🙈😅 Når vi skal kysse hadet eller noe, så går hendene hans automatisk rett på dem. Det er så automatisk og naturlig for han at han kan gjøre det uten å tenke seg om når det er andre der og han skal kysse meg, men siden jeg kjenner han, så er jeg obs på det og kan avverge hendene hans🙈😅 Når vi ligger i sengen vil han holde og kna litt på dem, han vil gjerne sovne med en, eller begge i hendene osv. Han elsker også å ligge på brystet mitt, litt sånn inni dem på en måte. Og han kysser og suger litt når de er fremme. Som regel er ikke dette seksuelt, det er bare en intim greie mellom oss. Han sier det er der han får den beste roen i livet. Heldigvis syns jeg det er koselig, og helt greit, for ellers kunne man fort følt at det blir for mye. Anonymkode: 2b34c...05a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #9 Skrevet 29. juli 2024 Jeg (kvinne) liker ikke å bli puppe-knadd. Mer lett beføling. Men det er kanskje bare meg? Anonymkode: 4bf99...0f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #10 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i mange år nå og er i begynnelsen av førtiårene. Jeg har egentlig ikke vært sammen med noen andre enn ham. Hver morgen når vi våkner så kommer han og legger seg inntil meg og holder og klemmer lett på brystene mine. Akkurat som om de var en stressball eller noe. Det gjør meg jo egentlig ingenting, men jeg har begynt å tenke litt på om det er en vanlig ting menn gjør? Eller er det bare gubben som er puppefiksert? Hvilke erfaringer har dere? Anonymkode: 718a3...bde For mange menn så dempes faktisk stressnivået ved hjelp av pupper 😄 om det er derfor ha gjør det er umulig å si. Men at stressnivået hans går ned er helt sikkert Anonymkode: 8f9fd...e00 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #11 Skrevet 29. juli 2024 Jeg står opp kl 05 hver morgen, nesten 2 timer før mannen, så vi holder ikke på slik. Hadde uansett bare syntes at det var irriterende etter 20 år sammen på godt og vondt 😂 Anonymkode: 0f452...18a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #12 Skrevet 29. juli 2024 Mannen min gjør det så fort han har anledning. Tror ikke han tenker over det engang .Sitter vi ved siden av hverandre i sofaen så er det en hånd rett ned i puppen 😏Vi er 47 år. Han er puppegal. Anonymkode: 6ff67...d61 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #13 Skrevet 29. juli 2024 Min gjør ofte dette, gjerne i søvne også 😂 Synes det er hyggelig ❤️ Anonymkode: 870e9...e76 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #14 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i mange år nå og er i begynnelsen av førtiårene. Jeg har egentlig ikke vært sammen med noen andre enn ham. Hver morgen når vi våkner så kommer han og legger seg inntil meg og holder og klemmer lett på brystene mine. Akkurat som om de var en stressball eller noe. Det gjør meg jo egentlig ingenting, men jeg har begynt å tenke litt på om det er en vanlig ting menn gjør? Eller er det bare gubben som er puppefiksert? Hvilke erfaringer har dere? Anonymkode: 718a3...bde Jeg er mann, 50+. Gift med samme dame i 25 år. Jeg er veldig glad i å ta på konas bryster. Det er viktig for meg å kunne gjøre det. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men det å ha hånda på konas bryst, gir meg en helt spesiell indre ro og lav hvilepuls. Jeg blir avslappet og lykkelig av det. Jeg sovner aldri så fredfylt om kvelden som når jeg og kona ligger i skje, og jeg kan legge armen rundt henne med et godt grep om et av brystene hennes, og ingenting gir en bedre start på dagen enn å gjøre det samme. Det at jeg kan gjøre det, og at hun lar meg gjøre det, skaper viktig intimitet og sterke bånd mellom oss. Vi har sovet nakne i 20 år, begge to, og vi har felles dobbeldyne. Dette gjør at vi har mye hudkontakt i senga, og det er noe vi begge synes er kjempefint. Sex har vi en til to ganger i uka, men tett naken hudkontakt, har vi hver dag. Anonymkode: e2258...f8c 3 5
Macro Skrevet 29. juli 2024 #15 Skrevet 29. juli 2024 Min gjør det både kveld, morgen og i søvne. Gjør ikke meg noe. Jeg tar på ballene hans også. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #16 Skrevet 29. juli 2024 Typen gjør det bestandig i senga, eller om vi ser film på sofaen, eller jeg lager mat eller surfer på mobilen eller prøver å lakke neglene…føler meg litt som en melkeku til tider og det hender jeg må fjerne hendene hans. For mye gjør meg irritert. Anonymkode: 65f59...609 1
Momma Skrevet 29. juli 2024 #17 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror han det er rundstykker til frokost? Anonymkode: 49030...59a Og morrabrød?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #18 Skrevet 29. juli 2024 Å, fy søren. Dette hadde bare blitt masete og klengete for meg. Føler det invaderende med sånn klåing. Anonymkode: 35889...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #19 Skrevet 29. juli 2024 Å jada. Det er mye borti puppene ja. Men han kan å lese rommet for å si det slik da. Ser han at det ikke blir godt mottatt så tafser han ikke på meg. Da blir det en god klem. Men han viser at han elsker puppene mine ja. Og jeg elsker det. Var en periode vi slet en del og da savnet jeg alle tegnene han ga meg. Så jeg setter utrolig stor pris på at de er tilbake. Da vet jeg at han elsker meg. Anonymkode: 5dba2...5f4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #20 Skrevet 29. juli 2024 Vi er i midt/slutt 40 årene og jeg klår på penisen hans og han klår meg på brystene. Og så hadde vi morgen sex🤭 Anonymkode: bb7bc...bcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå