Gå til innhold

Søkte opp ex, fant ut hvor han bor og at han har ny dame. Hun var veldig lite pen, men det stakk i meg..

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg som en kronidiot, men klarte ikke la være fordi jeg var for nysgjerrig på hvordan det gikk med ex. Fant ut hvor han bor og at han bor der med ny dame. Søkte henne opp på fb. Hun er MYE gamlere enn meg og ser veldig dradd og kjerring ut. Men allikevel stakk det liksom i meg å lese navnet hennes og se ansiktet hennes.

Har ekkel følelse i magen nå etterpå. Angrer meg for at jeg fant det ut.

Anonymkode: f63eb...a48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på?

Anonymkode: cfedd...4b0

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva lurer du på?

Anonymkode: cfedd...4b0

Tippe ingenting, hun ville bare spy ut dritt om den nye dama, noe som forsåvidt sier mye om henne selv.

Anonymkode: 37fcb...740

• Liker 24
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er MYE gamlere enn meg og ser veldig dradd og kjerring ut. 

Ikke så rart at du har en ekkel følelse og angrer. Han fant seg tydeligvis en mye triveligere dame enn han en gang var sammen med. Det gjør ofte vondt å finne ut sannheter om seg selv.

Anonymkode: 45e6b...c89

• Liker 17
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Alle søker vel opp sine eks'er, og ser hvordan det har gått de i livet? Det har jeg i hvertfall gjort. 

Anonymkode: abe85...181

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det stikker fordi hun ser lite pen og gammel ut og likevel er det hun som er sammen med exen din og ikke du..?

Anonymkode: 4eb9d...1aa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når folk skriver "gamlere" tenker jeg at det er noe et barn kunne sagt eller skrevet.. Det heter "eldre".

Anonymkode: fb5f5...965

• Liker 24
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Var d du som dro Eller motsatt? Synes folk som Skriver her nå er mindre trivelige

Anonymkode: b82a2...fb7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler meg som en kronidiot, men klarte ikke la være fordi jeg var for nysgjerrig på hvordan det gikk med ex. Fant ut hvor han bor og at han bor der med ny dame. Søkte henne opp på fb. Hun er MYE gamlere enn meg og ser veldig dradd og kjerring ut. Men allikevel stakk det liksom i meg å lese navnet hennes og se ansiktet hennes.

Kanskje hun både vet at det ikke heter "gamlere" og er mye hyggeligere enn deg? 

Anonymkode: b884c...470

• Liker 13
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ho er veldig snill og morsom?

Anonymkode: 41b67...9df

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gamlere?Er du 5 år🙈

Anonymkode: 499d9...522

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hu har mye penger eller er sykt sykt god i senga?

Anonymkode: 9ca8e...655

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke så rart at du har en ekkel følelse og angrer. Han fant seg tydeligvis en mye triveligere dame enn han en gang var sammen med. Det gjør ofte vondt å finne ut sannheter om seg selv.

Anonymkode: 45e6b...c89

Og det klarte du å få ut av HI.? 

Seriøst?

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke baksnakker folk på nettet eller stalker  eksene sine heller (samtidig som hun er rik og god i senga)?

Anonymkode: bc37e...350

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om denne nye dama er det helt store eller ei, men kan jo høres ut som han slapp greit unna i sin tid.

Anonymkode: fb658...4a5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Huff, må være virkelig ille for deg at han da finner henne penere og bedre enn deg

Anonymkode: b740d...352

Skrevet

Kanskje erfaringen fra forholdet med deg, ts, er at utseende ikke er så viktig… Det er mer attraktivt med en fin personlighet, og for å være ærlig så lyser ikke innlegget ditt av modenhet, raushet og en fin personlighet. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal oppsøke hjelp for disse stalker tendensene dine? 

Anonymkode: d1b53...9e3

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er bra han fant seg en annen dame jeg, for du virker bitter og sjalu. Du var ikke hans type dame da vet du 😉 

Anonymkode: bdd07...809

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme erfaring med eksen. Og ja, hun nye dama kan ha fantastisk personlighet, eller være smart eller sosial eller ei god mor etc, det ser man jo ikke over nett. Men bilder finnes, og både utseende, stil etc var sånn at jeg tenkt hæ? Ikke bare fordi jeg syntes nydama hans så litt anonym ut, men fordi vi spesielt hadde diskutert sånn stil; litt sånn sammenraska klær som ikke framhever noe som helst, sånn kjerring. Blei litt lei meg fordi jeg i alle år, i tilllegg til å være så nære i kropp og sinn og tanker og vaner, alltid la vekt på å være fin for mannen min, da han var min, da. Og så fant han noe helt anna, fordi jeg ikke var det han ville ha, regner jeg med. Det er vel der det sinnet kommer fra; en sårhet over å bli vraka eller ikke verdsatt. Og kanskje forvirring; hvorfor var vi sammen alle disse årene om drømmen hans var det motsatte? Kanskje kjøpslåring med seg selv om hvorvidt eksen var en tufs som var godt å bli kvitt, eller en tapt juvel som nå er i ei anna (ikke verdig?) kvinnes hender? 

Anonymkode: 4bc7b...70d

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...