Gå til innhold

Cin3 og konisering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i dag fått beskjed at jeg har Cin3 og må inn til konisering.

Hvor lang tid tar det før man blir kalt inn og når det er gjort, hvor lang tid tar det før man igjen da får svar?

Går det greit med lokal bedøvelse og hvor lenge blør man etter?

Anonymkode: 593cd...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer om det gikk 10-12 uker fra jeg fikk beskjed om at jeg hadde cin3 til jeg gjennomgikk koniseringen. Selve koniseringen gikk veldig bra. Jeg gruet meg Veldig, men syns ikke det gjorde vondt. Blødde vell i 2-3 uker om jeg ikke husker helt feil. Så fikk jeg vell svar 4-5 uker etter koniseringen. Lykke til❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Wilma89 skrev (3 timer siden):

Lurer om det gikk 10-12 uker fra jeg fikk beskjed om at jeg hadde cin3 til jeg gjennomgikk koniseringen. Selve koniseringen gikk veldig bra. Jeg gruet meg Veldig, men syns ikke det gjorde vondt. Blødde vell i 2-3 uker om jeg ikke husker helt feil. Så fikk jeg vell svar 4-5 uker etter koniseringen. Lykke til❤️ 

Takk! Fikk du lokal bedøvelse under konisering? Måtte du ha med noen eller kunne du kjøre hjem selv etterpå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk! Fikk du lokal bedøvelse under konisering? Måtte du ha med noen eller kunne du kjøre hjem selv etterpå? 

Jeg fikk lokalbedøvelse😊 Gikk veldig fint. Jeg kjørte hjem selv og det gikk også helt fint😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...