miSs. Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Vi har vært venner i over 15 år, har til tider mistet kontakten men ikke glemt hverandre. For 5 år siden fikk hun seg type som bor i et annet land(ikke så langt unna Norge) og hun reiser ofte frem og tilbake. Hver gang hun er hos han hører jeg aldri noe fra henne. Ikke det at jeg forventer at hun skal tekste meg 24/7 når hun er sammen med typen, men nå har det gått 3 uker uten å ha hørt noe fra henne. Hun har tidligere snakket om at han er sjalu og kontrollerende, da han ikke har noe venner selv vil han heller ikke at hun skal ha. Burde jeg ta kontakt eller droppe det til hun selv kontakter meg? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Dette må hun finne ut av selv. Bare søk andre venner og fyll tiden din med de. begynner du å kreve at dere skal ha mer kontakt kan hun brått kutte deg ut Anonymkode: 89d43...5ed 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Ett 15 år gammelt vennskap tåler noen uker uten kontakt Anonymkode: e0f79...e50 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 miSs. skrev (4 timer siden): Hun har tidligere snakket om at han er sjalu og kontrollerende, da han ikke har noe venner selv vil han heller ikke at hun skal ha. Skummelt. Håper hun passer godt på passet sitt sånn at hun kommer seg hjem. Dere bør avtale å kommunisere til faste tider. Send henne en melding og be om livstegn. Når skal hun reise tilbake til Norge? Anonymkode: e6534...041
miSs. Skrevet 29. juli 2024 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skummelt. Håper hun passer godt på passet sitt sånn at hun kommer seg hjem. Dere bør avtale å kommunisere til faste tider. Send henne en melding og be om livstegn. Når skal hun reise tilbake til Norge? Anonymkode: e6534...041 Ja, veldig skummelt egentlig. Tror faktisk at hun ikke for lov til å ha kontakt med noen mens hun er der. Tror hun kommer i begynnelsen av neste måned.
miSs. Skrevet 29. juli 2024 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette må hun finne ut av selv. Bare søk andre venner og fyll tiden din med de. begynner du å kreve at dere skal ha mer kontakt kan hun brått kutte deg ut Anonymkode: 89d43...5ed Ikke det at jeg krever å ha mer kontakt, men syns bare det er merkelig og rart at hun ikke kan sende en melding av og til.. men men..
Visla Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 Har du sendt henne en melding da og spurt om hun har det fint på tur? Svarer hun ikke om du sender henne en snap? vennskaper bygger vell ikke på enveiskommunikasjon hvor kun hun kontakter deg? hadde vært bekymret om hun ikke svarte på meldinger og jeg ikke fikk tak i henne. Men om eneste problemet er at hun ikke kontakter deg, men du ikke kontakter henne hadde jeg ikke vært bekymret. Da kan hun like gjerne sitte i et annet land å være skuffet fordi du aldri kontakter henne nåe hun er hos kjæresten🤷♀️😅 1
PM75 Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 Jeg skjønner du er bekymret hvis dette er ulikt henne, og hun har sagt at kjæresten er sjalu og kontrollerende!
miSs. Skrevet 30. juli 2024 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2024 Visla skrev (11 timer siden): Har du sendt henne en melding da og spurt om hun har det fint på tur? Svarer hun ikke om du sender henne en snap? vennskaper bygger vell ikke på enveiskommunikasjon hvor kun hun kontakter deg? hadde vært bekymret om hun ikke svarte på meldinger og jeg ikke fikk tak i henne. Men om eneste problemet er at hun ikke kontakter deg, men du ikke kontakter henne hadde jeg ikke vært bekymret. Da kan hun like gjerne sitte i et annet land å være skuffet fordi du aldri kontakter henne nåe hun er hos kjæresten🤷♀️😅 Jo jeg sendte henne en melding i går og fikk heldigvis svar 😊👍 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Skrevet 30. juli 2024 Huff. Håper hun gjør det slutt med denne typen. Siden de bor i hvert sitt land og hun bare er der deler av tiden, ville det beste vært om hun bare slo opp over trlefonnmrnd hun var k Norge og aldri så seg tilbake. Hun har et sted å bo, jobb og nettverk i Norge, ikke barn eller felles bolig. Det gjør ting lettere. Anonymkode: 709c5...0a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå