Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Tok en kl 07 og nå en kl 1650, er jeg garantert å bli syk igjen nå? De skal vel tas med 8 timers mellomrom, ikke nesten 10
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 er det mot urinveisinfeksjon? Vis JA drikk masse og forsett kuren
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Fortsetter selvsagt kuren ut, ikke pokker om jeg skal bli en farm for resistente bakterier! Er UVI medisin ja, tar tranebær kapsler, holder meg så varm som mulig, og drikker så det skvalper i ørene Men at jeg tok den 2 timer for sent bør gå bra? Tror jeg har gjort det tidligere, men det er et år siden siste runde (heldigvis). Vet egentlig at jeg bare overreagerer, men hadde vært greit om det hadde vært noen her som har gjort samme tabbe og det gikk bra?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Det går bra med 2 timers forsinkelse! Bare fortsett med kuren din du, du har ikke ødelagt noe med dette!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 *puster lettet ut* Tusen takk skal du ha *stiller mobilen inn på mer høylydt varsling*
iss Skrevet 18. februar 2006 #7 Skrevet 18. februar 2006 Finnes det så strenge regler på når man skal ta de??? Jeg tar de til frokost, så etter jobb, og så til kvelds... Aldri regna ut klokkeslett og timer, og hender jeg slurver med et par timer...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 Jeg har heller aldri regnet timer, timer regnes først og fremst ved intravenøs antibiotika. Hovedsaken er at du tar tablettene noenlunde jevnlig og går kuren ut.
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 Ikke noe farlig det nei, så lenge du husker å ta de to ganger om dagen Og grunnen til at antibiotika intravenøst har klokkesletter er rett og slett så vi sykeplagere ikke skal glemme å gi det!!
iss Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 Har de tre ganger om dagen jeg, men det har vel noe med at jeg har sterke infeksjoner og derfor lange sterke kurer... :kgblunk:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå