AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Jeg har en bestevenn(inne). Vi har vært venner i årevis men de siste månedene har jeg begynt å føle på et veldig begjær overfor henne. Kjenner på sommerfugler i magen og at det kribler når jeg er nær henne fysisk. Har lyst til kose med henne, kysse og ligge med henne. Når man kjenner på begjær overfor sin beste venn, må man kanskje erkjenne at dette har gått over i forelskelse, mon tro? Hilsen mann som prøver finne ut av seg selv Anonymkode: 9ac4d...491
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Hvis du føler på tiltrekning og begjær overfor din beste venn, så er det ikke lenger bare vennskap fra din side. Da høres det så absolutt ut som forelskelse..... Man går ikke rundt og begjærer venner, man begjærer dem man er tiltrukket av, har lyst på og mest sannsynlig føler noe for. Antar du føler noe for henne, siden du har kjent henne så lenge. Hvis du er forelsket, så kanskje du skal si det til henne? Kanskje dere har det likt? Lykke til. Anonymkode: bdf8e...e83 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 I hvilken sammenheng ble dere kjent? Og hva vil årevis si? Har dere begynt å bruke mer tid med hverandre? Hvor ofte treffes dere? Har noe ved henne forandret seg? Sommerfugler i magen er iallfall et tegn på at du er betatt/forelsket. Er venninnen din singel? Anonymkode: fc3fc...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå