AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Jeg og typen hadde en røff start i samlivet , der han snakket om tidligere exer , one night stands og fuck friends. Dette har våre over 30 stk. Jeg likte ikke at han gjorde de å sa i fra om det. Typen sa at han skulle slutte å fortelle om ting. Jeg mente at damene er fortid jeg er fremtid. Han presterte å gratulere ene dama han har ligget med over 2 ganger på Facebook. Jeg sa i fra at de er fortid å du skal ikke bruke opperksomhet, tid og energi på ho. Derretter gjorde han de igjenn til ei barndomsvenninne. Hun og han lagg sammen over 20 ganger. Han har kysset henne, overnattet, spist middag med hun og kjøpt julegave til hun. Spurt hvordan dagen hennes har vært osv.. de var bare fuck friends, men Hørest ut som de eneste som manglet for dem var å bli offisielle… Er de rart jeg er lei meg for at han sa gratulere me dagen til tidligere fuck friends, som han har pult flere ganger og ikke bare en gang? Er de rart at jeg ikke klarer å glemme fortiden hans, når han fortsatt på en måte viser meg at han ikke er over sin fortid når han må vise interesse for dem når dem har bursdag? takk! Anonymkode: 0b9de...2b1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg og typen hadde en røff start i samlivet , der han snakket om tidligere exer , one night stands og fuck friends. Dette har våre over 30 stk. Jeg likte ikke at han gjorde de å sa i fra om det. Typen sa at han skulle slutte å fortelle om ting. Jeg mente at damene er fortid jeg er fremtid. Han presterte å gratulere ene dama han har ligget med over 2 ganger på Facebook. Jeg sa i fra at de er fortid å du skal ikke bruke opperksomhet, tid og energi på ho. Derretter gjorde han de igjenn til ei barndomsvenninne. Hun og han lagg sammen over 20 ganger. Han har kysset henne, overnattet, spist middag med hun og kjøpt julegave til hun. Spurt hvordan dagen hennes har vært osv.. de var bare fuck friends, men Hørest ut som de eneste som manglet for dem var å bli offisielle… Er de rart jeg er lei meg for at han sa gratulere me dagen til tidligere fuck friends, som han har pult flere ganger og ikke bare en gang? Er de rart at jeg ikke klarer å glemme fortiden hans, når han fortsatt på en måte viser meg at han ikke er over sin fortid når han må vise interesse for dem når dem har bursdag? takk! Anonymkode: 0b9de...2b1 Du skriver litt...eh..umodent. Unnskyld,men hvor gamle er dere? Til poenget nei ikke normalt gratulere en tidligere elsker med dagen når du er i et forhold. Gratulere en tidligere eks med dagen på fb helt normalt. Din kjæreste høres 1. Veldig umoden ut. 2. Usikker på seg selv. 3. En player som det heter så fint... Anonymkode: 9c6bf...feb 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Donald Duck skrev (3 minutter siden): 🤦♂️ Kan du utdype mer hva du legger i dette? Anonymkode: 0b9de...2b1
Ingar-André Skrevet 29. juli 2024 #5 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du utdype mer hva du legger i dette? Anonymkode: 0b9de...2b1 Ja, akkurat det jeg skrev er det jeg legger i dette. Ordrett.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 Donald Duck skrev (Akkurat nå): Ja, akkurat det jeg skrev er det jeg legger i dette. Ordrett. Hva slag side mener du de på? Det han gjorde? Anonymkode: 0b9de...2b1
Ingar-André Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slag side mener du de på? Det han gjorde? Anonymkode: 0b9de...2b1 Begge egentlig. Begger virker like umodne spør du meg 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 Hvor gamle er dere? Nei, det er ikke vanlig å fortelle i detalj om det seksuelle i tidligere relasjoner. Virker veldig rart, umodent og ‘skrytete’, så den biten skjønner jeg godt du reagerer på. Men - så er det også helt normalt å være både på talefot med ekser, og noen klarer til og med å ha vennskap. Å vise en eks et minimum av høflighet som å gratulere med dagen på Facebook er det rart du reagerer på, og du høres i grunn nesten sykelig sjalu ut som driver og tenker på hvor mange ganger de har hatt sex osv. Hun barndomsvenninnen som han hadde et fuck friends forhold til må du nok især finne deg i at han hilser til og slikt. Vil jo se veldig rart ut utad om han skulle kutte ut ei barndomsvenne. Han må slutte å fortelle detaljer du ikke trenger å vite. Men du må også slutte å være så innmari opphengt i fortiden hans, og stole på at det nå er dere. Fortsetter du å være så sjalu og kontrollerende er det som gift for et forhold over tid. Ingenting godt kommer ut av det. Anonymkode: 95b90...9b0 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå