AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Del Skrevet 29. juli 2024 Synes jeg ser folk med en sigg både her og der. Er det blitt populært igjen? Anonymkode: a0964...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Del Skrevet 29. juli 2024 Festrøyking er hvertfall mer vanligere ute blant unge enn det var før etter mine observasjoner. Anonymkode: 6ffbb...c31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Del Skrevet 1. august 2024 Så ei gravid dame som røyka uttafor bilen sin idag. Sneipen er tilbake 🤩 Anonymkode: a0964...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Del Skrevet 1. august 2024 Røyk er ut. Anonymkode: d0adb...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Del Skrevet 1. august 2024 Mulig de trenger noe å sutte på hvis de har bestemt seg for å være mindre avhengige av mobilen. Min teori er at færre røyker nå fordi de bruker hendene på mobilen, og dessuten får utløp før følelser der istedetfor å puste inn avfallsstoffer. Anonymkode: ebe15...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 1. august 2024 #6 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig de trenger noe å sutte på hvis de har bestemt seg for å være mindre avhengige av mobilen. Min teori er at færre røyker nå fordi de bruker hendene på mobilen, og dessuten får utløp før følelser der istedetfor å puste inn avfallsstoffer. Anonymkode: ebe15...082 Det er ingen dum teori😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå