AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Jeg har lenge ønsket å bruke menskopp, men den lekker ved siden av hver eneste gang og må bruke bind samtidig… Hvordan får dere andre den til å folde seg ut når den er kommet inn/opp? Kan det lønne seg å starte med en liten størrelse for å lære teknikken? Jeg bestilte stor str da jeg blør ganske mye og er generelt en stor person… men det er kanskje feil..? Har lest alle tips på nettet og sett utallige instruks filmer, men får det ikke til… Skal nevnes at det også tok meg lang tid å lære å bruke O.B tamponger… Anonymkode: d6519...ab6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Jeg vil tippe du presser den for langt inn. Den skal ikke like langt inn som en tampong. Mulig du burde kjøpt en kortere versjon. Jeg bretter i 2, også vrir jeg på den når den er inne. Kan kjenne at den popper ut Anonymkode: 49fb4...152 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil tippe du presser den for langt inn. Den skal ikke like langt inn som en tampong. Mulig du burde kjøpt en kortere versjon. Jeg bretter i 2, også vrir jeg på den når den er inne. Kan kjenne at den popper ut Anonymkode: 49fb4...152 Takk for nyttig svar 😃 får bare prøve og øve videre 😁🤞 Anonymkode: d6519...ab6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Jeg bruker c-fold, og når den er satt inn tar jeg tak i enden og vrir litt rundt på den, da folder den seg ordentlig ut og får vakuum. Anonymkode: 14cac...b5e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Slet med det samme..for meg funket det mye bedre å brette som en E 🤷♀️ aner ikke hvorfor? Mer «spenst» i den kanskje, mer kraft når den folder seg ut? 🤔 Anonymkode: f5e1b...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå