Gå til innhold

Øyelokkoperasjon. Ser det sånn her ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må nesten ta øyelokkoperasjon for å fjerne overflødig hud om ikke for lenge, ikke rent kosmetisk så får det kanskje dekket.

Kom over dette bildet, er dette et realistisk resultat noen dager etter?

Så for meg at det var mye mindre omfattende som så av en eller annen grunn.

Har sensitiv hud og frykter komplikasjoner og skjemmende arr.

C4625100-6EBC-468B-8C2A-4B208598FDCA.jpeg

Anonymkode: 0d4d2...d12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt begge øyelokk pga medisinske grunner, ja det så ca sånn ut til stingene var tatt, men jeg tok ett øye om gangen da. Har også ømfintlig skånsom hud, og det ble arr, men de gjør det slik at arrene er veldig lite synlige. 

Anonymkode: 17407...136

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk operert begge øynene da øyelokkene var så tunge at det gikk utover synet mitt.

Jeg ble blå på begge øynene, å det så ut som at jeg var banket opp. Dette varte i 7-10 dager, men nå har jeg lett for å få blåmerker da. Kjøpte sånn kjølemaske for øynene på apoteket og brukte den, men fikk likevel blåmerker, men unngikk hevelser da. Har ingen synlige arr etter operasjonen.

Alt i alt så er jeg veldig fornøyd, men skvatt litt når jeg ble operert og fliken som skulle fjernes ble tatt bort, for da så jeg plutselig - selv om jeg lå med øynene igjen :fnise: Var liksom ikke forberedt på det. 

Anonymkode: 64364...f6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg fikk operert begge øynene da øyelokkene var så tunge at det gikk utover synet mitt.

Jeg ble blå på begge øynene, å det så ut som at jeg var banket opp. Dette varte i 7-10 dager, men nå har jeg lett for å få blåmerker da. Kjøpte sånn kjølemaske for øynene på apoteket og brukte den, men fikk likevel blåmerker, men unngikk hevelser da. Har ingen synlige arr etter operasjonen.

Alt i alt så er jeg veldig fornøyd, men skvatt litt når jeg ble operert og fliken som skulle fjernes ble tatt bort, for da så jeg plutselig - selv om jeg lå med øynene igjen :fnise: Var liksom ikke forberedt på det. 

Det går ikke å velge å være i lett narkose vanligvis? Veldig usikker på om jeg takler det her altså.

Men jeg må en eller annen gang siden det også hindrer mitt sidesynet etterhvert, per nå får jeg «bare» spenningshodepine.

Skrevet

Dette her så mye penere ut enn mine gjorde…

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Dette her så mye penere ut enn mine gjorde…

Hvor lang tid tok det før det var 100% grodd, og fikk du veldig synlige arr?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lang tid tok det før det var 100% grodd, og fikk du veldig synlige arr?

Det var helt grodd etter ca 4 uker. Arrene er helt usynlige nå, ett år og ni mnd etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ut som jeg hadde fått juling i ei uke, men ble veldig bra. 
Ble operert med lokalbedøvelse,og fikk alt dekket siden jeg hadde nedsatt sidesyn. 

Nå ser jeg ut som jeg er, og føler meg mye mer våken 

Anonymkode: bbc16...dc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det går ikke å velge å være i lett narkose vanligvis? Veldig usikker på om jeg takler det her altså.

Men jeg må en eller annen gang siden det også hindrer mitt sidesynet etterhvert, per nå får jeg «bare» spenningshodepine.

Tror ikke man kan velge det, men jeg fikk beroligende siden jeg var veldig nervøs. Ba om det når jeg kom og sjekket inn i skranken, og det hjalp meg veldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...