AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Del Skrevet 29. juli Jeg bruker wegovy nå, og raser ned i vekt. Problemet er at jeg føler valkene og magen henger en del, jeg er i veldig sårlig form og syntes trening er gørr kjedelig. Har klart å presse meg til 10 min på mølla, men hjelper det noe egentlig?😅 Anonymkode: 9f1a0...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Del Skrevet 29. juli Alt hjelper!😊 Ville kanskje lagt til noen styrkeøvelser for kjernemuskulatur? Anonymkode: 5bc27...196 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Del Skrevet 29. juli Hva skal du da? Bare gå ned i fett? Eller vil du stramme opp? For om du skal stramme opp, så må du gjøre styrketrening. Få inn muskler som kan bidra til å forme kroppen. Du får IKKE strammere hud av å gå på mølla i 10 minutt Anonymkode: bd2b5...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 29. juli #4 Del Skrevet 29. juli Hjelper for hva? For hjertehelse er det gull verdt med 10 minutter løping til dagen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal du da? Bare gå ned i fett? Eller vil du stramme opp? For om du skal stramme opp, så må du gjøre styrketrening. Få inn muskler som kan bidra til å forme kroppen. Du får IKKE strammere hud av å gå på mølla i 10 minutt Anonymkode: bd2b5...1f8 Ja, det er forsåvidt å stramme opp…men syntes det også er veldig vanskelig, med styrketrening altså😅 Anonymkode: 9f1a0...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt hjelper!😊 Ville kanskje lagt til noen styrkeøvelser for kjernemuskulatur? Anonymkode: 5bc27...196 Har du noen tips?😅 Anonymkode: 9f1a0...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Del Skrevet 29. juli Alt hjelper, anbefaler deg å kjøpe noen manualer (selges på for eksempel Rusta), begynn med noe lett, og så starter du men noen styrkeøvelser (masse på YouTube, alt er bedre enn ingenting i starten. Bryt det ned i 5min "runder". Da blir det mye lettere å komme i gang 😊 lykke til! Anonymkode: d397a...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Del Skrevet 29. juli Det hjelper for helsa, men hvis du vil stramme opp, så lønner det seg å begynne med litt styrke-øvelser. Kan legge til en video under som du kan prøve. Der er det en del øvelser du kan lære deg også kan du legge til vekter etter hvert. Hvis du er dårlig trent vil du få effekt uten vekter i begynnelsen uansett. Og hvis du ikke orker ta alle øvelsene i videoen med en gang, bare begynn med et par og bygg deg opp over tid. Når du bygger opp muskelmasse vil det bli enklere for deg å holde vekten senere når/hvis du slutter med wegovy også, fordi du vil øke hvileforbrenningen din. Så det vil absolutt lønne seg på sikt! 🥰 Her er videoen (det finnes så mange andre du kan prøve også): Anonymkode: 1ea19...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 1. august #9 Del Skrevet 1. august Jeg er imponert over at du klarer 10 minutter på mølla! Om du mener sammenhengende jogging da - ikke 10 minutter totalt på mølla. Selv er jeg utslitt etter 5 minutter, og må gå en stund for å kunne løpe videre. Var også helt utrent, men fant et program som heter C25K (couch to 5 km) som skal få deg til å klare å løpe 5 km sammenhengende på 8-9 uker. Jeg har kommet til uke 4. Har en pause nå, men skal starte opp igjen etter ferien. Jeg er også på vei ned i vekt, og merker at jogging hjelper på nedgangen, men jeg blir ikke noe strammere av det. Tvert i mot. Så her må det startes med styrketrening også. Gått ned 10 kg på ett halvt år så det er ikke så mye, men jeg ser egentlig ikke før nå at jeg har blitt en del slappere i fisken. Uansett er all trening godt for helsa og jeg har lyst til å være en av de som bare kan ta på seg joggesko og løpe en tur. Det virker så enkelt! Men det er langt dit enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Del Skrevet 1. august Det hjelper å løpe 10 min hver dag og så kan du heller øke, men jeg ville økt sakte så du ikke mister motivasjon. Mange skriver styrketrening og det er selvfølgelig også veldig lurt, men det er noe enkelt med det å bare ta på seg løpesko og gå ut og den dørstokken er ofte verst og komme over så jeg hadde holdt på den løpingen litt i starten og så kan du heller øke med litt styrke etter den løpeturen eller ta det hver for seg. Anonymkode: 72657...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 13.53): Hva skal du da? Bare gå ned i fett? Eller vil du stramme opp? For om du skal stramme opp, så må du gjøre styrketrening. Få inn muskler som kan bidra til å forme kroppen. Du får IKKE strammere hud av å gå på mølla i 10 minutt Anonymkode: bd2b5...1f8 Du får ikke strammere hud av styrketrening heller. Musklene ligger under både hud og fett. Men jeg mener ikke at styrketrening ikke er bra og nødvendig. Bare ikke tro at det fjerner løshud og fett på de områdene man trener. Anonymkode: a34c3...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 13.50): Jeg bruker wegovy nå, og raser ned i vekt. Problemet er at jeg føler valkene og magen henger en del, jeg er i veldig sårlig form og syntes trening er gørr kjedelig. Har klart å presse meg til 10 min på mølla, men hjelper det noe egentlig?😅 Anonymkode: 9f1a0...030 Hva mener du? Selv er minutt er selvfølgelig bedre enn null. Virker å være et skjult skryteinnlegg. Huden vil ikke trekke seg sammen, man må evt operere bort det overflødige, noe man ikke får innvilget før man har vært slank og stabil i vekta over lang tid. Anonymkode: d296d...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #13 Del Skrevet 1. august MissSkog skrev (2 timer siden): Jeg er imponert over at du klarer 10 minutter på mølla! Om du mener sammenhengende jogging da - ikke 10 minutter totalt på mølla. Selv er jeg utslitt etter 5 minutter, og må gå en stund for å kunne løpe videre. Var også helt utrent, men fant et program som heter C25K (couch to 5 km) som skal få deg til å klare å løpe 5 km sammenhengende på 8-9 uker. Jeg har kommet til uke 4. Har en pause nå, men skal starte opp igjen etter ferien. Jeg er også på vei ned i vekt, og merker at jogging hjelper på nedgangen, men jeg blir ikke noe strammere av det. Tvert i mot. Så her må det startes med styrketrening også. Gått ned 10 kg på ett halvt år så det er ikke så mye, men jeg ser egentlig ikke før nå at jeg har blitt en del slappere i fisken. Uansett er all trening godt for helsa og jeg har lyst til å være en av de som bare kan ta på seg joggesko og løpe en tur. Det virker så enkelt! Men det er langt dit enda Man kan ikke stramme opp hud, det finnes ingen slike øvelser. Anonymkode: d296d...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Del Skrevet 1. august Løping krever at du gjør styrke og stabilitetsøvelser i tillegg, for å unngå feilbelastning og skader. Start forsiktig og etter form og følelse, ikke etter klokka eller displayet på mølla. 😀 Anonymkode: 38576...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Del Skrevet 1. august Google styrketrening hjemme, så finner du mange gode videoer. De selger veldig billige vekter på biltema. Selvfølgelig hjelper det med 10 min på mølla, men med tanke på at du går ned i vekt av wegovy, ville jeg heller fokusert på styrke. (som også bidrar til vektreduksjon) evt et par styrkeøvelser før du går på mølla. Økt muskelmasse øker forbrenningen din. Og så føles det så godt å ha en fast og sterk kropp. Anonymkode: 263d9...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 2. august #16 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Man kan ikke stramme opp hud, det finnes ingen slike øvelser. Anonymkode: d296d...30f Nei, det skjønner jeg, men jeg vet også at kroppen ser strammere ut med mer muskler. Uansett har kroppen godt av styrketrening også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå