AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #21 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 10.54): Det var intet galt med denne beskjeden. Ts er en gjenganger og har stilt samme spørsmål flere ganger i år. Alltid med de samme unnskyldningene og alltid med de samme kommentarene tilbake. Anonymkode: 3f91e...3f6 Ekspander AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 10.58): Her bekrefter du det samme som i dine andre tråder i sommer. Jeg tror du både vet og skjønner, men nekter å innrømme din egen skyld i alt sammen. La henne være og slutt med å overtenke på dette. Move on! Anonymkode: 3f91e...3f6 Ekspander Aha, nå kjenner jeg deg igjen, du skriver på samme måte til flere her inne du. Og du får beskjed om å skjerpe deg, men du tror du er all viten og at du kan herse med folk på denne slemme måten🙄 Du har en guffen måte å skrive på, og eier nok ikke empati. Ts, bare la denne brukerens kommentarer prelle av❤️ Anonymkode: fe1f7...35b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #22 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 10.54): Det var intet galt med denne beskjeden. Ts er en gjenganger og har stilt samme spørsmål flere ganger i år. Alltid med de samme unnskyldningene og alltid med de samme kommentarene tilbake. Anonymkode: 3f91e...3f6 Ekspander AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 10.58): Her bekrefter du det samme som i dine andre tråder i sommer. Jeg tror du både vet og skjønner, men nekter å innrømme din egen skyld i alt sammen. La henne være og slutt med å overtenke på dette. Move on! Anonymkode: 3f91e...3f6 Ekspander Hva snakker du om? Jeg har ikke opprettet tråd om dette før siden det ikke er før den siste måneden at ting har forandret seg mellom oss. Du virker ikke helt god, unnskyld at jeg sier det. Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #23 Del Skrevet 30. juli 2024 Lawyam skrev (På 30.7.2024 den 9.39): Ingenting galt i prøve her, det kan jo hende du får noen tips som du kan tenke over, men bare vær obs på at ingen bør ta det på alvor, men kanskje best av alt spør henne vel? En venninne bør jo kunne svare. Du kan jo bare spørre, eller si; 'jeg håper du sier i fra, at du vet du kan det, hvis du blir irritert for noe ved meg at du kan bare spørre eller si ifra. Jeg kan jo være litt irriterende og selv i gode vennskap kan man jo kjenne på frustrasjon, bare si i fra; jeg tåler det og håper jeg kan spørre deg hvis det er noe også. Ikke noe nå altså...' for å se om hun benytter anledningen til utslipp... Kanskje hun bare har en periode hvor hun er litt lei seg? Kanskje du skulle spørre om noe er galt fordi du føler hun virker litt distre for tiden? Det er jo flere måter å spørre på om du ikke tør å spørre direkte. Ekspander Takk for konkrete forslag, jeg skal snakke med henne igjen. Vi har kontakt og skriver, men samtidig er det som om det har kommet en avstand, selv om vi egentlig har nær kontakt. Jeg har spør om det går bra, og hun svarer alltid ja. Men kanskje hun trenger en direkte sånn mulighet om det er noe. Hvis det er noe jeg har gjort, sier hun det ikke selv, hun avslutter nesten alltid samtaler med at hun savner meg og er glad i meg, feks. Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. juli 2024 #24 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 13.12): Takk for konkrete forslag, jeg skal snakke med henne igjen. Vi har kontakt og skriver, men samtidig er det som om det har kommet en avstand, selv om vi egentlig har nær kontakt. Jeg har spør om det går bra, og hun svarer alltid ja. Men kanskje hun trenger en direkte sånn mulighet om det er noe. Hvis det er noe jeg har gjort, sier hun det ikke selv, hun avslutter nesten alltid samtaler med at hun savner meg og er glad i meg, feks. Anonymkode: 67898...bc7 Ekspander Da er sikkert alt i orden, kanskje det er du som er litt følsom for tiden og det er ikke alltid det er like mye å snakke om heller og man er jo ikke alltid like på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #25 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.05): Aha, nå kjenner jeg deg igjen, du skriver på samme måte til flere her inne du. Og du får beskjed om å skjerpe deg, men du tror du er all viten og at du kan herse med folk på denne slemme måten🙄 Du har en guffen måte å skrive på, og eier nok ikke empati. Ts, bare la denne brukerens kommentarer prelle av❤️ Anonymkode: fe1f7...35b Ekspander Dette er første tråden jeg har skrevet i på mange måneder. Derimot leser jeg ofte på KG og får dermed med meg litt av hvert. Dette er et underforum for folk med evner, og de har jeg. Jeg bruker ikke kort, trenger ikke navn og jeg treffer spikeren. At noen føler seg så truffet pga fakta at de må bruke hersketeknikker sier mer om dem enn meg. Anonymkode: 3f91e...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #26 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 19.25): Dette er første tråden jeg har skrevet i på mange måneder. Derimot leser jeg ofte på KG og får dermed med meg litt av hvert. Dette er et underforum for folk med evner, og de har jeg. Jeg bruker ikke kort, trenger ikke navn og jeg treffer spikeren. At noen føler seg så truffet pga fakta at de må bruke hersketeknikker sier mer om dem enn meg. Anonymkode: 3f91e...3f6 Ekspander Jeg leser en god del her inne jeg også, og kjenner igjen skrivestilen din og måten å uttrykke deg på. Du opphøyer deg selv, og tråkker på andre, og slenger rundt deg med spydigheter. Har man klarsynte evner, så bør man lære seg å bruke dem på en god måte. Evnene skal hjelpe deg med å hjelpe andre, men sånn som du holder på, gjør du alt annet enn å hjelpe. Også har du ingen selvinnsikt, så dette forstår du ikke, selv om folk gang på gang prøver å fortelle deg det. Anonymkode: fe1f7...35b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #27 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 19.36): Jeg leser en god del her inne jeg også, og kjenner igjen skrivestilen din og måten å uttrykke deg på. Du opphøyer deg selv, og tråkker på andre, og slenger rundt deg med spydigheter. Har man klarsynte evner, så bør man lære seg å bruke dem på en god måte. Evnene skal hjelpe deg med å hjelpe andre, men sånn som du holder på, gjør du alt annet enn å hjelpe. Også har du ingen selvinnsikt, så dette forstår du ikke, selv om folk gang på gang prøver å fortelle deg det. Anonymkode: fe1f7...35b Ekspander - og jeg må legge til noe viktig; ingen med klarsynte evner har fasiten og vet alt. Litt ydmykhet hadde kledd deg. Anonymkode: fe1f7...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #28 Del Skrevet 15. september 2024 Tenkte å komme med en oppdatering, plutselig sluttet hun å svare meg og ra kontakt. Samtidig avslørte hun at hun har ny kjæreste og bor mer hos ham enn hjemme, jeg ser oppdateringne hun poster men vi har ikke snakket sammen siden midten av august. Klassisk tilfelle av jente møter gutt og glemmer alt annet. Ts Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå