AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Del Skrevet 29. juli 2024 Trenger ikke å være et dypt legg, bare om det kommer opp noe. Takk på forhånd. Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trenger ikke å være et dypt legg, bare om det kommer opp noe. Takk på forhånd. Anonymkode: 67898...bc7 Sjalusi va det første som kom opp hos meg nå🥹 Anonymkode: 918c5...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg fikk misunnelse og uenighet Anonymkode: bb387...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Del Skrevet 29. juli 2024 Den hengte mann er ikke et hyggelig kort. Kortet symboliserer for de fleste ofre, ydmykelse, utnytting, og som gjorde syndebukk. Noen ganger kortet betyr at ingenting vil skje og at alt stopper på i livet, noe som fører til en følelse av stagnasjon og helplessness. Når Den hengte mann kommer opp, de har vært utsatt for andres feilaktige oppfatninger. I de fleste tilfeller, kan det ikke gjøre noe om det. Det eneste vi kan gjøre er å fortelle går og i dag er å godta sin situasjon. Snart, et perspektiv som tar plass. Generell tolkning - Kortet er for prøvelser og ofre, men det er også for prediksjon og intuisjon. Alle symboler sammen for å lage en representasjon av visdom og persepsjon. Visdom i sammenheng med vanskelige prøver. Jobb - på jobben, ting fortsatt. Kanskje du er feilaktig anklaget for noe som du ikke har gjort. En følelse av stagnasjon blir bekreftet. Kjærlighet- kortet betyr at ingenting skjer. Kanskje er du til og med benyttes til sin partner, eller til og med dårlig rykte er en barriere for deg å finne en partner. Finans - På det økonomiske området, er det hengt opp for en periode på venting. Anonymkode: bb387...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sjalusi va det første som kom opp hos meg nå🥹 Anonymkode: 918c5...b23 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg fikk misunnelse og uenighet Anonymkode: bb387...3f0 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den hengte mann er ikke et hyggelig kort. Kortet symboliserer for de fleste ofre, ydmykelse, utnytting, og som gjorde syndebukk. Noen ganger kortet betyr at ingenting vil skje og at alt stopper på i livet, noe som fører til en følelse av stagnasjon og helplessness. Når Den hengte mann kommer opp, de har vært utsatt for andres feilaktige oppfatninger. I de fleste tilfeller, kan det ikke gjøre noe om det. Det eneste vi kan gjøre er å fortelle går og i dag er å godta sin situasjon. Snart, et perspektiv som tar plass. Generell tolkning - Kortet er for prøvelser og ofre, men det er også for prediksjon og intuisjon. Alle symboler sammen for å lage en representasjon av visdom og persepsjon. Visdom i sammenheng med vanskelige prøver. Jobb - på jobben, ting fortsatt. Kanskje du er feilaktig anklaget for noe som du ikke har gjort. En følelse av stagnasjon blir bekreftet. Kjærlighet- kortet betyr at ingenting skjer. Kanskje er du til og med benyttes til sin partner, eller til og med dårlig rykte er en barriere for deg å finne en partner. Finans - På det økonomiske området, er det hengt opp for en periode på venting. Anonymkode: bb387...3f0 Takk, sjalusi, jeg tror ikke det er fra min side, jeg unner henne alt hun har, håper jeg. Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 (endret) Jeg sliter virkelig når jeg ser hvor lite folk tenker gjennom hva de leser eller hører. Kortforklaringer..... Hva er det? Betyr kortet liksom det som står listet opp? Nei! NEI! N-E-I! Neeeeeeiiii! Kortet 'den hengte mann' hva viser bildet? Hva betyr det å henge opp/ned bundet på hender og føtter? Det betyr at mannen henger - er i en fastlåst situasjon og ikke kan gjøre noe for øyeblikket? Gjør det ikke det? Viser bildet at han er sjalu? Misunnelig? Dårlig rykte eller annet som står beskrevet under de forskjellige temaene? Det kan være derfor han henger, men det kan vel være tusenet av andre årsaker til det, som ikke er beskrevet i en kortforklaring. De forklarer jo bare i hvilke sitiasjoner man kan finne på å havne i en slik situasjon og har ingen verdens ting å gjøre med kortet. Det er så logisk. Hvis noen vil finne ut hvorfor noen er i den situasjonen må man finne et kort som forklarer hvorfor da, man ser vel ikke på kortforklaringer. De skal bare hjelpe tolkeren å forstå symbolet og ikke noe mer! Hvis døden kom opp, så forstår de fleste det betyr at noe er kommet til ende. Så kan man begynne å lese forklaringer og så leser man at i kjærlighetsspørsmål for eksempel så kan det være at en ny kjærlighet kommer inn....neeeei. En ende på noe betyr ikke at nye dører auromatisk åpner seg eller noe slikt, det kan det, men kortet forteller ikke det. Det sier noe (kortene foran) avsluttes (døden). Hva som så skjer (nytt kort, takk). Solen; hva gjør den. Den belyser noe, den varmer noe, den lyser opp osv. Det som kommer på kortforklaringene er irrelevante opplysninger i saken hvor noen spør. De prøver å forklare i hvilke sammenhenger Solen, eller andre kort kan komme opp slik at de som legger kortene kan forstå hva symbolet betyr. Det forteller ikke hva som skjer slik at det skal holde å lære seg kortforklaringer og trekke et kort og så voila ser man hva som står at det går godt f.eks... Nei, flere kort må til for å se hva solas inntreden betyr og som oftest betyr det bare at den belyser en sak eller at man er i en god periode, men det kan like fullt bety at man får øyne opp for noe dårlig eller at noe dårlig skjer. En sol etter et dårlig kort kan bety at man får vite noe f.eks, oppklaring. En sol og noe dårlig etterpå kan bety at noe ødela for sola, osv. Men du ser ikke det iben kortforklaring! At tolkeren tror det holder ikke mål. Kortet betyr ikke det! Svaret den hengte mann betyr at du ikke vet hva du skal foreta deg...en situasjon som er fastlåst. Hvorfor lurte du på, du har fått et svar som bare forteller deg et ekko av din situasjon. Ikke mer. Trekkeren trakk en bekreftelse av at du ikke vet....du spør oss og får til svar: du vet ikke hva du skal gjøre...og svaret; du vet ikke hva du skal gjøre. Du henger i løse luften og trekkeren trakk; ja, det gjør du! Håper du skjønner hva jeg sier, fordi jeg er kjempeirritert over hvor naive folk er og lite imponert over kunnskapene i å spå. Det må legges kort på deg hvor vi finner ut hvorfor du spør...og ikke at du spør...og vi må finne ut hva du tror osv Så må det trekkes på hva din venninne tenker omkring deg.... To svar. Så må spådamen se etter om det er det du tror eller om det ikke er. Hva er det vet ikke du. Du tror, mistenket osv, hun vet (eller tror, mistenker, misliker ( som deg). Hvordan løses det? At du vet hvordan hun tenker. Fordi da forstår du! Ikke en eneste kan svare på det her. Hvem har du i tankene da, hvis jeg skal spørre henne du tenker på, hva om du tenker på en mann eller noen andre i øyeblikket, en kjøttkake, eller noen du leser om her på KG i øyeblikket...hvordan ser jeg venninna di...? Hvem er du? Det går tildels an å lese deg, men skifter anonymkodene slik at andre kan ha hatt de også? Likegyldig, men hvis jeg skulle lese venninna di gjennom deg vil det bety at vi er like langt fra en sannhet hvis du tenker feil. Hvis du tenker feil kan jeg bekrefte din venninne kan være alt mulig du tror eller er redd for, men hun er jo ikke noe mer enn det jeg ville sett hvis jeg heller fikk anledning til å se på henne. Som du ikke gir oss. Den hengte mann leste ikke venninna di - at hun hang - men deg. Ikke begge to, det er tøvete. Men om noen insisterer at de legger på noen de ikke vet hvem er så er det ikke kortene som er kloke, men leseren som er idiot og ikke skjønner at nå la du ut et kort fordi du valgte å trekke det og ikke fordi du leser noen... Hun kan være misunnelig selv om du ikke tror det, men du har sikkert rett i at hun ikke er det, men det er hvertfall ikke kommet frem i kort og du er like langt. Jeg kan finne det ut hvis jeg får navnet hennes og ditt. Ellers er det ren gambling og humbug og tøv. Endret 29. juli 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Del Skrevet 29. juli 2024 Du har gjort henne dypt urett og det vet du. La henne være og jobb med deg selv. Sjalusien andre nevner lenger oppe er fra deg. Du er misunnelig fordi hun har evner du ikke har. Misunnelig fordi hun er en slik person du aldri kan bli. Hun har integritet og selvrespekt. Mens du kopierer andre og har en ødeleggende adferd der du ødelegger andre mennesker. Det er noe du aldri vil innrømme for andre. Jeg vet at du ikke vil like denne beskjeden. Men husk! Du spurte! Anonymkode: 3f91e...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 29. juli 2024 #8 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk, sjalusi, jeg tror ikke det er fra min side, jeg unner henne alt hun har, håper jeg. Anonymkode: 67898...bc7 Fikk opp at hun e sjalu og ikke du ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2024 #9 Del Skrevet 29. juli 2024 (endret) Ts! De kan ikke lese deg! Det er ingenting her som tilsier at noen utfra det du skriver går an å tolke deg slik at du har skyld. Du har ikke gitt fra deg noe som kan føre deg inn i en cold-reading engang. Løs forestillingsevne.. Ikke bry deg! Før du vet hvor evt feil ligger hvertfall og jeg tror deg, ikke misunnelse hverken fra din eller hennes side. Hvis noen kan spå slenger de ikke ut et kort med kortforklaringer og noe som kortet ikke kan bety i tillegg. Forstå det, slik at vennskapet ikke ødelegges ved at noen sitter her og ikke har peil svarer deg!!!! Endret 29. juli 2024 av Lawyam 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #10 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du har gjort henne dypt urett og det vet du. La henne være og jobb med deg selv. Sjalusien andre nevner lenger oppe er fra deg. Du er misunnelig fordi hun har evner du ikke har. Misunnelig fordi hun er en slik person du aldri kan bli. Hun har integritet og selvrespekt. Mens du kopierer andre og har en ødeleggende adferd der du ødelegger andre mennesker. Det er noe du aldri vil innrømme for andre. Jeg vet at du ikke vil like denne beskjeden. Men husk! Du spurte! Anonymkode: 3f91e...3f6 Dummeste jeg har hørt! Man leverer ikke et budskap på denne måten! Skam deg! Anonymkode: fe1f7...35b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. juli 2024 #11 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Trenger ikke å være et dypt legg, bare om det kommer opp noe. Takk på forhånd. Anonymkode: 67898...bc7 Jeg fikk nettopp opp at de eneste i verden som har "evner" til å vite noe som helst om forholdet mellom deg og kjæresten er nettopp dere to.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #12 Del Skrevet 29. juli 2024 Har du følelser for venninnen din? Anonymkode: 4f6f9...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #13 Del Skrevet 30. juli 2024 Lawyam skrev (7 timer siden): Jeg sliter virkelig når jeg ser hvor lite folk tenker gjennom hva de leser eller hører. Kortforklaringer..... Hva er det? Betyr kortet liksom det som står listet opp? Nei! NEI! N-E-I! Neeeeeeiiii! Kortet 'den hengte mann' hva viser bildet? Hva betyr det å henge opp/ned bundet på hender og føtter? Det betyr at mannen henger - er i en fastlåst situasjon og ikke kan gjøre noe for øyeblikket? Gjør det ikke det? Viser bildet at han er sjalu? Misunnelig? Dårlig rykte eller annet som står beskrevet under de forskjellige temaene? Det kan være derfor han henger, men det kan vel være tusenet av andre årsaker til det, som ikke er beskrevet i en kortforklaring. De forklarer jo bare i hvilke sitiasjoner man kan finne på å havne i en slik situasjon og har ingen verdens ting å gjøre med kortet. Det er så logisk. Hvis noen vil finne ut hvorfor noen er i den situasjonen må man finne et kort som forklarer hvorfor da, man ser vel ikke på kortforklaringer. De skal bare hjelpe tolkeren å forstå symbolet og ikke noe mer! Hvis døden kom opp, så forstår de fleste det betyr at noe er kommet til ende. Så kan man begynne å lese forklaringer og så leser man at i kjærlighetsspørsmål for eksempel så kan det være at en ny kjærlighet kommer inn....neeeei. En ende på noe betyr ikke at nye dører auromatisk åpner seg eller noe slikt, det kan det, men kortet forteller ikke det. Det sier noe (kortene foran) avsluttes (døden). Hva som så skjer (nytt kort, takk). Solen; hva gjør den. Den belyser noe, den varmer noe, den lyser opp osv. Det som kommer på kortforklaringene er irrelevante opplysninger i saken hvor noen spør. De prøver å forklare i hvilke sammenhenger Solen, eller andre kort kan komme opp slik at de som legger kortene kan forstå hva symbolet betyr. Det forteller ikke hva som skjer slik at det skal holde å lære seg kortforklaringer og trekke et kort og så voila ser man hva som står at det går godt f.eks... Nei, flere kort må til for å se hva solas inntreden betyr og som oftest betyr det bare at den belyser en sak eller at man er i en god periode, men det kan like fullt bety at man får øyne opp for noe dårlig eller at noe dårlig skjer. En sol etter et dårlig kort kan bety at man får vite noe f.eks, oppklaring. En sol og noe dårlig etterpå kan bety at noe ødela for sola, osv. Men du ser ikke det iben kortforklaring! At tolkeren tror det holder ikke mål. Kortet betyr ikke det! Svaret den hengte mann betyr at du ikke vet hva du skal foreta deg...en situasjon som er fastlåst. Hvorfor lurte du på, du har fått et svar som bare forteller deg et ekko av din situasjon. Ikke mer. Trekkeren trakk en bekreftelse av at du ikke vet....du spør oss og får til svar: du vet ikke hva du skal gjøre...og svaret; du vet ikke hva du skal gjøre. Du henger i løse luften og trekkeren trakk; ja, det gjør du! Håper du skjønner hva jeg sier, fordi jeg er kjempeirritert over hvor naive folk er og lite imponert over kunnskapene i å spå. Det må legges kort på deg hvor vi finner ut hvorfor du spør...og ikke at du spør...og vi må finne ut hva du tror osv Så må det trekkes på hva din venninne tenker omkring deg.... To svar. Så må spådamen se etter om det er det du tror eller om det ikke er. Hva er det vet ikke du. Du tror, mistenket osv, hun vet (eller tror, mistenker, misliker ( som deg). Hvordan løses det? At du vet hvordan hun tenker. Fordi da forstår du! Ikke en eneste kan svare på det her. Hvem har du i tankene da, hvis jeg skal spørre henne du tenker på, hva om du tenker på en mann eller noen andre i øyeblikket, en kjøttkake, eller noen du leser om her på KG i øyeblikket...hvordan ser jeg venninna di...? Hvem er du? Det går tildels an å lese deg, men skifter anonymkodene slik at andre kan ha hatt de også? Likegyldig, men hvis jeg skulle lese venninna di gjennom deg vil det bety at vi er like langt fra en sannhet hvis du tenker feil. Hvis du tenker feil kan jeg bekrefte din venninne kan være alt mulig du tror eller er redd for, men hun er jo ikke noe mer enn det jeg ville sett hvis jeg heller fikk anledning til å se på henne. Som du ikke gir oss. Den hengte mann leste ikke venninna di - at hun hang - men deg. Ikke begge to, det er tøvete. Men om noen insisterer at de legger på noen de ikke vet hvem er så er det ikke kortene som er kloke, men leseren som er idiot og ikke skjønner at nå la du ut et kort fordi du valgte å trekke det og ikke fordi du leser noen... Hun kan være misunnelig selv om du ikke tror det, men du har sikkert rett i at hun ikke er det, men det er hvertfall ikke kommet frem i kort og du er like langt. Jeg kan finne det ut hvis jeg får navnet hennes og ditt. Ellers er det ren gambling og humbug og tøv. Lawyam skrev (6 timer siden): Ts! De kan ikke lese deg! Det er ingenting her som tilsier at noen utfra det du skriver går an å tolke deg slik at du har skyld. Du har ikke gitt fra deg noe som kan føre deg inn i en cold-reading engang. Løs forestillingsevne.. Ikke bry deg! Før du vet hvor evt feil ligger hvertfall og jeg tror deg, ikke misunnelse hverken fra din eller hennes side. Hvis noen kan spå slenger de ikke ut et kort med kortforklaringer og noe som kortet ikke kan bety i tillegg. Forstå det, slik at vennskapet ikke ødelegges ved at noen sitter her og ikke har peil svarer deg!!!! Er så takknemlig for at du tok deg tid til å skrive alt dette, nå forstår jeg mye mer. Mente du at jeg kunne ta kontakt med deg privat eller var det bare for å understreke hva som trengs? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har gjort henne dypt urett og det vet du. La henne være og jobb med deg selv. Sjalusien andre nevner lenger oppe er fra deg. Du er misunnelig fordi hun har evner du ikke har. Misunnelig fordi hun er en slik person du aldri kan bli. Hun har integritet og selvrespekt. Mens du kopierer andre og har en ødeleggende adferd der du ødelegger andre mennesker. Det er noe du aldri vil innrømme for andre. Jeg vet at du ikke vil like denne beskjeden. Men husk! Du spurte! Anonymkode: 3f91e...3f6 Man er allerede litt desperat og emosjonell når man søker hjelp via mennesker som kan spå, hadde det ikke vært for forklaringene og støtten fra lawyam brukeren hadde jeg nok fått en støkk av å lese dette, men det jeg kan si deg er at ingen har gjort noen urett og da velger jeg å ikke tro på det andre du kommer med om meg heller. Du bruker en dårlig unnskyldning for å få det slemme peonget ditt gjennom, at jeg spurte jo tross alt. Du bør jobbe litt med deg selv, som føler for å snakke slik til andre. Nonish91 skrev (6 timer siden): Fikk opp at hun e sjalu og ikke du ❤️ Takk, jeg ser ingen grunn til at det skal være slik, mener ikke at du tar feil, bare at jeg trodde ikke jeg hadde noe hun ønsket eller ville ha på den måten. TomSawyer skrev (6 timer siden): Jeg fikk nettopp opp at de eneste i verden som har "evner" til å vite noe som helst om forholdet mellom deg og kjæresten er nettopp dere to.. Du må jobbe litt mer med evnene dine, vi er ikke kjærester ☺️ men jeg skjønner. Vi snakker og har kontakt, men på en måte ikke, og jeg skjønner ikke hva som er under det. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du følelser for venninnen din? Anonymkode: 4f6f9...75a Ja, men ikke romantiske. Jeg er veldig glad i henne som venn. Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. juli 2024 #14 Del Skrevet 30. juli 2024 Nei, det var for å understreke siden det så åpenbart er så lett for folk å tro på noe folk skriver og sier. Så vet de ikke at å 'se for seg ting' ikke nødvendigvis betyr at noen er klarsynte, for du ser jo for deg hva som kan skje eller hvorfor du også, alle gjør jo det. Kanskje du har rett eller ikke, men når noen tror de kan spå straks de får en følelse så hjelp. Så kan det også være en ide om at det tar tid å lære seg å spå, og at det ikke er nok å trekke et kort og lime inn en masse forklaringer på hva kortet kan bety - i sammenheng med andre kort...Det har de heller ikke forstått...????!!!! Det er så typisk, og hadde du tenkt selv at hun eller du var misunnelig nå så hadde du potensielt fått feil inntrykk av henne eller trodd du ble spådd av en klarsynt. Potensiell hjelp til ødelagt vennskap.... I det tilfellet du trodde fordi det rimte med dine tanker kunne du kunne risikert å bli ført uti helt ville veier ved å kanskje spørre om kjæreste også og fått beskjed om at som du er redd for er han utro liksom. Det er jo en grusom tanke hva slikt tullespåing kan føre til. Hvis du tenker deg om; hvem kan ikke ttekke et kort og lese hva som står på det. Aldri livet om noen kunne klage på noen spådamer eller stillt spørsmål om det fungerer hvis det var alt som skulle til. Jeg synes bare det er så trist at folk ikke tenker seg om og at de ikke engang kan klare å få lest at tarot ikke forutsier fremtiden engang, hvis de har slått opp i en bok noensinne. Bare sjekk selv. Jeg ønsker bare ikke at dere skal bli lurt eller skremt av noen som aldri burde uttalt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. juli 2024 #15 Del Skrevet 30. juli 2024 Trekke kort og lese hva som står om det skulle det stå. Fikk ikke til å endre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #16 Del Skrevet 30. juli 2024 Lawyam skrev (2 timer siden): Nei, det var for å understreke siden det så åpenbart er så lett for folk å tro på noe folk skriver og sier. Så vet de ikke at å 'se for seg ting' ikke nødvendigvis betyr at noen er klarsynte, for du ser jo for deg hva som kan skje eller hvorfor du også, alle gjør jo det. Kanskje du har rett eller ikke, men når noen tror de kan spå straks de får en følelse så hjelp. Så kan det også være en ide om at det tar tid å lære seg å spå, og at det ikke er nok å trekke et kort og lime inn en masse forklaringer på hva kortet kan bety - i sammenheng med andre kort...Det har de heller ikke forstått...????!!!! Det er så typisk, og hadde du tenkt selv at hun eller du var misunnelig nå så hadde du potensielt fått feil inntrykk av henne eller trodd du ble spådd av en klarsynt. Potensiell hjelp til ødelagt vennskap.... I det tilfellet du trodde fordi det rimte med dine tanker kunne du kunne risikert å bli ført uti helt ville veier ved å kanskje spørre om kjæreste også og fått beskjed om at som du er redd for er han utro liksom. Det er jo en grusom tanke hva slikt tullespåing kan føre til. Hvis du tenker deg om; hvem kan ikke ttekke et kort og lese hva som står på det. Aldri livet om noen kunne klage på noen spådamer eller stillt spørsmål om det fungerer hvis det var alt som skulle til. Jeg synes bare det er så trist at folk ikke tenker seg om og at de ikke engang kan klare å få lest at tarot ikke forutsier fremtiden engang, hvis de har slått opp i en bok noensinne. Bare sjekk selv. Jeg ønsker bare ikke at dere skal bli lurt eller skremt av noen som aldri burde uttalt seg. Ja det gir mening, takk for at du er her og opplyser om det. Jeg får gi det tid og se, med henne altså, jeg er redd for å miste henne men føler vi glir fra hverandre. Det var et desperat forsøk å prøve her. Anonymkode: 67898...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. juli 2024 #17 Del Skrevet 30. juli 2024 (endret) Ingenting galt i prøve her, det kan jo hende du får noen tips som du kan tenke over, men bare vær obs på at ingen bør ta det på alvor, men kanskje best av alt spør henne vel? En venninne bør jo kunne svare. Du kan jo bare spørre, eller si; 'jeg håper du sier i fra, at du vet du kan det, hvis du blir irritert for noe ved meg at du kan bare spørre eller si ifra. Jeg kan jo være litt irriterende og selv i gode vennskap kan man jo kjenne på frustrasjon, bare si i fra; jeg tåler det og håper jeg kan spørre deg hvis det er noe også. Ikke noe nå altså...' for å se om hun benytter anledningen til utslipp... Kanskje hun bare har en periode hvor hun er litt lei seg? Kanskje du skulle spørre om noe er galt fordi du føler hun virker litt distre for tiden? Det er jo flere måter å spørre på om du ikke tør å spørre direkte. Endret 30. juli 2024 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #18 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dummeste jeg har hørt! Man leverer ikke et budskap på denne måten! Skam deg! Anonymkode: fe1f7...35b Det var intet galt med denne beskjeden. Ts er en gjenganger og har stilt samme spørsmål flere ganger i år. Alltid med de samme unnskyldningene og alltid med de samme kommentarene tilbake. Anonymkode: 3f91e...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #19 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi snakker og har kontakt, men på en måte ikke, og jeg skjønner ikke hva som er under det. Anonymkode: 67898...bc7 Her bekrefter du det samme som i dine andre tråder i sommer. Jeg tror du både vet og skjønner, men nekter å innrømme din egen skyld i alt sammen. La henne være og slutt med å overtenke på dette. Move on! Anonymkode: 3f91e...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. juli 2024 #20 Del Skrevet 30. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det var intet galt med denne beskjeden. Ts er en gjenganger og har stilt samme spørsmål flere ganger i år. Alltid med de samme unnskyldningene og alltid med de samme kommentarene tilbake. Anonymkode: 3f91e...3f6 Ikke mer enn to hvertfall, hvis samme person som skrev for en tid tilbake - Spør noen flere ganger har de vel ikke fått gode nok svar da, tenker nå jeg.... Endret 30. juli 2024 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå