AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Registrerer at både medlemmer i nær familie og diverse influensere har selvrealisering som hovedfokus når de har babyer og små barn. Det skal trenes så ofte som mulig, om ikke MER enn før barna kom til verden. Frisør skal besøkes like hyppig som før og negler skal fikses. Besteforeldre som gjerne selv er i full jobb må pent stille som barnepassere hverdag og helg. Snille som de er, stiller de opp og det utnyttes skamløst til det fulle. Skal noe gjøres i huset som oppussing eller annet må øvrig familie pent bidra, da mor og far velger å bruke fritiden på trening. Det er så egoistisk at jeg ikke har ord. Dere har frivillig satt barn til verden og det burde virkelig ikke være en overraskelse at de første årene med småbarn innebærer en unntakstilstand og at man må sette seg selv litt til side. Vær sammen med barna deres; småbarnstiden går fort. Skjerp dere! Anonymkode: 63aaf...72f 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Jeg er så heldig at ingen i min omgangskrets oppfører seg fullt så ille som du beskriver. Her er det heller mer snakk om småbarnsforeldre som sliter seg ut fysisk og psykisk og sårt trenger litt avlastning innimellom for å hvile, sove, eller en liten tur ut sammen med partneren sin. Hvis noen faktisk oppfører seg slik du beskriver, kan du godt bare kjefte ivei! 😁 Men da håper jeg du kjenner hele situasjonen godt først så du har et godt bilde av alt som skjer. Anonymkode: 4f023...b01 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Er du besteforelderen? Hvis ikke kan du ikke uttale deg på om de blir "utnyttet" eller ikke. De har jo tross alt levd i 50+ år og burde fint klare å si nei hvis det er nødvendig. Tipper de fleste foreldre ønsker at barna skal kunne ta vare på seg selv, som å trene, selv under småbarnstiden. Anonymkode: 71f07...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Jeg er bestemor og elsker å passe barnebarn. Det er ikke noe jeg MÅ, men noe jeg ønsker. Det er vel ikke så veldig mange som lever som influensere. De fleste er travle småbarnsforeldre med vanlige jobber. Anonymkode: 66aff...11e 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Skrevet 29. juli 2024 Kjenner du mange småbarnsforeldre som er sånn? Jeg kjenner heldigvis ingen. Anonymkode: bc6de...c21 1
Gjest issoras Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner du mange småbarnsforeldre som er sånn? Jeg kjenner heldigvis ingen. Anonymkode: bc6de...c21 Ikke jeg heller. Det man ser blant influensere er jo overhodet ikke normalen...
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Registrerer at både medlemmer i nær familie og diverse influensere har selvrealisering som hovedfokus når de har babyer og små barn. Det skal trenes så ofte som mulig, om ikke MER enn før barna kom til verden. Frisør skal besøkes like hyppig som før og negler skal fikses. Besteforeldre som gjerne selv er i full jobb må pent stille som barnepassere hverdag og helg. Snille som de er, stiller de opp og det utnyttes skamløst til det fulle. Skal noe gjøres i huset som oppussing eller annet må øvrig familie pent bidra, da mor og far velger å bruke fritiden på trening. Det er så egoistisk at jeg ikke har ord. Dere har frivillig satt barn til verden og det burde virkelig ikke være en overraskelse at de første årene med småbarn innebærer en unntakstilstand og at man må sette seg selv litt til side. Vær sammen med barna deres; småbarnstiden går fort. Skjerp dere! Anonymkode: 63aaf...72f Hvorfor skal man slutte med dette selv om man får barn? Men velger man å få barn og kanskje fler, er det dems ansvar. Og kan ikke forvente at andre skal avlaste dem. All avlastning er en bonus man ikke må ta for gitt. Anonymkode: 8a895...ce1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 Har du sagt ifra til de det gjelder? Anonymkode: 29609...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå