AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Innså at det er snart ett år siden jeg og kjæresten begynte å snakke om å flytte sammen. Jeg har sent hundrevis av leiligheter og tatt initiativ til visning. Vi har nesten vært sammen i ti år... Bodd sammen tidligere men bodd fra hverandre pga. jobb her og der. Jeg er lei av å få spørsmål av hva planene mine er, om jeg fortsatt har leiligheten, osvosv., for nå har jeg gått i ett år og tenkt "vi skal flytte sammen". Men det skjer jo ikke! Jeg orker ikke leve sånn! Jeg skal gjøre det slutt, men har aldri gjort det før. Føler det aldri passer, klarer ikke si ordene, men det er det eneste jeg tenker på. Hvordan skal jeg klare det? Anonymkode: 5027a...9bc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Hvis du vil gjøre det slutt er det nok bra dere ikke er samboere! Anonymkode: fdfa9...7b4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du vil gjøre det slutt er det nok bra dere ikke er samboere! Anonymkode: fdfa9...7b4 Jeg elsker vedkommende inderlig mye, men orker ikke å leve i limbo for alltid. Hadde h*n ment at hn vil flytte sammen hadde det skjedd, tenker jeg. Anonymkode: 5027a...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Er jeg urimelig som tenker det? Anonymkode: 5027a...9bc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Innså at det er snart ett år siden jeg og kjæresten begynte å snakke om å flytte sammen. Jeg har sent hundrevis av leiligheter og tatt initiativ til visning. Vi har nesten vært sammen i ti år... Bodd sammen tidligere men bodd fra hverandre pga. jobb her og der. Jeg er lei av å få spørsmål av hva planene mine er, om jeg fortsatt har leiligheten, osvosv., for nå har jeg gått i ett år og tenkt "vi skal flytte sammen". Men det skjer jo ikke! Jeg orker ikke leve sånn! Jeg skal gjøre det slutt, men har aldri gjort det før. Føler det aldri passer, klarer ikke si ordene, men det er det eneste jeg tenker på. Hvordan skal jeg klare det? Anonymkode: 5027a...9bc Hvis dere har vært sammen i ti år, og dere ikke engang klarer å flytte sammen, så ville jeg nok gjort det slutt ja. Du sier enkelt og greit: Siden du tydeligvis ikke ønsker å flytte sammen med meg, har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil være sammen med deg lengre. Orker ikke folk som trenerer store valg i mange måneder, kanskje år. Så da er vi ferdige. Anonymkode: ed939...75d 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 Hva med å fortsette å være særboere? Det er da ikke noe i veien for dette? Her må dere kommunisere, tenker jeg. Er det kun aktuelt for deg å være sammen hvis dere bor sammen? Eller er det den uavklarte situasjonen som gjør at du vil slå opp i frustrasjon? Vil kjæresten din egentlig flytte sammen? Anonymkode: e3cf8...7af
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 Du må jo innerst inne vite den egentlige grunnen til at partneren din ikke prioriterer kjøp av felles bolig ? Anonymkode: 5f066...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg elsker vedkommende inderlig mye, men orker ikke å leve i limbo for alltid. Hadde h*n ment at hn vil flytte sammen hadde det skjedd, tenker jeg. Anonymkode: 5027a...9bc Kanskje kjæresten tenker det samme om deg? Å flytte sammen og kjøpe leilighet er jo ikke noe som bare skjer. Anonymkode: fe22d...e6f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #9 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med å fortsette å være særboere? Det er da ikke noe i veien for dette? Her må dere kommunisere, tenker jeg. Er det kun aktuelt for deg å være sammen hvis dere bor sammen? Eller er det den uavklarte situasjonen som gjør at du vil slå opp i frustrasjon? Vil kjæresten din egentlig flytte sammen? Anonymkode: e3cf8...7af Fordi jeg er på et stadie hvor enten så blir jeg der jeg er (hadde bestemt meg for å flytte for kjæresten min sin skyld), eller så flytter vi sammen. Det er 6t fra der h*n bor nå. Men i stedet bor vi sammen hos mine foreldre og det går ikke. Jeg har ikke mulighet til å flytte alene til det området han vil bo pga. høye bopriser, og ønsker ikke å fortsette i et langdistanseforhold. Anonymkode: 5027a...9bc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #10 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje kjæresten tenker det samme om deg? Å flytte sammen og kjøpe leilighet er jo ikke noe som bare skjer. Anonymkode: fe22d...e6f Vi kan enten leie eller kjøpe, jeg tenker leie er mest hensiktsmessig, men åpen for kjøp også. Jeg har sendt hundrevis av aktuelle leiligheter, brukt mye tid på å finne. Han har ikke blitt med på en eneste visning. Anonymkode: 5027a...9bc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #11 Skrevet 29. juli 2024 Hvis dere ser på leiligheter hva er det som hindrer dere i å flytte i noen av dem? Anonymkode: a90e9...5b6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #12 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis dere ser på leiligheter hva er det som hindrer dere i å flytte i noen av dem? Anonymkode: a90e9...5b6 JEG ser på leiligheter, sender de til h*n, men er alltid noe. Eller bare gidder/orker ikke, men gidder mye annet... Anonymkode: 5027a...9bc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #13 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Innså at det er snart ett år siden jeg og kjæresten begynte å snakke om å flytte sammen. Jeg har sent hundrevis av leiligheter og tatt initiativ til visning. Vi har nesten vært sammen i ti år... Bodd sammen tidligere men bodd fra hverandre pga. jobb her og der. Jeg er lei av å få spørsmål av hva planene mine er, om jeg fortsatt har leiligheten, osvosv., for nå har jeg gått i ett år og tenkt "vi skal flytte sammen". Men det skjer jo ikke! Jeg orker ikke leve sånn! Jeg skal gjøre det slutt, men har aldri gjort det før. Føler det aldri passer, klarer ikke si ordene, men det er det eneste jeg tenker på. Hvordan skal jeg klare det? Anonymkode: 5027a...9bc Du gjør det slutt. Menn er enkle (antar at den som nøler, er en mann, så korriger meg gjerne hvis jeg tar feil). Du må se på hva de GJØR, ikke høre hva de SIER. En mann som VIL noe, kommer til å flytte fjell for å oppnå målet sitt. Menn flytter til andre land, bytter jobb og forlater familie for å være sammen med dama de elsker. De forsaker søvn, mat og andre ting for å oppnå karrieremål. De drar seg med 39 i feber på kompiskveld som har vært planlagt lenge. En mann som ikke gjør noe innsats for å oppnå et mål, anser ikke dette målet som viktig. Så enkelt er det. Anonymkode: adad5...505 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå