Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 (endret) Jeg lurer på om noen har det sånn? Møter du venner for å presentere deg selv, som et jag? Har du tilsynelatende alt i livet, men kjenner på en tomhet, fordi du har jaget mer enn å faktisk ønske det fra bunnen? Jakter du på mer hver dag, oppnå noe, være bedre, eller i alle fall ikke dårligere andre, det perspektivet hver dag? Det føles ikke som tidsfordriv? Jeg jobbet på en kafé en gang. Da husker jeg at det var en gammel dame som sa det til meg, at jeg skal huske på å ikke bli sånn. Jeg håper jeg aldri blir sånn. Jeg må jo ha inntekt, og hvis noen har hindret meg, må jeg jo ha erstatning for det, men ytre greier skal aldri bli et mål i seg selv her. Puhh, jeg blir helt oppslukt av KG, men dette var snarvisitten i sommer. Ut i livet! Endret 29. juli 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Ja. Jeg mangler ikke empati, men jeg vet at jeg har mindre av det enn andre. Jeg er litt følelsesmessig avstumpet. Føler ofte ikke dypt i det hele tatt, har problemer med å føle meg emosjonelt tilknyttet til folk og skape relasjoner. Jeg er aldri slem mot folk, men jeg bryr meg fint lite om folk sine følelser. Anonymkode: d0cab...a94
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Jeg tenker ofte at jeg burde leve mer, utnyttet mer. Men jeg har for mye empati om noe, slitsomt å skulle ta innover seg andres lidelse i stor grad. Anonymkode: 607fc...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå