AnonymBruker Skrevet 29. juli #21 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): har hett Karen i over 50 år og aldri opplevd det som et problem eller opplevd mobbing om det er dette du sikter til Anonymkode: 64a95...f32 Karen er et nydelig navn. Anonymkode: f16d7...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #22 Del Skrevet 29. juli Marin er også et navn Anonymkode: d8dba...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #23 Del Skrevet 30. juli Karin, eller Karin Maria. Anonymkode: 81328...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #24 Del Skrevet 30. juli Jeg synes begge er fine, synes også de fungerer i kombinasjon (Karin Maria). Anonymkode: 4d7b2...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #25 Del Skrevet 1. august Karin er så koslig Anonymkode: b9832...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #26 Del Skrevet 1. august Karin Maria høres jo fint ut da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. august #27 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.40): Hva med Kari Maria? Anonymkode: c97f0...aa0 Eller Karen? Mye finere enn Karin synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 15. august #28 Del Skrevet 15. august Liker Karin, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 15. august #29 Del Skrevet 15. august Synes Karin er klassisk og fint - og mer originalt enn Maria. Stemmer for Karine hvis dere tar en variant av navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15. august #30 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.25): Karin, etter min mormor. Eventuelt Maria etter oldemor. Har termin nå snart. Hva tenker andre om disse navnene? Anonymkode: 2e751...bc7 Bra navn, synes ikke du skal la deg affisere av denne Karen trenden. Akkurat i dag oppfatter jeg Maria som mer moden enn Karin. Veldig subjektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupetrell Skrevet 21. august #31 Del Skrevet 21. august Karin er kjempefint🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 21. august #32 Del Skrevet 21. august Karin er et flott navn. Karen også. Maria er helt ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå