Gå til innhold

Hva er din yndlingsstund i døgnet med hunden/kjæledyret ditt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvilken stund på dagen med kjæledyret ditt, setter du mest pris på? Bare for kosens skyld :) 

Selv har jeg en valp, og setter mest pris på dette:

- Når han vekker meg og er superglad når jeg også våkner, og den påfølgende kosestunden i senga. 

- Når vi går tur og han titter opp på meg og logrer.

- Når vi skal legge oss, og jeg merker at han kan alle rutinene: ut for å tisse (han), så rett inn på badet for å stelle meg, og så inn på soverommet. Han tar føringen hele veien. Da føler jeg liksom at vi er så takt med hverandre. 

... og noe som ikke skjer hver dag, men som også gjør meg så glad: Når han er med meg hit og dit, og jeg føler at vi virkelig er et team som hører sammen. 

Anonymkode: b1067...bc7

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg og mine tre katter tar en ettermiddagsdupp sammen på sofaen, alle tre kattene tett inntil meg. Noen skal ligge under pleddet, mens andre oppå pleddet. Tror det er deres favorittstund også, for de kommer løpende til når jeg legger meg ned.

Anonymkode: 34fc3...724

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg legger meg og katten kommer etter for å legge seg med meg. Hun har et rituale der hun liker å legge seg halvveis opp ved magen min, og så aker hun seg liksom litt oppover mot meg, og så er det knaing og kosing ❤️

Anonymkode: 2cb93...968

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

På morgenen  og kvelden

Morgenen med masse kos, gryntelyder, ikke travelt med å stå opp.bare kose 

På kvelden når han kan rutinene med å tisse, følge meg på badet, tannpussen på oss begge, føre an til soverommet, førstemann til senga, krangling om min pute, kosinga når vi har blitt enige.

Hannhund på ca 2 år

Anonymkode: 238f2...677

• Hjerte 5
Skrevet

På kvelden når vi begge er i sofaen og kobler av før leggetid. Er jeg heldig legger han seg ved siden av. Hund på snart tre år :)

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kveldsturene. De gir meg en pause fra hverdagsmaset og en anledning til å la tankene fly uten distraksjoner 😊 Hunden er gammel, så det går sakte, spesielt når det er varmt nå på sommeren, men det gjør ingenting 🥰

Anonymkode: 4593b...ffe

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Morgenen. Hun ligger alltid i armkroken når jeg våkner, så koser vi en liten halvtime før vi starter dagen 🥰

Anonymkode: 3d8a8...000

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

På morningen når jeg roper hunden opp i senga for morgenkos. Deilig å starte dagen slik sammen 🥰 

Anonymkode: 8cdeb...374

• Hjerte 3
Skrevet

Om morgenen når vi kan ligge utpå og han vil ha kos og sløve i senga. 

På jakt og han er i sitt ess, når samarbeidet fungerer, og han kommer og viser at han er kry av seg selv. 

• Hjerte 2
Skrevet

Storparten av hovedturene med hund når de er fornøyde og avslappet. Lek/svømming/trening på tur som får dem til å stråle. Gi "matdispenser" leker, innpakkete godbiter og tyggebein. Koser seg så fælt med slikt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om morgenen når jeg setter meg med kaffekoppen og han kommer og legger seg i fanget. Katt, type hus.

Anonymkode: 692cf...409

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har valp, så er jo mye hektisk😅 Men når hun blir sliten og kommer til meg for å kose, før vi legger oss på kvelden og morgenen før vi går ut synes jeg vi har rolige og koselige stunder.

Anonymkode: ae689...023

• Hjerte 1
Skrevet

Første turen vi tar, spesielt om vi drar for å bade. Alle gangene hun får smake på ny mat. Øyeblikket når hun innser at vi er på vei til dyrebutikken. Når hun slikker meg på nesa midt på natten fordi hun vil under dyna. Når vi er på tur og utforsker nye steder i skogen eller i utkanten av byen. Elsker å ha hund. 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...