AnonymBruker Skrevet 4. august #81 Del Skrevet 4. august Definitivt Gordarike på Gol 🤣 Vi leste et skilt hvor det sto at man kunne bade der, ri på el-ponnier (og kjempe mot vikinger) og ta zipline. Det var ikke tegn til noe av dette etter at vi hadde betalt oss inn. Helt ok utstilling hvis man tenker at man skal på et museum, men ikke spesielt mye å gjøre der selv da. Vi klaget etterpå og sa at skiltet burde taes ned eller endres på, men det står der enda. Styr unna! Anonymkode: cda45...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #82 Del Skrevet 4. august Ser at mange klager over kjedelige småbyer i Norge, men jeg skjønner ikke hva dere venter dere? De fleste bysentrum med spesialbutikker er dødd ut til fordel for kjøpesentre med kjedebutikker, fordi folk vil handle billig. Slik er det overalt. Norge er et lite land, med en liten befolkning, og f eks spisesteder er vanskelig å få til å gå året rundt så man kan leve av det. Jeg liker å reise rundt for å se naturen, historiske severdigheter etc, men ellers forventer jeg ikke noe annet enn Narvesen, Rema og HM. Jeg kan egentlig ikke komme på noe som har vært skuffende. Kanskje jeg bare har lave forventninger? Anonymkode: abca5...1f6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #83 Del Skrevet 4. august Bremuseet ved Jostedalsbreen. Selve bygningen skulle være så flott at det var verd reisen, innholdet og omgivelsene. Skikkelig nedtur. Anonymkode: 0cee1...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 4. august #84 Del Skrevet 4. august Odda et et spennende industristed som har gitt arbeid til mennesker fra Norge og Europa i mange generasjoner. Byen er liten men områdene i rundt har mye å by på av natur og opplevelser. Utlendingene blir kjent med området gjennom den populære serien på National Geographic og Lothepus & Co gjør en god jobb med å markedsføre stedet. Ellers har jeg bare positive opplevelser med dem jeg har truffet fra Odda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #85 Del Skrevet 4. august Capazitet skrev (15 timer siden): Rockheim. Mykje mindre enn eg hadde forventa. Og a-ha avdelinga var ein skuffelse. Berre random bilder frå ein konsert. Ingen hidtorikk eller kronologi. Oppskrytt stad. Til min forundring elsket jeg Rockheim. Jeg kunne vært der hele dagen og lyttet til musikk. Jeg kom inn med absolutt null forventninger. Anonymkode: 7826e...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #86 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gikk du glipp av det fine rådhuset? 🤪🩷 Haugesund er masse folk presset inn på lite areal. Jeg elsker havet rett inn, men det er omtrent det eneste jeg savner fra byen, utenom noen kjære. Sentrum er utdøende ifølge familien. Anonymkode: 85ea0...663 Haugesund sentrum er stort sett bare narkomane og tiggere, og det blir verre for hvert år. Unngår sentrum hvis jeg kan, og drar til kjøpesentrene utenfor byen når jeg en sjelden gang er «hjemme». Anonymkode: a3143...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #87 Del Skrevet 4. august Geiranger var en stor skuffelse. Utrolig dårlige restauranter, og hytta vi leide hadde veggedyr. Blir faktisk uvel av å tenke på det stedet. Anonymkode: f04ff...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #88 Del Skrevet 4. august Akvarie i Bergen. På tv virket det så stort og når vi kom ditt med unga så var der jo så lite og ikke egentlig så mye å se på som det hadde virket som. Anonymkode: 82b7f...765 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #89 Del Skrevet 4. august Bø sommarland. Samme med området rundt. Holdt på å fryse i hjel. Drit kaldt vann, selv i dusjene. Måtte stå en halvtime i kø for å sitte i boblebadet i 5 min for å få litt varme. Var rundt 22 grader i lufta når jeg var der. Anonymkode: a1957...c61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #90 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg liker meg stort sett kun i storbyer, så alt utenfor Oslo er skuffende reisemål for meg. Bor i Oslo, og kunne aldri dratt på ferie til en mindre by. Det er helt ulogisk for meg. Anonymkode: ff8ca...e6e Selv om Oslo er Norges største by, er den strengt tatt ingen storby. Du må utenfor Norges og kanskje Skandinavias grenser for å finne en "ekte" storby. Anonymkode: 56c3b...771 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #91 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Akvarie i Bergen. På tv virket det så stort og når vi kom ditt med unga så var der jo så lite og ikke egentlig så mye å se på som det hadde virket som. Anonymkode: 82b7f...765 Enig,bare trist. Syntes Larvik var en stusselig plass! Anonymkode: 18baf...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #92 Del Skrevet 4. august Oslo uten tvil. Ikke en fin plass. Anonymkode: b0c3c...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #93 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Oslo uten tvil. Ikke en fin plass. Anonymkode: b0c3c...bb4 Åhhh nydelig plass, masse å gjøre. Kan bade, shoppe og spise godt. Finnes ingen bedre eller vakrere by i Norge. Anonymkode: a1957...c61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #94 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Reis heller til Florø! Nydelig by Folketallet går ned dessverre, Førde øker. Anonymkode: cb921...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #95 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Åhhh nydelig plass, masse å gjøre. Kan bade, shoppe og spise godt. Finnes ingen bedre eller vakrere by i Norge. Anonymkode: a1957...c61 Hva som er vakkert i Oslo? Spør fordi jeg lurer Anonymkode: b665c...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #96 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva som er vakkert i Oslo? Spør fordi jeg lurer Anonymkode: b665c...f89 Fjorden, øyene, vakre bygninger, flust av badeplasser i sentrum, mange gode restauranter, Ekebergparken, botanisk hage, utsikten, Vigelandsparken, Oscarshall, Damstredet og Telthusbakken, Operaen. Konserter, uteliv, museer, sjarmerende kafeer og butikker. Rett og slett at man finner det man trenger. Anonymkode: a1957...c61 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #97 Del Skrevet 5. august Oslo 🤢 Setter aldri mine bein der igjen. Anonymkode: af8cc...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #98 Del Skrevet 5. august Bakgården min. Burde vært ryddet for lenge siden. Anonymkode: d15c5...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #99 Del Skrevet 5. august Lindesnes var svært underveldende i mine øyne. Anonymkode: d259d...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #100 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 19.10): en blanding av konforme og bortskjemt lokalbefolkning dopet på oljepenger, AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 19.10): Anonymkode: 02dfa...215 Har du vært her mye, siden du kan si det? Anonymkode: d044b...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå