AnonymBruker Skrevet 3. august #61 Del Skrevet 3. august Dombås!!!!!! Ikke at forventningene var store, men altså......... Svigerfamilien har et lite feriehus der og de reiser dit hver eneste ferie, uforståelig nok. En gang var jeg med, og det vil jeg helst slippe igjen. Faderullan så døll og trist plass! Anonymkode: b79cf...b64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #62 Del Skrevet 3. august Tromsø. "Nordens Paris". Alt rundt Tromsø er fint, flott natur, mektige fjell. Men selve byen.... urk. Suger til seg folk fra bygdene rundt som tror de bor i en verdensmetropol... Høydepunktet er å møtes på "Jækta" (et kjøpesenter...) Anonymkode: 1db2c...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #63 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Geiranger!!! Hadde trodd vi skulle kose oss der en hel dag, men etter en liten time og en tur på cafe var det bare å kjøre videre. Innså at det bare er et platå for å ta bilder av en fjord som er skikkelig opphauset. Ferdig! Å komme fra Nord-Norge og ta en tur dit er noe av det mest bortkasta jeg har gjort i hele mitt liv (har vært x antall runder med hurtigruta gjennom Trollfjorden så kanskje jeg sammenligner?) ! Skal aldri tilbake og orker ikke anbefale det til noen heller 😂 Men mye rundt var jo fint på turen! Ålesund, Rampestreker, Trollstigen osv! Men Geiranger... Tidenes skuffelse 😅 Anonymkode: f07f6...794 Geiranger er oppskrytt. Hilsen sunnmøring 🤣 Anonymkode: 69081...231 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. august #64 Del Skrevet 3. august Tromsø scorer høyt. Merkeligste plasseringen av en by jeg har sett, presset sammen på en liten øy. Ser helt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. På andre plass kommer kanskje Nordkapp, mest fordi man må betale for å få lov å komme ut på platået. Tror jeg betalte noe sånt som 300 kroner for å få lov til å se den der globusen... På tredjeplass kommer nok Dyreparken. Var der nylig og mange av fasilitetene har ikke forandret seg på 40(!) år. Den parken har virkelig behov for en ansiktsløftning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #65 Del Skrevet 3. august Jeg liker meg stort sett kun i storbyer, så alt utenfor Oslo er skuffende reisemål for meg. Bor i Oslo, og kunne aldri dratt på ferie til en mindre by. Det er helt ulogisk for meg. Anonymkode: ff8ca...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. august #66 Del Skrevet 4. august (endret) Rockheim. Mykje mindre enn eg hadde forventa. Og a-ha avdelinga var ein skuffelse. Berre random bilder frå ein konsert. Ingen historikk eller kronologi. Oppskrytt stad. Endret 4. august av Capazitet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 4. august #67 Del Skrevet 4. august Kristiansand og Tromsø. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #68 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 19.04): Alle som sier Odda, hvilke forventninger hadde dere? Selv vil jeg si Tromsø. Skjønner lite av Nordens Paris etiketten. Var dørgende stille en lørdags kveld i august. Anonymkode: df1de...266 Odda var like grått og trist som baksiden på en pappeske.... Burde hete Skodda ikke Odda. Anonymkode: 2fa00...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #69 Del Skrevet 4. august Capazitet skrev (12 minutter siden): Rockheim. Mykje mindre enn eg hadde forventa. Og a-ha avdelinga var ein skuffelse. Berre random bilder frå ein konsert. Ingen hidtorikk eller kronologi. Oppskrytt stad. Enig Anonymkode: 2c82d...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #70 Del Skrevet 4. august Molde....rosenes by. Var der for endel år siden og så kun et rosebed Anonymkode: 87bba...68a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #71 Del Skrevet 4. august Eller Montebello camping kanskje, fort gjort å gå i surr med disse luksusplassene. Anonymkode: 2c82d...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #72 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Geiranger er oppskrytt. Hilsen sunnmøring 🤣 Anonymkode: 69081...231 Enig, var så masse folk og mas i det lille sentrumet at vi dro derfra ganske raskt. Ikke mulig å finne ett sted å spise for alt var proppfullt. Samt schtøgge suvenirbutikker overalt. Anonymkode: 7ea95...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #73 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.40): Grønland og Tøyen i Oslo. Føltes som jeg var i Pakistan. Anonymkode: d0e7b...61c Du hadde Grønland/Tøyen som reisemål og ble skuffet over at det var mange asiatere der? Jeg er ofte i området, og for meg føles det veldig som Oslo Eneste delen jeg ser for meg som et spesifikt reisemål/turistattraksjon er Botanisk hage, som er et kjempefint sted. Anonymkode: abca5...1f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #74 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 18.54): Nordkapp....penger penger penger...en må betale for å komme inn på kafeen og suvenirerbutikken. Nei takk, vi kjørte et annet sted og spiste. Suvenirer kjøpte vi det på campingen Anonymkode: dd97a...dcb Det er synd at de har stengt inn naturen! Anonymkode: abca5...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #75 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 22.02): Oppdal. Vi var uheldige med været da vi var der, det skal sies. Bestilte først og fremst fordi det var på veien, og et greit sted å stoppe i forhold til ruta vår, men jeg hadde også forventninger om at det skulle være mye å gjøre der. Vel, skyene lå så lavt at det ikke var noe utsikt fra toppturen vi endte med å gå på. Prøvde å google oss frem til noen aktiviteter som skulle vært mer værbestandige, men alt åpnet ganske sent ift. når vi skulle dra videre og det var ganske dødt der. Ganske sikker på at vi ville hatt det mye bedre om været var på vår side, altså, men vi valgte oppdal foran andre overnattingsmuligheter i fjellene nettopp fordi vi trodde det var et sted som hadde mye å by på av andre aktiviteter hvis dårlig vær. Anonymkode: ed1a0...352 Oppdal er knøtt lite, har bare kjørt gjennom mange ganger og stoppa én gang tror jeg. Men hvorfor trodde dere at det skjedde så mye der? Hadde dere sjekket det på forhånd? Anonymkode: abca5...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #76 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 22.11): Kirkenes og Bodø. Anonymkode: 3b88b...07f Kirkenes var jo SÅ spennende og eksotisk! For meg som østlending, da. Anonymkode: abca5...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #77 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.17): Geiranger!!! Hadde trodd vi skulle kose oss der en hel dag, men etter en liten time og en tur på cafe var det bare å kjøre videre. Innså at det bare er et platå for å ta bilder av en fjord som er skikkelig opphauset. Ferdig! Å komme fra Nord-Norge og ta en tur dit er noe av det mest bortkasta jeg har gjort i hele mitt liv (har vært x antall runder med hurtigruta gjennom Trollfjorden så kanskje jeg sammenligner?) ! Skal aldri tilbake og orker ikke anbefale det til noen heller 😂 Men mye rundt var jo fint på turen! Ålesund, Rampestreker, Trollstigen osv! Men Geiranger... Tidenes skuffelse 😅 Anonymkode: f07f6...794 Men hva trodde du det var? Det er et bittelite sted i vakker natur- tror jeg, aldri vært der. Hva ventet du deg? Anonymkode: abca5...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #78 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hurtigruta. Helt utrolig oppskrytt! Kjedelig båttur som man ikke må finne på å ta før man er pensjonist. Gørr! Og jeg elsker norsk natur. Anonymkode: 65066...2ac Jammen igjen, HÆ? Det er en båt som kjører langs kysten, og den er som den er. Hva trodde du at du kom til å få se annet enn…kysten??? Hva mener du er oppskrytt, at Helgelandskysten er styggere enn hva folk påstår, eller at fjellene er lavere, bølgene mindre, sola skinner sjeldnere enn det noen (hvem?) skryter av? Skjønner ikke…. Anonymkode: abca5...1f6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #79 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Flom og Lofoten på sommertid er helt forferdelig. En massiv turisme som ødelegger det lokale inntrykket, befolkningen må jo bli helt overkjørt under innrykket av en armada av turister. Anonymkode: 74c76...ac6 Flåm? Ja, ergrer meg over disse nyhetssakene hvor de fryder seg over turistinntekter og snakker om «god norgesreklame». Ja, en del folk tjener penger på turismen, men vi kommer til å drukne nå som søreuropa begynner å bli for varmt… Det er IKKE bra. Anonymkode: abca5...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #80 Del Skrevet 4. august Capazitet skrev (10 timer siden): Rockheim. Mykje mindre enn eg hadde forventa. Og a-ha avdelinga var ein skuffelse. Berre random bilder frå ein konsert. Ingen hidtorikk eller kronologi. Oppskrytt stad. Jeg har skrytt av Rockheim, men det er helt ærlig og oppriktig! Var der med barn for kanskje ti år siden, en regnværsdag, tenkte en times adspredelse, men vi ble der LENGE. Mye var morsomt mest for meg da, men vi lekte rockestjerner, spiste burgere og koste oss masse Anonymkode: abca5...1f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå