Gå til innhold

Erfaringer med veggplater vs walls2paint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaringer med walls2paint?  Trekker de mye maling?  Vil det være bedre med veggglater (mdf)? 

Anonymkode: 4cbab...b2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg lurer på om noen har erfaringer med walls2paint?  Trekker de mye maling?  Vil det være bedre med veggglater (mdf)? 

Lurer på om jeg bare trengte et lag maling på mine walls2paint, og i hvert fall ikke mer enn to.

Anonymkode: cfbfe...55a

Skrevet

Jeg hadde to strøk maling på mine wall2paint. 
Syntes ikke de trakk mye maling. I ett rom gikk jeg fra hvite plater til en litt mørk blågrønn, og i ett annet rom til en lys grønn. 

Har ikke prøvd mdf plater, men ser for meg at jeg hadde måtte male der uansett for å dekke over sparklede skjøter, og for å få ønsket farge. 

Skrevet

De trekker ikke mye maling, men to lag bør man ha for et fint resultat! 

Men erfaringsmessig er skjøtene synlig, så det blir ikke et helt slett og fint resultat, men er ikke sikkert det er det du er ute etter da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill alle sammen :)

AnonymBruker
Skrevet
Saltwatertaffy skrev (1 time siden):

De trekker ikke mye maling, men to lag bør man ha for et fint resultat! 

Men erfaringsmessig er skjøtene synlig, så det blir ikke et helt slett og fint resultat, men er ikke sikkert det er det du er ute etter da.

Hvis man sparkler skjøtene og pusser over før man maler, blir det helt slette flater med walls 2 paint 😊

Anonymkode: fb3cf...1ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis man sparkler skjøtene og pusser over før man maler, blir det helt slette flater med walls 2 paint 😊

Anonymkode: fb3cf...1ec

Japp, stemmer!

Tror det er mange som går for Walls2paint gjør det nettopp å slippe sparkling og pussing. Forståelig nok, siden det er sånn Walls2paint blir markedsført, at man ikke trenger dette. Men det er altså nesten umulig å få usynlige skjøter uten, selv om man får inntrykk av det fra leverandør. Og om man klager, så får man beskjed om at det er feilmontering som er årsaken :D 

Valgte selv gips istedenfor.. Hvis man likevel skal sparkle, så er det vel ingen spesiell grunn til å velge Walls2Paint annet enn om man har for mye penger man ønsker å bruke opp. Tenker jeg da, :D men gjerne vær uenig! 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...