AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Jeg har sykdom i familien min , og det gir meg så mye uro i angst. Itillegg så har jeg et mageproblemer selv men det er flere måneder til undersøkelsen finner sted. Fått henvisning. Jeg sliter fryktelig med å ikke ha ro i kroppen. Er det på sin plass å ønske å forsøke å få en sykemelding for å se om jeg kan finne ro? Sliter tungt. Anonymkode: 3052a...5f4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Ta ut ferie og ubetalt permisjon først. Anonymkode: ff067...363
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ta ut ferie og ubetalt permisjon først. Anonymkode: ff067...363 Nei TS, ikke ts ubetalt permisjon. Det er absolutt ikke lurt når man kanskje blir sykemeldt etterpå. Anonymkode: 98c96...c25
Anononyma Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Snakk med legen din og evt arbeidsgiver. Finnes det tilrettelegging som kan gi deg mer ro i hverdagen? Hjemmekontor f.eks? Arbridsgiver har tilretteleggingsplikt og folk må bli mindre redde for å spørre arbeidsgiver om hva de kan bidra med 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå