AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Jeg skulle treffe en jeg ikke sett på 10 år, vi begge vært gjennom seperasjon men han står midt i brudd nå. Vi har pratet noen år og vært mye flørting. Han sier han var forelsket i meg på skolen. Jeg har gått opp en del i vekt og han vet jeg ikke er komfortabel med meg selv. Endelig skulle vi møtes og jeg foreslo en kaffe. Hva gjør han? Foreslår vi drar på spa hotell og drikker champagne, ham foreslo vi sov hvert for oss men jeg ble så satt ut. Syntes det var litt frekkt. Han sa vi kunne kose oss i boblebad. Jeg sa nei og han beklaget han foreslo noe så intimt. Nå vil jeg ikke møte han for det føles som han bare ute etter en ting? Anonymkode: 126e4...e7d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Ikke date noen som står midt oppi et brudd, det blir bare rot. Intimitet eller ikke. Anonymkode: ccd62...f62 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Tenk noe så frekt som å foreslå spa og Champagne da! Makan! Det høres jo helt grusomt ut. Anonymkode: 48e80...c68
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 Var du typ veldig slank før? Er det frekt og be deg på spa? Vær ærlig og send et bilde av deg selv fra nåtiden eller si det som det er. Han kan jo ikke vite at du ikke liker kroppen din eller ikke er komfortable med spa pga det. Mange kvinner blir bet på spa som date og liker det andre ikke så mye. Men jeg ville heller sagt det som det var og at du ikke er intresert i og gå på spa i førsten uansett. Jeg også har forandret meg siden jeg gikk ut av ungdomskolen eller vgs på 90 tallet. Ellers er jeg enig med innlegget over, var litt forsiktig med og date en mann for kjærlighet som er mitt i et brudd. Ville hatt antenne oppe ikke bare gå tilbake til forelskelsen fra ungdkområrene, hør litt hva han sier om x feks. Handler det mye om henne så blir du nok brukt litt som en trøst. Ikke sprik med beina på en stund og det er helt lov og si, tenker at spa ikke er rette i førsten. Anonymkode: cf71d...69c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere har flørtet i noen år og nå står han midt i et brudd? Det betyr du har flørtet med han når du visste han var i et forhold? God moral… Om du er lagt på deg siden dere gikk på skole sammen spiller nok ingen rolle. Tipper det tenner han nok å få knulle hun populære deilige fra 9 kl på ungdomsskolen han ikke hadde sjans på da. 😆 Anonymkode: 1a0b2...fcc Wow så snill du er da 🙄 men du så noe jeg har oversett, og ts har du snakket og til tider flørtet med en i forhold, det setter vel standarden for deres forhold i fremtiden. Kan han holde på sånt med døra på gløtt når ting er vanskelig i forholdet sitt da, kan du være den neste om du innvolverer deg. Jeg tror jeg ville sluttet og snakke med han på den måten, ikke møt han. Har du hatt det vondt etter brudd er ikke dette den nye manne du bør satse på. Ikke dra på date med han før han er ferdig med x ig bruddet og alt som hører til. Ta tak i deg selv og dine følelser, du vil ramle inn i armene på en mann som ikke gjør ting bedre for deg, fordi du tror du bare må ta det som kommer din vei. Derfor ser du ikke alle dem røde flaggene hos denne typen. Jobb med deg og din usikkerhet, den dagen du fint klarer og se du har det fint alene, du trives som singel og den personen som skal få deg skal være en bra mann for deg. Jeg har vært der du er, kastet meg for fort inn i et forhold etter et brudd, men etter det ble slutt med han hadde jeg mange vanskelig år. Mange bare Finn deg en ny, men det gjorde jeg ikke før jeg var leget selv om min usikkerhet. Jeg var alene i en god del år. Den tiden trivdes jeg i mitt eget selskap, gjorde ting med venner når barna var hos far bare for meg. Jeg hadde det fint med meg selv. Lette ikke etter noen men det dukket opp en etterhvert, har vært med han nå i 5 år. Ikke kast deg i armene på denne mannen er mitt råd. Anonymkode: cf71d...69c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 Kan han gjøre det med deg, kan han gjøre det mot deg. Anonymkode: d207d...740
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 Ville ikke vært så sikker på at han «står midt i et brudd» gitt. Anonymkode: e49f3...857
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Skrevet 29. juli 2024 Selvsagt var han forelsket i deg på ungdomskolen… og nei, han er nok ikke i et brudd…. Anonymkode: 358f4...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå