AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #1 Skrevet 29. juli 2024 Har over en lengre periode 9 uker følt meg veldig deprimert. Slik at jeg nesten ikke orker og stå opp av sengen og bare ligger i den og tenker, som regel på ingenting bare er der. Dette går veldig i bølgedaler, men jeg må si at jeg liker toppene mye bedre enn jeg liker den mørke dalbunnen jeg er i nå. Mens andre ganger så er det som om at batteriet mitt aldri går tomt, jeg kan jobbe og jobbe og jobbe, det tar liksom aldri slutt jeg er mye mere sosial også, og merker at jeg har mer overskudd. Dette er noe som kommer og går, og er ytterpunkter, innimellom så er jeg ''normal'' Anonymkode: 3ec7d...f28
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Skrevet 29. juli 2024 Har du snakket med din fastlege om dette? Anonymkode: a5517...c30
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Skrevet 29. juli 2024 Hvor lenge varer slike perioder? Når du er manisk setter du i gang prosjekter somer store? Anonymkode: d34c6...ed6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Skrevet 29. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du snakket med din fastlege om dette? Anonymkode: a5517...c30 Nei, det er det jeg ikke har gjort, og ikke vet jeg hvordan jeg skal begynne heller. Anonymkode: 3ec7d...f28
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Skrevet 29. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor lenge varer slike perioder? Når du er manisk setter du i gang prosjekter somer store? Anonymkode: d34c6...ed6 Dette er flaut og skrive, men ja, fikk ett innfall som jeg synes var god en dag, det prosjektet kostet meg flere hundre tusen (nedbetalt nå, takk og lov) men jeg hadde ingen som helst plan på hvordan jeg skulle betale det eller håndtere det. Begynne med og male deler av huset klokka 03:00 om natten for. Hvorfor ikke? Anonymkode: 3ec7d...f28
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Skrevet 29. juli 2024 Kan være mistanke om bipolar? Ville tatt kontakt med fastlegen. Ingen her som kan fastslå noe. Anonymkode: 671d8...465
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Skrevet 29. juli 2024 Er du utredet for noe? F. Eks adhd? Mannen min har adhd og kan dra i gang sånne prosjekter til tider. Det bobler over av inspirasjon og stå på vilje, men tidsperspektiv og plan mangler totalt🤭 han har heldigvis lært seg å kjøre planene igjennom meg først slik så jeg kan gi han kontrollspørsmål og realitetssjekk. Han kan også ha slike nedturer. Ofte hvis han ikke har kontroll på adhden. Glemmer medisiner, sover lite og på feil tidspunkt på døgnet, tankekjøret tar over og han blir som lammet i alt. Da blir han også veldig deprimert. Uansett er det fastlegen du må starte hos. Lykke til Anonymkode: 2ccc7...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå