Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen synspunkter her .. oppdaget at min forlovede har Snapstreak på nesten 2 år ..!!! med en annen dame. Spurte han om hvem dette var og han sa det var en han visste hvem var via noen venner. Påstod de snakket sammen på en fest for flere år siden. Aldri vært noe mer. Jeg spurte hvorfor han aldri har åpnet en Snap forn meg eller sendt til henne foran meg. Da sa han at han sendte fra sengen eller fra badet, av gulv, vindu etc … 😅 Kjenner at dette blir helt feil for meg. Jeg bad han avslutte streaken og det har han vist meg at han har gjort. Men ser at de har bestevenner emoji .. forstår ikke hvorfor denne damen er så viktig når han knapt nok har snakket med henne. Hva er greia her? Han sier hun sender selfier og bilder av barna osv. Legger til at min forlovede er 48 år. Noen synspunkter? Og hadde dere godtatt dette? 

Anonymkode: 706f4...f44

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen av begge kjønn jeg snapper med som er venner/bekjente som bor andre steder. Altså "i dag var jeg på tivoli" snap, ikke noe lugubert. Bestevenner var nå litt meget. 

Anonymkode: c6864...e46

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har damer på snap som han har mange dager med. Men ingen av de er fremmed for meg og ligger ikke på bestevenn listen. For litt siden dukket det en dame jeg ikke kjente til på andre plass. Han forklarte hvem det var( en venninne fra gammelt av) Hun var blitt singel og sendte plutselig mye snap. Sa det var ubehagelig og han sa han forsto det og slettet henne. Jeg sa han ikke trengte å slette henne, men han sa jo. Han skulle dele livet med meg og hvis noen var ubehagelig for meg trengte ikke han å ha de der. 

Anonymkode: db2fb...1c4

• Hjerte 5
Skrevet

Jeg aner ikke hvem samboeren min har på snap eller om han har streak med noen

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Startet streaken før eller etter deres forhold?

Anonymkode: 7233a...231

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Startet streaken før eller etter deres forhold?

Anonymkode: 7233a...231

Streaken startet etter vi kom sammen ja. Rett etter 🙈 Han vil ikke ha på Snap når han er med meg. Kom en fra hans datter en dag og da så jeg det jo. Bad om forklaring med en gang. En streak på nesten 2 år 😳 Helt uten at jeg har fått det med meg. Hvert eneste bilde han har sendt har vært når jeg ikke har sett det. Sier hun ikke betyr noe men at han ikke vil slette av prinsipp 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere kompiser jeg snapper med daglig. Det er bilder av mat, dyr osv. Kanskje forloveden din ikke vil bli isolert av deg? Min eksmann isolerte meg fra alle kompisene mine fordi han var sjalu. Mistet dessverre mange venner gjennom årene.

Anonymkode: f74ce...68d

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har flere kompiser jeg snapper med daglig. Det er bilder av mat, dyr osv. Kanskje forloveden din ikke vil bli isolert av deg? Min eksmann isolerte meg fra alle kompisene mine fordi han var sjalu. Mistet dessverre mange venner gjennom årene.

Anonymkode: f74ce...68d

Jeg isolerer ingen! Dette er en han traff på fest for flere år siden. Har ikke møtt henne siden sier han. Han sier han ikke kjenner henne egentlig. Jeg er ikke sjalu men følger nå med som ethvert oppegående menneske hadde gjort. Han var på x antall datingsider og chattesider når jeg traff han .. 

• Hjerte 2
Skrevet

Føler med deg. Dette hadde vært over streken i mitt forhold

• Liker 3
Skrevet

Jeg gidder ikke å følge med på hva mannen min driver med på sosiale media. Han er en del av teamet mitt, og jeg vet jeg kan stole på ham. Og han stoler på meg. Skulle han, mot formodning, vise seg å ikke være til å stole på, vil jeg sikkert oppdage det uten å være paranoid. Eller leve lykkelig i uvitenhet.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Dette hørtes veldig spesielt ut, hvertfall for en godt voksen mann. Hadde vært noe annet om dere hadde vært tenåringer. Jeg hadde ikke godtatt det! Jeg føler det må være noe han ikke forteller her.. 

(hadde vært noe annet om det ikke hadde vært noe hemmelighetskremmerier rundt det)

Endret av Saltwatertaffy
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker åpent om hvem som er i livet vårt. Vi vet navn på alle den andre har kontakt med, da de nevnes som naturlig del av en samtale. Telefonene våre ligger jo åpne, så selv om vi ikke ser hverandres meldinger og snap, ser vi jo hvem det tikker inn fra. Gjennom mange år har det aldri oppstått en situasjon der vi er sjalu, nettopp fordi det aldri har vært noen hemmeligheter rundt kontakt med andre. 

Så det er jo egentlig det skjulte med dette som er veldig merkelig, synes jeg. At en han har så mye kontakt med ikke har blitt nevnt i en samtale her og der. 

Anonymkode: e8e48...f45

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
godfisk skrev (5 timer siden):

Jeg gidder ikke å følge med på hva mannen min driver med på sosiale media. Han er en del av teamet mitt, og jeg vet jeg kan stole på ham. Og han stoler på meg. Skulle han, mot formodning, vise seg å ikke være til å stole på, vil jeg sikkert oppdage det uten å være paranoid. Eller leve lykkelig i uvitenhet.

Jeg følger ikke med på hva han gjør. Vi har alltid hatt respekt for tredjeparten det er dialog med.

Men jeg vet jo for eksempel at han snapper mye med tidligere kollega Ida da de har en felles interesse. Og han nevner henne naturlig om det er relevant i samtalen. Han har også push på snap, så om telefonen ligger rett ved meg så ser jeg at det tikker inn noe fra henne, uten at han blir stressa av det. 

Det er jo det som er merkelig i denne situasjonen. At det dukker opp en person i hans liv som han har mye kontakt med, som aldri er nevnt eller vært synlig på noen måte. Da ville mulig du også reagert? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trenger noen synspunkter her .. oppdaget at min forlovede har Snapstreak på nesten 2 år ..!!! med en annen dame. Spurte han om hvem dette var og han sa det var en han visste hvem var via noen venner. Påstod de snakket sammen på en fest for flere år siden. Aldri vært noe mer. Jeg spurte hvorfor han aldri har åpnet en Snap forn meg eller sendt til henne foran meg. Da sa han at han sendte fra sengen eller fra badet, av gulv, vindu etc … 😅 Kjenner at dette blir helt feil for meg. Jeg bad han avslutte streaken og det har han vist meg at han har gjort. Men ser at de har bestevenner emoji .. forstår ikke hvorfor denne damen er så viktig når han knapt nok har snakket med henne. Hva er greia her? Han sier hun sender selfier og bilder av barna osv. Legger til at min forlovede er 48 år. Noen synspunkter? Og hadde dere godtatt dette? 

🚩🚩 Snapstreak på to år (!!!) med noen du aldri har hørt om og som han kun har møtt på fest en gang… neineinei. Jeg har en gammel bekjent på snap og har tilsvarende streak med han etter vi tok opp kontakten for et par år siden, meget seksuell undertone. Han snapper også ofte på soverommet og badet, men det er langt ifra uskyldig. Hvis de ikke har noe på gang blir jeg svært overrasket. Ærlig talt, hvilken mann bryr seg om enkle hverdagsbilder og bilder av barn fra noen de ikke kjenner og kun har møtt en gang? Og i to år?! Her ville jeg faktisk krevd å få se hva hun sender, på kort varsel så han ikke får advart henne om å sende noe uskyldig. 

Anonymkode: 0b9f5...711

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg følger ikke med på hva han gjør. Vi har alltid hatt respekt for tredjeparten det er dialog med.

Men jeg vet jo for eksempel at han snapper mye med tidligere kollega Ida da de har en felles interesse. Og han nevner henne naturlig om det er relevant i samtalen. Han har også push på snap, så om telefonen ligger rett ved meg så ser jeg at det tikker inn noe fra henne, uten at han blir stressa av det. 

Det er jo det som er merkelig i denne situasjonen. At det dukker opp en person i hans liv som han har mye kontakt med, som aldri er nevnt eller vært synlig på noen måte. Da ville mulig du også reagert? 

Nei, jeg er usikker på om jeg ville det. Vi har begge jobber der det ikke er naturlig å fortelle alt hjemme om hva vi driver med på jobb, eller hvem vi samarbeider mest med for tida. Og noe sosialt blir det med folk fra jobb, også på snap eller andre sosiale medier. Jeg stoler på at han vet å oppføre seg som en gift mann også når han omgås tiltrekkende damer, og at om han vil ha noe annet enn det jeg tilbyr, så kommer jeg til å merke det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hvem min mann har på Snap, langt mindre på bestevenn liste og snapstreak med.

Kan derimot si for min egen del at jeg hast to gutter på bestevenn listen. Den ene har jeg lang snapstreak med og vi er «Bestiser» dvs har gult hjerte. Det vi sender er ofte bare hverdag, men det er veldig veldig ofte en flørtende tone, bilder som er på kanten og ja vi har møttes for s*x.

Anonymkode: ddef3...ae8

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg aner ikke hvem min mann har på Snap, langt mindre på bestevenn liste og snapstreak med.

Kan derimot si for min egen del at jeg hast to gutter på bestevenn listen. Den ene har jeg lang snapstreak med og vi er «Bestiser» dvs har gult hjerte. Det vi sender er ofte bare hverdag, men det er veldig veldig ofte en flørtende tone, bilder som er på kanten og ja vi har møttes for s*x.

Anonymkode: ddef3...ae8

Uff, jeg gråter litt for din mann og din familie 😢

Anonymkode: 5c226...090

• Liker 3
Skrevet

Hva er din alder da TS? Og hvorfor er du så "truet" av den dame han ikke møter? 

AnonymBruker
Skrevet

Jøss jeg har null peiling og null interesse av å vite/følge med på hvem mannen snaper med eller har streak med.

Anonymkode: def92...5d0

AnonymBruker
Skrevet
godfisk skrev (18 timer siden):

Nei, jeg er usikker på om jeg ville det. Vi har begge jobber der det ikke er naturlig å fortelle alt hjemme om hva vi driver med på jobb, eller hvem vi samarbeider mest med for tida. Og noe sosialt blir det med folk fra jobb, også på snap eller andre sosiale medier. Jeg stoler på at han vet å oppføre seg som en gift mann også når han omgås tiltrekkende damer, og at om han vil ha noe annet enn det jeg tilbyr, så kommer jeg til å merke det.

Personlig synes jeg dette er merkelig.

At kollegaer blir så nærme at man legger de til på personlige sosiale medier, og kommuniserer med dem privat. Men at du fortsatt ikke snakker med mannen om dem. Da hadde jeg raskt tenkt at man har noe å skjule, når dette ikke er naturlig del av samtalen.

Som eksempel fikk jeg snap av en kollega i sommer, og han var på et sted vi skulle til senere, og da sier jeg jo "jeg ser Per fra jobb er på xxx, det ser veldig fint ut, jeg spør om noen tips" 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...