AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Vi har vært sammen med noen som drev med lusekur. De hadde vasket med sjampo og brukte lusekam hver dag. Hvor stor er sjansen for å ha blitt smittet? Vi var med dem for 5 dager siden, og jeg synes jeg klør overalt i hodet nå. Anonymkode: 79bc9...f1e
mommyaka Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 Lånte dere kam, hodeplagg et fra de? Lå dere hode mot hode?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært sammen med noen som drev med lusekur. De hadde vasket med sjampo og brukte lusekam hver dag. Hvor stor er sjansen for å ha blitt smittet? Vi var med dem for 5 dager siden, og jeg synes jeg klør overalt i hodet nå. Anonymkode: 79bc9...f1e Lus er ganske smittsomt. Det er ikke alltid det klør. Men nå klør du muligens fordi du tenker på det?😅 Sjekk nøye med lusekam, eggene er vel hvite. Lus kan være både svart, brun og lys i fargen så kan være vanskelig å se de. Bruker du lusekam og går nøye over så kan du se at de beveger på seg🤢 Jeg ville tatt en kur uansett, det gjorde vi hele familien her når vi hadde vært med noen som hadde lus.. jeg puttet også hårbørste og strikker i fryseren, og vasket sengetøyet vi hadde ligget i. Anonymkode: f2846...947
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 Vi ga klemmer, men ikke noe utover det. Er vanskelig å unngå klemming på barn man er glad i. Hvis man ikke har lus og tar en kur, kan ikke det føre til at lus blir mer resistente? Jeg skal få kjøpt en lusekam, men jeg bare klarte ikke å slutte å tenke på det nå 🙈 Anonymkode: 79bc9...f1e
mommyaka Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi ga klemmer, men ikke noe utover det. Er vanskelig å unngå klemming på barn man er glad i. Hvis man ikke har lus og tar en kur, kan ikke det føre til at lus blir mer resistente? Jeg skal få kjøpt en lusekam, men jeg bare klarte ikke å slutte å tenke på det nå 🙈 Anonymkode: 79bc9...f1e De kan ikke hoppe..de .å krype ...nei ikke ta kur om dere ikke har lus Det finnes elektrisk lusekam:) disse er fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå