AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Planlegger en tur til Dublin. Kvinne, 57 år som reiser alene. Hvor i Dublin bør jeg se etter hotell? Ikke ute etter fest og shopping, ønsker å bo sentralt, helst i et rolig område. Anonymkode: 016cd...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Del Skrevet 29. juli 2024 Ingen…?😟 Anonymkode: 016cd...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Del Skrevet 29. juli 2024 Pembroke townhouse! Elsker det hoteller. Rolig og en gåtur fra sentrum Anonymkode: e1606...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Pembroke townhouse! Elsker det hoteller. Rolig og en gåtur fra sentrum Anonymkode: e1606...955 Ser veldig fint ut 😊 Men ganske dyrt… Anonymkode: 016cd...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser veldig fint ut 😊 Men ganske dyrt… Anonymkode: 016cd...17e Hva med airbnb i samme område? 😊 Anonymkode: e1606...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg bodde på et hotell rett ved emigrasjonsmuseet, husker ikke hva det heter i farta. Grei og sentral lokalisering rundt der. Anonymkode: cc56d...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Del Skrevet 30. juli 2024 Dublin er en av de dyreste steder man kan reise til så du må regne med at hotellprisene er høye. Anonymkode: bbf02...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Del Skrevet 1. august 2024 Mange år siden jeg var der, men vi bodde på to hoteller: Grafton og Gresham. Ellers ville jeg heller reist videre til andre steder i Irland enn å tilbringe for mye tid i Dublin. Likte godt Cork og vi var også på tur derfra til Kinsale og er slott som het Lismore. Anonymkode: d6a6f...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Del Skrevet 1. august 2024 Har vært der på jobb noen ganger. Zanzibar Locke. Så sentralt som det kan bli. Veldig fine lokaler, trygt på alle måter med resepsjon og lås i heis. Også trygt om du ønsker å rusle ut for en middag alene på kvelden, da det er et folksomt område. Det er leiligheter, men det ser jeg på som en fordel da jeg reiser alene. Godt å kunne sette seg i en sofa, eller ta et og annet måltid på rommet. Det er blant annet en M&S med en mengde ferdigretter rett rundt hjørnet. Anonymkode: 0da6d...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå